eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Remont wolnostanu w Tychach, przy ul. Katowickiej 233/ 7

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-12

Tychy: Remont wolnostanu w Tychach, przy ul. Katowickiej 233/ 7
Numer ogłoszenia: 191792 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, fax 032 2273145.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wolnostanu w Tychach, przy ul. Katowickiej 233/ 7.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje m.in.: 1. Wymiana stolarki okiennej: - Wykucie z muru, ościeżnic drewnianych, powierzchni do 2m2 - 47,52m2 - Okna z PCW o powierzchni ponad 1,5m2 - 11,88m2 - Wykonanie tynków zwykłych - 25,80m 2. Wymiana stolarki drzwiowej: . - Wykucie z muru, ościeżnic drewnianych, powierzchni do 2m2 - 7 szt. - Obsadzenie ościeżnic stalowych w ścianach z cegły - 10,10m2 - Wykonywanie tynków zwykłych - 59m - Skrzydła drzwiowe - 9,8m2 - Wymiana klamek z szyldami - 6szt. 3. Roboty posadzkowe - Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych - 53,05m2 - Zerwanie cokolika cementowego - 6,54m - Wykonanie tynków uzupełniających - 6,54m - Przybicie do podłóg płyt OSB- 3gr - 49,69m2 - Posadzki z wykładziny z tworzyw sztucznych rulonowe PCW - 53,06m2 - Posadzki z wykładziny z tworzyw sztucznych listwy przyścienne - 47,10m 4. Roboty murarskie i tynkarskie - Rozbiórka pieców i trzonów licowanych kaflami - 1,78m3 - Rozebranie wykładziny ściennej z płytek - 18,45m2 - Wykonywanie tynków zwykłych - 18,45m2 - Przecieranie istniejących tynków z farby lub zeskrobaniem tapet na ścianach - 168,62m2 - Przecieranie istniejących tynków z farby lub zeskrobaniem tapet na stropach- 53m2 5. Remont instalacji WOD - KAN - Wykucie bruzd poziomych - 7,5m - Demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego - 12m - Rurociągi z tworzyw sztucznych - 12m - Dodatki za podejścia dopływowe, w rurociągach z tworzyw sztucznych - 7szt. - Dodatki za podejścia dopływowe, w rurociągach z tworzyw sztucznych - 3 szt. - Izolacja rurociągu otulinami poliuretanowymi - 1,88m2 - Zamurowanie w ścianach z cegieł bruzd poziomych - 7.5m - Zawory przelotowe kulowe do [łuczki ustępowej- 1szt. - Próba szczelności instalacji wodociągowej - 12m - Wymiana zlewozmywaka - 1szt - Wymiana syfonu - 1szt. - Wymiana umywalki z syfonem - 1szt. - Baterii wannowej ściennej - 1szt. 6.Roboty malarskie: - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi sufitów - 53m2 - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian - 168,62m2 - Dwukrotne malowanie farbami olejnymi ścian z jednokrotnym szpachlowaniem - 20,72m2 - Dwukrotne malowanie farbą olejną ościeżnic drzwiowych i drzwi - 33,50m - Dwukrotne malowanie farbą olejną rur - 5,80m 7. Roboty Pozostałe: - Wywóz gruzu - 8,8m3 8. Roboty elektryczne: - Sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego niskiego napięcia - 1 pomiar - Montaż elementów rozdzielnic modułowych 4 szt. - Ręczne wykłucie bruzd dla przewodów wtynkowych - 55m - Demontaż przewodów kabelkowych nieopancerzonych - 111m - Sprawdzanie i pomiar obwodu elektrycznego niskiego napięcia - 4 pomiary - Przewód wtynkowy - 111m - Wykonanie pasów tynków na murach - 55m - Sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - 3 pomiary - Pomiar rezystancji uziemnienia - 6 pomiarów 9. Wykonanie instalacji c. o. - Przebicie otworów w ścianach - 8szt. - Kocioł kuchenny wodny ekologiczny węglowy - 1szt. - Wymiana osprzętu w piecach i trzonach kuchennych - rura piecowa - 1szt. - Wymiana osprzętu w piecach i trzonach kuchennych - blacha przedpiecowa - 1szt. - Pompy wirowe odśrodkowe - 1kpl. - Filtr siatkowy - 1szt. - Demontaż rurociągu stalowego - 10m - Rurociągi w instalacjach c. o. stalowe - 30m - Rury przyłączone do grzejników c. o. żeliwnych - 7kpl. - Zawory grzejnikowe - 14szt. - Próby ciśnieniowe szczelności instalacji wewnętrznej c. o - 7 urządz. - Próby regulacji instalacji centralnego ogrzewania (na gorąco) - 7 urządz. - Grzejniki stalowe dwupłytowe - 6szt. - Miniowanie rur - 66m - Dwukrotne malowanie farbą termoodporną rur - 66m - Rury spustowe okrągłe z blachy ocynkowanej - 6m - Izolacja wełną mineralną - 9,42m2 - Odbudowa belek i podciągów płytami gipsowo - kartonowymi - 1,8m2 - Uzupełnienie rur wentylacyjnych z kołpakiem z blachy - 1szt.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.31 - Instalowanie drewnianych framug Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.11 - Instalowanie framug drzwiowych Oryginalny kod CPV: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2006 roku, Nr 164, poz. 1163, Nr 170 poz. 1217, Nr 227 poz.1658 oraz z 2007r. Nr 64 poz. 427 i Nr 82 poz. 560) tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ustawy Pzp., oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że : a) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , w szczególności uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do wykonania robót budowlanych (art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994r.-Prawo Budowlane ( Dz. U z 2006 r. Nr 156 , poz.118 z późn. zmianami), którzy są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych, architektów, inżynierów budowlanych i Urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), tj.: osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej b) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - należy wykazać co najmniej dwie roboty o charakterze podobnym tj. roboty ogólnobudowlane o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 20 000 zł (brutto). c) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 50 000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzenie i ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonych oświadczeń oraz dołączonych do oferty dokumentów wymienionych poniżej, według zasady spełnia /nie spełnia
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający wymaga następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp, 2. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24ustawy Pzp. 3. Dokumenty potwierdzające treść złożonych oświadczeń: Na potwierdzenie że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności ( art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp.) oraz, że nie podlega wykluczeniu na p odstawie art. 24 ust.1 i 2 3.1. aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - ważność dokumentu winna być potwierdzona przez organ wystawiający taki dokument - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.3. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Na potwierdzenie że Wykonawca posiada uprawnienia wiedzę i doświadczenie oraz, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ( art. 22 ust.1 pkt. 2 ustawy Pzp.): 3.4. dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane. Kserokopia uprawnień budowlanych (Kierownika robót ) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa; 3.5 wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania - zawierający co najmniej dwie roboty o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia tj. roboty ogólnobudowlane o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 20 000 zł (brutto). Na potwierdzenie realizacji co najmniej dwóch robót wymienionych w wykazie o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 20 000 zł (brutto) należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Na potwierdzenie że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy- Pzp.) 3.6. aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 50.000,00 zł. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy -Pzp. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz.U.Nr 87, poz.605)

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umtychy.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego -pok. 20 - cena 15 zł (brutto).Opłata dotyczy wykonawców, którzy odbiorą SIWZ osobiście lub złożą wniosek o jej przekazanie za zaliczeniem pocztowym..

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, ul. Filaretów 31 - SEKRETARIAT - pokój nr 15,.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.