eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Kompleksowe wykonanie usług pralniczych wraz z dzierżawą bielizny dla potrzeb Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-06

Koszalin: Kompleksowe wykonanie usług pralniczych wraz z dzierżawą bielizny dla potrzeb Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 191954 - 2014; data zamieszczenia: 06.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136178 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie, ul. Niepodległości 44-48, 75-252 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3423339, faks 094 3423339.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe wykonanie usług pralniczych wraz z dzierżawą bielizny dla potrzeb Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kompleksowa usługa obejmuje: dezynfekcję chemiczno-termiczną oraz pranie rozumiane jako kompletny proces technologiczny związany z przygotowaniem, praniem właściwym i obróbką po praniu oraz czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadającego się do prania wodnego wraz z transportem oraz drobne naprawy krawieckie: bielizny szpitalnej zwykłej (poszwy, poszewki, jaski, prześcieradła, podkłady); piżam, koszul, szlafroków itp. ścierek, ręczników, mopów; firan, zasłon, brusów, worków itp. wyposażenia łóżek (materacy, koców, poduszek);dezynfekcje komorową materacy; odzieży roboczej, ochronnej i środków ochrony indywidualnej itp. zwanej dalej (bielizną) . Zapewnienie w ramach usługi przez wykonawcę na jego koszt wszystkich asortymentów bielizny wyszczególnionej poniżej w ilościach niezbędnych dla potrzeb Zamawiającego tj.: ODDZIAŁ I (z pododdziałem zakaźnym gruźliczym) bielizny szpitalnej zwykłej - poszwy, poszewki, prześcieradła: - po 120 sztuk każdego asortymentu, za wyjątkiem podkładów, których winno być: - 60 szt.; piżamy:piżamy (damskie rozmiary M,L,XL) - 15 sztuk piżamy (męskie rozmiary M,L,XL) - 20 sztuk ODDZIAŁ II bielizny szpitalnej zwykłej - poszwy, poszewki, prześcieradła: - po 120 sztuk każdego asortymentu, za wyjątkiem podkładów, których winno być: - 60 szt.; piżamy:piżamy (męskie rozmiary M,L,XL) - 20 sztuk ZAKŁAD PIELĘGNACYJNO - OPIEKUŃCZY bielizny szpitalnej zwykłej - poszwy, poszewki, jaśki, prześcieradła: - po 150 sztuk każdego asortymentu piżamy: piżamy (męskie rozmiary M,L,XL) - 8 sztuk Rozmiary bielizny:Poszwy - 160x210 cm; poszewki 70x80 cm; jaśki 45x45; podkłady 90x140cm, prześcieradła150x250 cm oddziały, Zakład Pielęgnacyjno -Opiekuńczy 90x200x30 z gumką Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania ilości bielizny dostarczonej w ramach umowy dzierżawy w trakcie trwania umowy w ilości zapewniającej prawidłową pracę szpitala (uzupełnianie bielizny zniszczonej , bieżąca naprawa)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.30.00.00 - Różne usługi 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.50.00 - Usługi prasowania 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Kompleksowe wykonanie usług pralniczych wraz z dzierżawą bielizny dla potrzeb Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAKŁAD USŁUG PRALNICZYCH SP.J HENRYKA RÓŻALSKA KATARZYNA KARASIEWICZ, ul. Lipowa 11, 76-032 Mielenko, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 311961,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 377991,30

  • Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.