eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › P/28/2008 Akcesoria, materiały eksploatacyjne, papier do aparatury medycznej w 2009 R.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-18

Opole: P/28/2008 Akcesoria, materiały eksploatacyjne, papier do aparatury medycznej w 2009 R.
Numer ogłoszenia: 191789 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, fax 077 5414237.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszn.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/28/2008 Akcesoria, materiały eksploatacyjne, papier do aparatury medycznej w 2009 R..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonym jest: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego akcesoriów, materiałów eksploatacyjnych, papieru do aparatury medycznej w 2009 R (1.01.2009 - do 31.12.2009) według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający założenia jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na 4 pakiety (zadania). Pakiety nazwano: PAKIET 1 - RURY DO RESPIRATORA PAKIET 2 - ELEKTRODY I AKCESORIA DO APARATU EMG KEYPOINT FIRMY MEDTRONIC A/S PAKIET 3 - PAPIER DO APATATURY PAKIET 4 - klisze RTG 1.2. Wspólny słownik zamówień (CPV) - 33140000-3 Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne 33141000-0 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 25311000-4 Klisza rentgenowska 21121300-0 Papier światłoczuły, termoczuły lub papier termograficzny i tektura 1.3. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z zastrzeżeniem art. 30 ust. 5 ustawy: Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wykonawca musi na etapie składania ofert udowodnić równoważność swojej oferty np. poprzez odpowiednie przeliczenie powodujące otrzymanie odpowiedniej ilości, dołączenie ulotek na potwierdzenie zastosowania równoważnych rozwiązań, parametrów, itp. Oferty równoważne: - Wykonawcy mogą zaoferować produkty w opakowaniach o wielkości zbliżonej do wskazanej przez Zamawiającego, a ilość opakowań odpowiednio przeliczyć, tak aby ogólna ilość danej pozycji była zgodna z SIWZ. Przy czym zaoferowane opakowanie może być mniejsze niż podane przez Zamawiającego, lub większe, ale większe tylko o max. do 25% produktu. Dokonując takiego przeliczenia Wykonawca skreśla ilość i wielkość opakowania (liczebność) podaną przez Zamawiającego i nadpisuje wyliczone wielkości. Zamawiający nie wymaga zaokrąglania wyliczonej ilości do pełnego opakowania. Wyliczoną wielkość należy podać z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Skreślenia wynikające z przeliczeń należy parafować. Dopuszcza się również wydruk załącznika nr 1 A - formularza cenowego, po dokonaniu zmian wynikających z przeliczenia wielkości opakowania - oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania Zamawiającego, czyli o wszystkich parametrach cechach nie gorszych niż te określone w SIWZ; może jednak posiadać dodatkowe lepsze cechy - Wykonawca, aby nie zawyżać sztucznie wartości oferty, ma możliwość wyceny asortymentu np. dla igieł i strzykawek dla pakietu 3 w jednostkach miary 100 szt. jako zwyczajowej jednostce handlowej z odpowiednim przeliczeniem ilości zamawianej, a przeliczona pozycja ma być wyraźnie zaznaczona na ofercie. - dla papieru do eeg - papier może posiadać mniejszą niż podana przez Zamawiającego ilość składek w jednym opakowaniu, kartonie, przy czym należy odpowiednio przeliczyć ilość oferowanych opakowań, tak by łączna długość papieru do zapisu była nie krótsza niż wymagana przez Zamawiającego. 3. Termin realizacji zamówienia 3.1. całości przedmiotu zamówienia - sukcesywnie od 01.01.2009 r. do 31.12.2009 r. 3.2. zamówień cząstkowych - pakiet 1,3 i 4 max. 14 dni od złożenia zamówienia cząstkowego. - pakiet 2 max. 4 tygodnie od złożenia zamówienia cząstkowego 4. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT. 5. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie Polski. 6. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE PRZEZ OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE WYMAGAŃ OKREŚLONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO: - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym; - tj.: Oferowane wyroby muszą posiadać deklaracje CE i być wpisane do rejestru wyrobów medycznych co wynika z przepisów Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 z 2004 r. poz. 896 z póżn. zmn.) Na potwierdzenie tego faktu Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia stwierdzającego, że wyrób/-y został/-y dopuszczony/-e do obrotu i posiada znak CE/EC. Należy złożyć jedno oświadczenie dotyczące wszystkich oferowanych pozycji. UWAGA: Zamawiający ma prawo zażądać na etapie badania ofert przedłożenia do wglądu dokumentu potwierdzającego spełnienie przez oferowane produkty każdego z wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia zawartego w siwz np. karty charakterystyki wyrobu, ulotki, wpisu do rejestru wyrobów medycznych, znaku CE (na dokumencie należy dokonać adnotacji, której pozycji asortymentowej i którego pakietu dotyczy dokument.)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 25.31.10.00 - Klisza rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 32.35.41.10 - Klisza rentgenowska Oryginalny kod CPV: 21.12.13.00 - Papier światłoczuły, termoczuły lub papier termograficzny i tektura Kod CPV wg słownika 2008: 22.99.30.00 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 poprzez złożenie w ofercie dokumentów wymienionych poniżej oraz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowania /wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ/ tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj. Wykonawcy posiadający w zakresie własnej działalności gospodarczej zakres objęty przedmiotem zamówienia, a na potwierdzenie tego warunku złożą oświadczenie i dokument wymieniony w pkt. 2.1 i 2.2. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. Wykonawcy, którzy są w stanie terminowo, wielokrotnie realizować dostawy częściowe produktów (akcesoria, materiały eksploatacyjne, papier do aparatury medycznej) w opisanych w przedmiocie zamówienia (w części na którą Wykonawca składa ofertę) w roku 2009 na podstawie złożonych zamówień z wyprzedzeniem przewidzianym w rozdziale II pkt. 3, a na potwierdzenie tego warunku złożą oświadczenie wymienione w pkt. 2.1., 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; tj. Wykonawcy którzy są w stanie skredytować 1/12 ceny ofertowej przez okres 1 miesiąca, a na potwierdzenie tego warunku złożą oświadczenie wymienione w pkt. 2.1., 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. tj. Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP, a na potwierdzenie tego warunku złożą oświadczenie wymienione w pkt. 2.1., Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w Rozdziale III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 2.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania /załącznik nr 3/; 2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy; 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z zapisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). Uwaga: Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i lub dokumentów, dotyczących przedmiotu zamówienia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszn.opole.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4 45-221 Opole.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4 45-221 Opole Pocztą, przesyłką kurierską, w Sekretariacie WSZN (czynny od godz. 7.25 do 15.00).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1 - RURY DO RESPIRATORA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego akcesoriów, materiałów eksploatacyjnych, papieru do aparatury medycznej w 2009 R (1.01.2009 - do 31.12.2009) według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający założenia jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na 4 pakiety (zadania). PAKIET 1 - RURY DO RESPIRATORA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2 - ELEKTRODY I AKCESORIA DO APARATU EMG KEYPOINT FIRMY MEDTRONIC A/S.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego akcesoriów, materiałów eksploatacyjnych, papieru do aparatury medycznej w 2009 R (1.01.2009 - do 31.12.2009) według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający założenia jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na 4 pakiety (zadania). PAKIET 2 - ELEKTRODY I AKCESORIA DO APARATU EMG KEYPOINT FIRMY MEDTRONIC A/S.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3 - PAPIER DO APATATURY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego akcesoriów, materiałów eksploatacyjnych, papieru do aparatury medycznej w 2009 R (1.01.2009 - do 31.12.2009) według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający założenia jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na 4 pakiety (zadania). PAKIET 3 - PAPIER DO APATATURY.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0, 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4 - klisze RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego akcesoriów, materiałów eksploatacyjnych, papieru do aparatury medycznej w 2009 R (1.01.2009 - do 31.12.2009) według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający założenia jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na 4 pakiety (zadania). PAKIET 4 - klisze RTG.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.31.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.