Ogłoszenie z dnia 2009-10-29
Warszawa: Wykonywanie usług utrzymania czystości w okresie 12 miesięcy w budynku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie, ul Wspólna 30, w zakresie: sprzątania powierzchni biurowej, sprzątania terenu wokół budynku, utrzymania terenów zielonych i zieleni w budynku oraz na dziedzińcu, mycia otworów okiennych
Numer ogłoszenia: 191809 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 623 23 15, faks 022 623 27 50, 6231274.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.minrol.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług utrzymania czystości w okresie 12 miesięcy w budynku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie, ul Wspólna 30, w zakresie: sprzątania powierzchni biurowej, sprzątania terenu wokół budynku, utrzymania terenów zielonych i zieleni w budynku oraz na dziedzińcu, mycia otworów okiennych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiot zamówienia: świadczenie usług utrzymania czystości w zakresie: 1) sprzątania powierzchni biurowej o powierzchni 20.746 m2, 2) sprzątania terenu wokół budynku, parkingu oraz garażu o powierzchni 5.000 m2, 3) utrzymania terenów zielonych, pielęgnacja zieleni w budynku i na dziedzińcu Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, o powierzchni 3.800 m2, 4) mycia otworów okiennych o powierzchni 1.900 m2 dwukrotnie w ciągu roku w budynku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ oraz Informacji o budynku oraz zakresie i częstotliwości wykonywania prac stanowiącej załącznik nr 1 do projektu umowy i w załączniku nr 7 do SIWZ - wykaz środków sanitarno-higienicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 77.31.10.00 - Usługi utrzymania ogródków ozdobnych 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odwołanie od odpowiednich przepisów: określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nr ZOzp-2910B-20/09. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. W takim przypadku, wraz z ofertą należy złożyć stosowne pełnomocnictwo określające sposób współdziałania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zażąda umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Przepisy ustawy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali bądź realizują należycie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim przedmiotem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, przy czym Zamawiający uzna za odpowiadające usługi realizowane przez okres minimum 12-stu miesięcy w zakresie utrzymania czystości w budynkach o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 10 000 m2, sklasyfikowanych według Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych jako budynki biurowe (klasa 1220), b) dysponują co najmniej 10 osobami, które będą wykonywać zamówienie, posiadającymi co najmniej sześciomiesięczną praktykę w zakresie wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 1 osobą do koordynacji i nadzoru czynności objętych przedmiotem zamówienia, c) dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 200 000,00 zł; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2204 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami zwana dalej ustawą. Dla potwierdzenia spełniania powyższych warunków Wykonawca obowiązany jest złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale V SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty, wymienione w rozdz. V SIWZ. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do prawidłowo podpisanej oferty wykonawca powinien załączyć następujące dokumenty: 2.2.) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 2.3) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ); 2) polisa ubezpieczeniowa potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200.000,00 zł; Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę promesy polisy OC. Wybrany Wykonawca powinien przed dniem podpisania umowy dostarczyć polisę ubezpieczeniową na kwotę minimum 200.000,00 zł; 2.4) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) wykaz wykonanych/nywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ), zawierający informacje niezbędne do stwierdzenia, czy Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 1 pkt 2 lit. a, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 2) wykaz osób, o których mowa w Rozdziale IV ust. 1 pkt 2 lit. b (załącznik nr 5 do SIWZ); 3) wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, o których mowa w Rozdziale IV ust. 1 pkt 2 lit. c (załącznik nr 6 do SIWZ); 4) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, na potwierdzenie, że Wykonawca będzie dysponował takimi osobami (jeżeli taki przypadek wystąpi)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.minrol.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie
Osoba wyznaczona do kontaktów: Tomasz Hulak tel.022 623-16-60, fax 623 23 15,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2009 godzina 09:45, miejsce: Zakład Obsługi Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie, ul. Wspólna 30, pokój 126..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie badania pt. "Wpływ polityki spójności na rozwój obszarów wiejskich".
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- Modernizacja instalacji wody zimnej, instalacji przeciwpożarowe oraz kanalizacji deszczowej w Przedszkolu nr 56 ,,Wesołe Kubusie" przy ul. Gubinowskiej 28/30 cz. 1
- świadczenie usług cateringowych w filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Kamionie
- "Zatrudnienie mikrobiologa w Zespole Kontroli Zakażeń Szpitalnych, superwizora do Poradni Zdrowia Psychicznego oraz zatrudnienie lekarza w zakresie neurologii w trybie dyżurowym"
- Dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni, środków czystości i artykułów higienicznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
- 420/2024 Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania zieleni na placach zabaw, siłowniach plenerowych, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
- Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno - porządkowego w częściach przezn. do wspólnego użytku w budynkach Gminy Miasto Koszalin będących w administrowaniu i zarządzaniu ZBM w Koszalinie
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.