eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › Wykonanie prac geodezyjnych - pomiary

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-20

Myszków: Wykonanie prac geodezyjnych - pomiary
Numer ogłoszenia: 19188 - 2012; data zamieszczenia: 20.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków , ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (34) 313 26 82 w. 145, faks (34) 313 50 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miastomyszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjnych - pomiary.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Rysiej. W ramach pomiaru należy: a. wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami; b. przygotować materiały do regulacji stanu prawnego w postępowaniu sądowym pozostałych działek o nieuregulowanym stanie prawnym, wchodzących w skład pasa drogi, których nie można regulować w trybie w.w. ustawy; c. zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi; d. zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi,dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp., po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym,po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; e. dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych lub zbiorach dokumentów z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; f. przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: - projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3, gdzie n stanowi liczbę współwłaścicieli działek; - wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz. - kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. - kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic, wraz z potwierdzeniem, 1 egz. - kserokopia protokołu granicznego 1 egz. - kserokopia szkicu polowego 1 egz. 2. Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Lisiej. W ramach pomiaru należy: a. wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami; b. przygotować materiały do regulacji stanu prawnego w postępowaniu sądowym pozostałych działek o nieuregulowanym stanie prawnym, wchodzących w skład pasa drogi, których nie można regulować w trybie w.w. ustawy; c. zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi; d. zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi, dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp., po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; e. dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych lub zbiorach dokumentów z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; f. przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: - projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3, gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek; - wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; - kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. - kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic, wraz z potwierdzeniem, 1 egz. - kserokopia protokołu granicznego 1 egz. - kserokopia szkicu polowego 1 egz. 3. Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Sarniej. W ramach pomiaru należy: a. wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami; b. przygotować materiały do regulacji stanu prawnego w postępowaniu sądowym pozostałych działek o nieuregulowanym stanie prawnym, wchodzących w skład pasa drogi, których nie można regulować w trybie w.w. ustawy; c. zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi; d. zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi, dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp., po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; e. dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych lub zbiorach dokumentów z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; f. przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: - projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3, gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek; - wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; - kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. - kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic, wraz z potwierdzeniem, 1 egz. - kserokopia protokołu granicznego 1 egz. - kserokopia szkicu polowego 1 egz. 4. Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Zajęczej. W ramach pomiaru należy: a. wwydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami; b. przygotować materiały do regulacji stanu prawnego w postępowaniu sądowym pozostałych działek o nieuregulowanym stanie prawnym, wchodzących w skład pasa drogi, których nie można regulować w trybie w.w. ustawy; c. zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi; d. zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi, dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp., po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; e. dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych lub zbiorach dokumentów z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; f. przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: - projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3, gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek; - wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; - kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. - kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic, wraz z potwierdzeniem, 1 egz. - kserokopia protokołu granicznego 1 egz. - kserokopia szkicu polowego 1 egz. 5. Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Myśliwskiej. W ramach pomiaru należy: a. wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami; b. przygotować materiały do regulacji stanu prawnego w postępowaniu sądowym pozostałych działek o nieuregulowanym stanie prawnym, wchodzących w skład pasa drogi, których nie można regulować w trybie w.w. ustawy; c. zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi; d. zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi, dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp., po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; e. dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych lub zbiorach dokumentów z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; f. przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: - projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3, gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek; - wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; - kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. - kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic, wraz z potwierdzeniem, 1 egz. - kserokopia protokołu granicznego 1 egz. - kserokopia szkicu polowego 1 egz. 6. Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Sosnowej. W ramach pomiaru należy: a. wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami; b. przygotować materiały do regulacji stanu prawnego w postępowaniu sądowym pozostałych działek o nieuregulowanym stanie prawnym, wchodzących w skład pasa drogi, których nie można regulować w trybie w.w. ustawy; c. zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi; d. zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi, dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp., po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; e. dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych lub zbiorach dokumentów z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; f. przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: - projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3, gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek; - wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; - kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. - kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic, wraz z potwierdzeniem, 1 egz. - kserokopia protokołu granicznego 1 egz. - kserokopia szkicu polowego 1 egz. 7. Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Reja, przebiegającej wzdłuż działek 8821, 4323. W ramach pomiaru należy: a. wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami; b. przygotować materiały do regulacji stanu prawnego w postępowaniu sądowym pozostałych działek o nieuregulowanym stanie prawnym, wchodzących w skład pasa drogi, których nie można regulować w trybie w.w. ustawy; c. zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi; d. zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi, dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp., po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; e. dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych lub zbiorach dokumentów z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; f. przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: - projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3, gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek; - wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; - kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. - kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic, wraz z potwierdzeniem, 1 egz. - kserokopia protokołu granicznego 1 egz. - kserokopia szkicu polowego 1 egz. 8. Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego drogi bocznej od ulicy Modrzejowskiej, dotyczy działek 7098, 7099, 6898. W ramach pomiaru należy: a. przygotować materiały do regulacji stanu prawnego w postępowaniu sądowym działek o nieuregulowanym stanie prawnym wchodzących w skład pasa drogi; b. zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi; c. zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi, dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp., po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; d. dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych lub zbiorach dokumentów z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; e. przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: - projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3, gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek; - wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; - kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. - kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic, wraz z potwierdzeniem, 1 egz. - kserokopia protokołu granicznego 1 egz. - kserokopia szkicu polowego 1 egz..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca wykaże minimum 2 wykonane usługi z zakresu przedmiotu zamówienia na kwotę 50 000,00 zł. każda;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia - niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Z wykazu wynikać musi, że Wykonawca dysponuje dla realizacji przedmiotu zamówienia minimum dwoma osobami, z których co najmniej jedna posiada kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia - uprawnienia geodezyjne w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 193, poz. 1287 z późn. zm)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty kserokopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca wykaże, iż posiada polisę na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie terminu wykonania umowy, w przypadku znaczącego zwiększenia zakresu prac nieprzewidzianych na etapie określenia przedmiotu zamówienia, bez wykonania których nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy uwzględniając następujące czynniki: 1) brak dokumentów potwierdzających stan prawny nieruchomości. 2) występowanie rozbieżności między stanem prawnym nieruchomości a zapisami ewidencji gruntów i budynków, których nie da się wyjaśnić wykazem synchronizacyjnym. 3) konieczność rozgraniczenia nieruchomości.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastomyszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Myszkowa, ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, pokój nr 212.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Myszkowa, ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, pokój nr 109 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.