eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Budowa łącznika drogowego ul. Młynarskiej z ul. Matejki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-18

Jaworzno: Budowa łącznika drogowego ul. Młynarskiej z ul. Matejki.
Numer ogłoszenia: 191712 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181500, 6181586, fax 032 6181501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaworzno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa łącznika drogowego ul. Młynarskiej z ul. Matejki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa łącznika drogowego ul. Młynarskiej z ul. Matejki na podstawie projektu architektoniczno - budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, docelowej organizacji ruchu , projektu zagospodarowania terenu, dokumentacji geotechnicznej oraz planu wyrębu. Wykonawca wykona remont istniejącego ronda kompaktowego wraz z pierścieniem i krawężnikami z nawiązaniem sytuacyjnym i wysokościowym do istniejących wjazdów. Konstrukcja remontu ronda ma być taka sama jak konstrukcja łącznika drogowego Młynarska - Matejki (rys. Nr 5 - projekt wykonawczy - branża drogowa - przekrój uliczny daszkowy na prostej).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 28 000,00 zł (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy złotych 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie z realizacji należycie wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień, z których każde polegało na wykonaniu robót budowlanych polegających na budowie co najmniej 300 mb drogi co najmniej klasy Z o nawierzchni asfaltowej wraz z chodnikami w ramach jednego zamówienia; 3)Dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagany potencjał kadrowy to: a) osoba odpowiedzialna za prowadzenie robót (kierownik budowy), wobec której wymaga się posiadania uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń, b) kierownik robót kanalizacyjnych, wobec którego wymaga się posiadania uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika robót w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, c) kierownik robót elektrycznych, wobec którego wymaga się posiadania uprawnień budowlanych do funkcji kierownika robót w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, w/w osoby powinny wykazać przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 4)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wymaganych postanowieniami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - złożone na formularzu zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 3)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ. Wykonawca powinien wykazać, iż spełnia warunek określony w cz. IV ust. 1 pkt 2 SIWZ. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymagane roboty zostały wykonane należycie. 4)Wykaz osób, które bedą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 12 do SIWZ. Wykonawca powinien wykazać, iż spełnia warunek określony w cz. IV ust. 1 pkt 3 SIWZ. 5)Dokumenty potwierdzające posiadanie przez kierownika budowy oraz kierowników robót uprawnień budowlanych w wymaganej specjalności wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca powinien wykazać, iż spełnia warunek określony w cz. IV ust. 1 pkt 3 SIWZ. 2.W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w cz. V ust. 1 pkt 1-2 SIWZ dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w cz. V ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa odpowiedni dokument określony w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19. maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jaworzno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UM ,ul. Grunwaldzka 33, J-no Opł. za SIWZ: 740,00 zł-nal. wpł. przed pob. SIWZ w kasie UM lub przelewem na r-k UM w ING Bank Śląski S.A. 45105011421000002309987952.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miejski w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, punkt informacyjny.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.