eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie remontu tarasu budynku Przedszkola nr 6 przy ul. Śniegockiej 4/6 w Warszawie - I etap.( znak sprawy - ZP 66/13).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-16

Warszawa: Wykonanie remontu tarasu budynku Przedszkola nr 6 przy ul. Śniegockiej 4/6 w Warszawie - I etap.( znak sprawy - ZP 66/13).
Numer ogłoszenia: 191778 - 2013; data zamieszczenia: 16.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście , ul. Nowogrodzka 43, 00-691 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6998449, faks 022 6998154.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu tarasu budynku Przedszkola nr 6 przy ul. Śniegockiej 4/6 w Warszawie - I etap.( znak sprawy - ZP 66/13)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu tarasu budynku Przedszkola nr 6 przy ul. Śniegockiej 4/6 w Warszawie - I etap, zgodnie z 1.Dokumentacją projektową zawierającą: 1)Projekt budowlano-wykonawczy remontu tarasu budynku Przedszkola nr 6 przy ul. Śniegockiej 4/6 w Warszawie, wykonany przez Studio Budowlane UNITY s.c., w dniu 25 marca 2013r. Autorem opracowania jest mgr inż. Leszek Tischner - branża budowlana, mgr inż. Tomasz Soluch - branża elektryczna. 2) Przedmiar robót dla remontu tarasu budynku Przedszkola nr 6 przy ul. Śniegockiej 4/6 w Warszawie, wykonany przez Studio Budowlane UNITY s.c., w dniu 20 marca 2013r. Autorem opracowania jest mgr inż. Paweł Trzebiński - branża budowlana. 3) Przedmiar robót dla remontu tarasu budynku Przedszkola nr 6 przy ul. Śniegockiej 4/6 w Warszawie, wykonany przez Studio Budowlane UNITY s.c., w dniu 20 marca 2013r. Autorem opracowania jest mgr inż. Tomasz Soluch - branża elektryczna. 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla remontu tarasu budynku Przedszkola nr 6 przy ul. Śniegockiej 4/6 w Warszawie, wykonaną przez Studio Budowlane UNITY s.c., w dniu 20 marca 2013r. Autorem opracowania jest mgr inż. Leszek Tischner. Ww. opracowania stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania innych urządzeń niż określone w SIWZ należy dołączyć do oferty karty katalogowe tych urządzeń. Dane ogólne: Przedmiotem zamówienia jest I etap remontu tarasu budynku Przedszkola nr 6 przy ul. Śniegockiej 4/6 w Warszawie. Przewiduje się dwa etapy realizacji robót. W zakres I etapu zamówienia wchodzi m. in.: a) rozbiórka istniejącej nawierzchni tarasu, wraz z wybraniem warstwy gruntu o grubości 30 cm, oraz wykonanie nowej nawierzchni z płyt betonowych 40x40x4 cm i kostki betonowej gr. 4 cm, na podsypce cementowo-piaskowej gr. 30 cm., b) renowacja wszystkich schodów granitowych, rozbiórka, czyszczenie, uzupełnienie ubytków, ponowne ułożenie, spoinowanie, impregnacja, c) odtworzenie betonowych pochylni - 3 szt., d) remont wejścia służbowego: - schody granitowe: rozbiórka, czyszczenie, uzupełnienie ubytków, ponowne ułożenie, spoinowanie, impregnacja; - powierzchnie pokryte lastryko: czyszczenie, uzupełnienie ubytków; - usunięcie fragmentu pokrytego płytkami i uzupełnienie drobnoziarnistym lastryko płukanym; - balustrady: czyszczenie i dwukrotne malowanie farbą do metalu w kolorze brązowym; e) rozebranie istniejących nisz okiennych oraz wykonanie nowych nisz żelbetowych wraz z ich zaizolowaniem, f) rozbiórka kamiennych płyt piaskowca z cokołu wraz z ponownym ułożeniem po wykonaniu izolacji ścian, g) rozbiórka betonowych schodów tarasu (na fragmencie wskazanym w dokumentacji rysunkowej) oraz odtworzenie wraz z warstwą wykończeniową z antypoślizgowych płytek gresowych na kleju mrozoodpornym, h) izolacja ścian fundamentowych budynku (dotyczy fragmentu ściany wskazanego na przekroju A-A oraz przy niszach okiennych), i) rozbiórka i odtworzenie utwardzonej nawierzchni tarasu przylegającego do budynku przedszkola od strony ul. Śniegockiej. Wykonać nową nawierzchnię betonową, zbrojoną siatką stalową o oczkach 10x10 cm i średnicy fi 4 mm, j) renowacja metalowego elementu ozdobnego ogrodzenia: - czyszczenie i dwukrotne malowanie farbą ftalową, k) zabezpieczenie drzew na terenie prowadzonych robót i w czasie ich trwania, l) odwodnienie terenu: - częściowo rozebrać betonowe korytko odwadniające i wykonać nowe odwodnienie; - fragment kanału niepodlegający rozbiórce: oczyścić i wymienić stalowy ruszt na nowy, identyczny na całej długości odwodnienia, m) wykonanie oświetlenia ścieżki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10000,00 PLN ( słownie: dziesięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe polegające na wykonaniu w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonego, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia obejmującego roboty ogólnobudowlane. Wartość zamówienia - jednej umowy nie może być mniejsza niż 200.000,00 zł (brutto). W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę ww warunku, należy przedłożyć: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty: 1) pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 2) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: 1) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi, 2) w następstwie wykraczających poza terminy określone w KPA procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia, 3) ujawnienia w trakcie robót urządzeń podziemnych, elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja nie wynika z map uzbrojenia uzgodnionych przez ZUD lub dokumentacji projektowej, 4) wyjątkowo niesprzyjających warunków pogodowych, 5) działania siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43, pok. nr 118. Opłata za formularz SIWZ wynosi 7,50 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2013 godzina 12:00, miejsce: 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43. Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.