eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świątniki Górne › Dostawa sprzętu biurowego i komputerowego na potrzeby projektu pn. Już dzisiaj - urzędy jutra w Małopolsce, finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-06

Świątniki Górne: Dostawa sprzętu biurowego i komputerowego na potrzeby projektu pn. Już dzisiaj - urzędy jutra w Małopolsce, finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej
Numer ogłoszenia: 191860 - 2014; data zamieszczenia: 06.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świątniki Górne , ul. Bruchnalskiego 36, 32-040 Świątniki Górne, woj. małopolskie, tel. 12 2704030, faks 12 270 40 96.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiatniki-gorne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu biurowego i komputerowego na potrzeby projektu pn. Już dzisiaj - urzędy jutra w Małopolsce, finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia : Na przedmiot zamówienia składa się dostawa sprzętu biurowego i komputerowego wraz z okablowaniem na potrzeby projektu pn. Już dzisiaj - urzędy jutra w Małopolsce, finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej , w tym: 1). Serwer typ 1 - 1 szt. (Świątniki Górne) 2). Serwer typ 1 - 1 szt. (Liszki) 3). Serwer typ 1 - 1 szt. (Sułoszowa) 4). Serwer typ 1 - 1 szt. (Babice) 5). Serwer typ 1 - 1 szt. (Sułkowice) 6). Serwer typ 1 - 1 szt. (Siepraw) 7). Serwer typ 1 - 1 szt. (Mogilany) 8). Rozszerzenie serwer - 1 szt. (Powiat Myślenicki) 9). Skaner dokumentowy typ 1 - 5 szt. 10). Skaner dokumentowy typ 2 - 2 szt. 11). System backupu - 1 szt. 12). Drukarka termiczna do kodów - 8 szt. 13). Czytnik kodów kreskowych - 12 szt. 14). Drukarka mono laser typ 1 - 4 szt. 15). Zestaw komputerowy - 3 szt. 16). Switch - 1 szt. 17). Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. 18). Zestaw komputerowy - 8 szt. 19). Router - 1 szt. 20). Drukarka mono laser typ 2 - 1 szt. wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in. : dostarczenia do umówionego miejsca dostawy, załadunku i rozładunku, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, zainstalowania, uruchomienia i zintegrowania sprzętu i urządzeń, gwarancji jakości na dostarczony towar, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną stanowiącą zał. 7 do niniejszej Specyfikacji. Dostarczany w ramach zamówienia sprzęt musi być fabrycznie nowy. Dostawy muszą obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Specyfikacji technicznej (zał. 7 do SIWZ) w pełnym podanym zakresie, z uwzględnieniem wszystkich określonych przez Zamawiającego wymagań, w tym w szczególności w zakresie licencji oprogramowania oraz warunków gwarancji. Parametry sprzętu nie mogą być niższe niż określone przez Zamawiającego w Specyfikacji technicznej (zał. 7 do SIWZ). W celu potwierdzenia, że oferowane produkty (sprzęt, i oprogramowanie) oraz materiały, odpowiadają wymaganiom niniejszej SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wszystkie oświadczenia, dokumenty i certyfikaty, o których mowa w Specyfikacji technicznej (zał. 7 do SIWZ). Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do wszystkich Partnerów projektu tj. do Urzędu Miasta i Gminy Świątniki Górne, Urzędu Gminy Liszki, Urzędu Gminy Sułoszowa, Urzędu Gminy Babice, Urzędu Miejskiego w Sułkowicach, Urzędu Gminy Siepraw, Urzędu Gminy Mogilany, Powiatu Myślenice zgodnie z załącznikiem 7 do SIWZ. W przypadkach wskazania w dokumentacji technicznej znaków towarowych lub pochodzenia np. materiałów lub urządzeń, Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań /np. materiałów, urządzeń/ tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne - co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w dokumentacji technicznej. Materiały równoważne muszą być wymienione w ofercie z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego, w razie wątpliwości leży po stronie składającego ofertę..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia tego warunku, Zamawiający będzie wymagał poniżej wymienionych dokumentów: -Oświadczenie o kwalifikacjach osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia. -W przypadku podmiotów innych niż osoby fizyczne, aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę /zał. 1/ 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę /zał. 2/ 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych /zał. 4/ 4) Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę /zał. 6/ 5) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. 6) Potwierdzenie wniesienia wadium. 7) Przypominamy, iż zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca, wraz z wnioskiem lub ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Przepisy ust. 3 i 4 stosuje się /zał. 8/. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiatniki-gorne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Świątniki Górne ul. Bruchnalskiego 36 32-040 Świątniki Górne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Świątniki Górne ul. Bruchnalskiego 36 32-040 Świątniki Górne Dziennik Podawczy - parter p. 005.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wniosek pn. Już dzisiaj - urzędy jutra w Małopolsce, finansowany będzie z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.