eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa i uruchomienie urządzeń do kontroli granicznej na potrzeby Straży Granicznej oraz Izby Celnej na kolejowe przejście graniczne w Siemianówce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-06

Białystok: Dostawa i uruchomienie urządzeń do kontroli granicznej na potrzeby Straży Granicznej oraz Izby Celnej na kolejowe przejście graniczne w Siemianówce
Numer ogłoszenia: 191872 - 2014; data zamieszczenia: 06.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159294 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewoda Podlaski, ul. Mickiewicza 3, 15-213 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 7439387, faks 85 7439254.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i uruchomienie urządzeń do kontroli granicznej na potrzeby Straży Granicznej oraz Izby Celnej na kolejowe przejście graniczne w Siemianówce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie urządzeń do kontroli granicznej na potrzeby Straży Granicznej oraz Izby Celnej na kolejowe przejście graniczne w Siemianówce zwanych dalej urządzeniami oraz przeszkolenie funkcjonariuszy w zakresie ich obsługi. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2013 roku, pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży i być objęte serwisem realizowanym przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa zadania: 1) Zadanie I - dostawa 1 szt. wideoendoskopu na potrzeby Straży Granicznej i 1 szt. wideoendoskopu na potrzeby Izby Celnej; 2) Zadanie II - dostawa 1 szt. detektora przemytu na potrzeby Straży Granicznej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Wszędzie tam, gdzie w SIWZ i załącznikach do niej znajdują się określenia wskazujące znaki towarowe, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawców produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający powołuje się na normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 4. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na dostarczone urządzenia na okres 36 miesięcy oraz rękojmi za wady na okres 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy. Potwierdzenie udzielenia gwarancji stanowi wypełniona i podpisana przez Wykonawcę karta gwarancyjna (na karcie gwarancyjnej powinny być podane numery seryjne urządzeń). 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub na oba zadania. Nie dopuszcza się dzielenia zadań.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00 - Endoskopy 33.11.16.20 - Aparaty wykorzystujące promieniowanie gamma .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Projektu Wkład w poprawę przepustowości i kontroli kolejowego przejścia granicznego w Siemianówce KIK/20 współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie I - dostawa 1 szt. wideoendoskopu na potrzeby Straży Granicznej i 1 szt. wideoendoskopu na potrzeby Izby Celnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Everest Polska Sp. z o.o., ul. Geodetów 176, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113821,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 172069,62

  • Oferta z najniższą ceną: 172069,62 / Oferta z najwyższą ceną: 396650,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie II - dostawa 1 szt. detektora przemytu na potrzeby Straży Granicznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agtes S.A., ul. Mangalia 4, 02-758 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32520,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47970,00

  • Oferta z najniższą ceną: 47970,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55227,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.