To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-10-12
Szczecin: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 191809 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 156849 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie, ul. Mickiewicza, 70-383 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4256100, fax 091 4256103.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie z podziałem na 10 części.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 125648 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Pomoc Techniczna SPO RZL..
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1-finansowana z budżetu WUP.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
- -Konica Minolta Business Solutions Polska -Spółką z o.o., ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 16675.00
- Oferta z najniższą ceną: 16675.00 / oferta z najwyższą ceną: 19551.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II - finansowana z Funduszu Pracy.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- X - comp Spółką z o.o., ul. Tama Pomorzańska 26, 70-952 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 32000.00
- Oferta z najniższą ceną: 32000.00 / oferta z najwyższą ceną: 45650.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część III - finansowana z Funduszu Pracy.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"NET SYSTEMS" SPÓŁKA JAWNA CHRZANOWSKI DARIUSZ KAŹMIERCZAK CEZARY
jakie przetargi wygrała firma
"NET SYSTEMS" SPÓŁKA JAWNA CHRZANOWSKI DARIUSZ KAŹMIERCZAK CEZARY
- Net Systems Spółką Jawną Chrzanowski Dariusz Kaźmierczak Cezary, ul. Smolańska 3, 70-026 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6342.00
- Oferta z najniższą ceną: 6342.00 / oferta z najwyższą ceną: 7271.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część IV - finansowana ze środków Zachodniopomorskiego Obserwatorium Rynku Pracy.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
'RADUNIX GROMNIAK' SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
'RADUNIX GROMNIAK' SPÓŁKA JAWNA
- Spółka Jawna -Radunix- Gromniak, ul. Unisławy 13 cd, 71-402 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6818.00
- Oferta z najniższą ceną: 6818.00 / oferta z najwyższą ceną: 7520.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część V - finansowana z PT SPO RZL 3.2c - Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Pomoc Techniczna SPO RZL.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Spółką Jawną -Radunix- Gromniak, ul. Unisławy 13 cd, 71-402 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2015.00
- Oferta z najniższą ceną: 2015.00 / oferta z najwyższą ceną: 2457.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Część VI - finansowana z Budżetu projektu Dobre pomysły na pracę ZPORR 2.4.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"NET SYSTEMS" SPÓŁKA JAWNA CHRZANOWSKI DARIUSZ KAŹMIERCZAK CEZARY
jakie przetargi wygrała firma
"NET SYSTEMS" SPÓŁKA JAWNA CHRZANOWSKI DARIUSZ KAŹMIERCZAK CEZARY
- Net Systems Spółką Jawną Chrzanowski Dariusz Kaźmierczak Cezary, ul. Smolańska 3, 70-026 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 20753.00
- Oferta z najniższą ceną: 20753.00 / oferta z najwyższą ceną: 30525.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Część VII - finansowana ze środków projektu -Podnoszenie kwalifikacji pracowników organizacji pozarządowych i służb społecznych-.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Spółką Jawną -Radunix- Gromniak, ul. Unisławy 13 cd, 71-402 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 10255.00
- Oferta z najniższą ceną: 10255.00 / oferta z najwyższą ceną: 15537.50
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Część VIII- finansowana ze środków PT SPO RZL 3.1 C- Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Pomoc Techniczna SPO RZL.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Spółką Jawną - Radunix- Gromniak, ul. Unisławy 13 cd, 71-402 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 14900.00
- Oferta z najniższą ceną: 14900.00 / oferta z najwyższą ceną: 15619.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Część IX - finansowana ze środków PT SPO RZL 3.3 - Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Pomoc Techniczna SPO RZL.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARSO-SERWIS PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ROMAN PROSZKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ARSO-SERWIS PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ROMAN PROSZKOWSKI
- -Arso Serwis- Przedsiębiorstwo Usługowe, ul. Ks. Bolesława Domańskiego 7/1, 71-312 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 10260.00
- Oferta z najniższą ceną: 10260.00 / oferta z najwyższą ceną: 35365.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Część X - finansowana ze środków Służby Zastępczej.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARSO-SERWIS PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ROMAN PROSZKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ARSO-SERWIS PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ROMAN PROSZKOWSKI
- Arso Serwis- Przedsiębiorstwo Usługowe, ul. Ks. Bolesława Domańskiego 7/1, 71-312 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5630.00
- Oferta z najniższą ceną: 5630.00 / oferta z najwyższą ceną: 7639.50
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługi naprawy, przeglądów, legalizacji oraz napraw awaryjnych sprzętu medycznego dla 15 WOG oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu
- Dostawa i montaż depozytorów wewnętrznych oraz depozytorów zewnętrznych
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem dot. przystosowania budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Szczecinie, ul. Rydla 65 do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych.
- Usługa naprawy trzech samochodów sanitarnych dla jednostek wojskowych będących w rejonie odpowiedzialności 15 WOG
- PP Tychowo termomodernizacja, modernizacja i przebudowa infrastruktury - Etap II
- POŻYWKI MIKROBIOLOGICZNE
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedłużenie subskrypcji oraz dostawa licencji oprogramowania programistycznego
- Utworzenie, wdrożenie (wraz z przekazaniem licencji na czas korzystania z platformy) oraz bieżąca obsługa Systemu informatycznego (platformy) do realizacji projektów WUP w Kielcach - III
- Dostawa licencji oprogramowania oraz narzędzi wykorzystywanych do projektowania, obróbki oraz transmisji filmów i dźwięku, z podziałem na części.
- Dostawa licencji IT na potrzeby KZN w podziale na 2 części
- Przedłużenie subskrypcji dla posiadanych przez Zamawiającego licencji oprogramowania antywirusowego
- Odnowienie licencji na oprogramowanie Xopero ONE Backup&Recovery v.1.6.5.5414 do zabezpieczenia danych przechowywanych w usłudze Office 365
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.