eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawy ogumienia letniego, zimowego i całorocznego do sprzętu transportowego KWP w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-20

Szczecin: Dostawy ogumienia letniego, zimowego i całorocznego do sprzętu transportowego KWP w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 191799 - 2013; data zamieszczenia: 20.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy ogumienia letniego, zimowego i całorocznego do sprzętu transportowego KWP w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy (zgodnie z potrzebami Zamawiającego) ogumienia letniego, zimowego i całorocznego do sprzętu transportowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: - część nr 1 - opony zimowe i całoroczne; - część nr 2 - opony letnie. 3. Szczegółowe wymagania odnośnie rozmiarów opon, indeksu nośności, indeksu prędkości oraz szacunkową ilość opon zawierają załączniki nr 7.1 i 7.2 do siwz, będący jednocześnie formularzem kalkulacji cenowej i załącznikiem do umowy odpowiednio dla danej części zamówienia. 4. Zaoferowane opony będące przedmiotem zamówienia muszą: a. posiadać oznaczenie europejskiej homologacji E 4, b. posiadać etykiety w formie naklejek umieszczanych na bieżniku zgodnie z Rozporządzeniem UE Nr 1222/2009 (z późn. zm.), c. być dopuszczone do stosowania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U.2003 Nr 32, poz.262 z późn. zm.), d. nadawać się do przechowywania zgodnie z polską normą PN-C 94 300-7:1997 (Ogumienie - Pakowanie, przechowywanie i transport ). 5. Ogumienie zaoferowane przez Wykonawcę musi spełniać parametry określone w załącznikach nr 7.1 i 7.2 do siwz dla każdej części zamówienia w zakresie odpowiednio: a. rozmiar - określony w kol. 4: Zamawiający nie dopuszcza zamienników rozmiarowych, b. indeks nośności - nie niższy niż określony w kol. 5, c. indeks prędkości - nie niższy niż określony w kol. 6, d. współczynnik oporów toczenia dla wszystkich zaproponowanych opon musi być minimum klasy E, e. współczynnik przyczepności na mokrej nawierzchni dla wszystkich zaproponowanych opon musi być minimum klasy D, f. poziom hałasu zewnętrznego dla opon wymienionych w Rozporządzeniu UE Nr 1222/2009 (z późn. zm.) nie może być większy niż 72 dB, g. opony zimowe muszą posiadać symbol 3PMSF. 6. Szczegółowe wymagania odnośnie dostaw, odbioru ,warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiący załączniki nr 6.1 i 6.2 do siwz odpowiednio dla każdej części zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia - w okresie obowiązywania umowy - asortymentu o niezmiennej rzeźbie bieżnika, odpowiednio do rozmiaru określonego w załącznikach nr 6.1 i 6.2 do siwz. 8. W pojazdach osobowo - terenowych ogumienie (całoroczne) powinno być szosowo - terenowe (np. All Terrain, All Weather) w stosunku 50% szosa i 50% teren. W przypadku pojazdów dostawczych opony muszą być wzmocnione i oznaczone literą C. 9. Dostarczane opony muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, nie starsze niż 18 miesięcy od daty ich produkcji do momentu każdej dostawy lub wymiany. 10. Zaoferowane ogumienie musi posiadać świadectwo homologacji, odpowiednio do typu opony wydane zgodnie z: a. Regulaminem nr 30.02 EKG ONZ ( z późn. zm.) - ogumienie do pojazdów osobowych, b. Regulaminem nr 54.00 EKG ONZ ( z późn. zm.) - ogumienie do pojazdów ciężarowych i przyczep, c. Regulaminem nr 75.00 EKG ONZ ( z późn. zm.) - ogumienie do motocykli i motorowerów, d. Regulaminem nr 117.00 EKG ONZ ( z późn. zm.) - homologacja ogumienia w odniesieniu do emisji hałasu toczenia i przyczepności na mokrych nawierzchniach lub oporu toczenia. 11. Dostawy opon odbywać się będą sukcesywnie, transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko do magazynów Zamawiającego mieszczących się w : a) Stacji Obsługi Samochodów Nr 1, ul. Wernyhory 5, Szczecin, b) Stacji Obsługi Samochodów Nr 2, ul. Szczecińska 21a, Koszalin..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00-3, 34.35.21.00-0, 34.35.22.00-1, 34.41.12.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium na poszczególne części zamówienia w wysokości: - na część nr 1 - 1 000,00 zł, - na część nr 2 - 1 000,00 zł. 2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 01.10.2013 r. do godziny 11.30. Decyduje data wpływu wadium do Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 uPzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 33 1010 1599 0025 0913 9120 0000, decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: - zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp bez potwierdzania tych okoliczności. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium w trybie art 46 z zastrzeżeniem art. 148 ust 4 uPzp. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 3 uPzp. 8. W przypadku wnoszenia wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 uPzp winno być ono złożone w kasie zamawiającego, pokój 232 ul. Małopolska 47, Szczecin. Kasa Zamawiającego czynna jest codziennie w godzinach od 11.00 - 14.00.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy, wg formuły : wykonawca spełnia albo nie spełnia warunek.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy, wg formuły : wykonawca spełnia albo nie spełnia warunek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy, wg formuły : wykonawca spełnia albo nie spełnia warunek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy, wg formuły : wykonawca spełnia albo nie spełnia warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy, wg formuły : wykonawca spełnia albo nie spełnia warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej wraz z oświadczeniami (załącznik nr 1 do siwz). 2) Wypełniony i podpisany formularz kalkulacji cenowej stanowiący załącznik nr 7.1 i 7.2 do siwz odpowiednio do części, na którą została złożona oferta. 3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył informacje techniczne (np. wydruk/ksero z katalogu, bez używania zakreślaczy; potwierdzone za zgodność) uwierzytelniające spełnienie przez oferowane ogumienie wymagań Zamawiającego ujętych w Formularzach kalkulacji cenowej. Ww. dokumenty (dotyczące danego modelu opony) muszą być oznaczone numerem liczby porządkowej z formularza. Uwaga!! Ww. dokumenty winny być oznaczone numerem liczby porządkowej wynikające z załączników nr 7.1 oraz 7.2 do siwz - pozycji produktu której dotyczą. Ww. dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców) lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji Wykonawcy (m. in. odpis KRS, umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz dokumenty, o których mowa wyżej muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdz. X odpowiednio ust. 5 lub 8 siwz. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp należy złożyć pisemne zobowiązanie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: https://aukcje.uzp.gov.pl

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy zgodnie z art. 144 uPzp: - zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy stanowiących załączniki nr 6.1 i 6.2 do siwz.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie Pl. Piotra i Pawła 4/5 70-521 Szczecin Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 301..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2013 godzina 11:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie Pl. Piotra i Pawła 4/5 70-521 Szczecin Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 301..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część nr 1 - opony zimowe i całoroczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i wielkość określono w załączniku nr 7.1 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część nr 2 - opony letnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i wielkość określono w załączniku nr 7.2 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00-3, 34.35.21.00-0, 34.35.22.00-1, 34.41.12.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.