eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lutomiersk › ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU NA ROK 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-29

Lutomiersk: ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU NA ROK 2009
Numer ogłoszenia: 191703 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lutomiersk , Pl. Jana Pawła II 11, 95-083 Lutomiersk, woj. łódzkie, tel. 043 6775011 w. 118, faks 043 6775094.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lutomiersk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU NA ROK 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU NA ROK 2009. 2. Określenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu 3. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu w 2009 roku na 10 lat z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego w wysokości 3 000 000,00 złotych (słownie: trzy miliony złotych 00/100) zgodnie z Uchwałą Nr XLI/285/09 Rady Gminy Lutomiersk z dnia 22 października 2009 roku. Udzielony kredyt oparty będzie o stopę redyskonta weksli NBP według notowań aktualnych na dzień zawarcia umowy i stałą marżę w okresie kredytowania, przy stałej racie kapitałowej. Podstawą wyliczeń kosztu kredytu na potrzeby porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty jest plan spłaty kredytu, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ zawierający następujące założenia: - Kredyt udzielony na okres 10 lat - waluta kredytu: złoty polski (PLN), - kwota kredytu: 3 000 000,00 PLN, - oprocentowanie w skali roku: według złożonej oferty, - data i wysokość postawienia kredytu: w dniu podpisania umowy w pełnej wysokości, - częstotliwość spłat rat kapitałowych: kwartalnie (do ostatniego dnia kwartału), - częstotliwość spłat rat odsetkowych: miesięcznie (do ostatniego dnia każdego miesiąca), - okres karencji w spłacie rat kapitałowych: do 30.03.2010 roku (pierwsza rata płatna w dniu 31.03.2010 roku), - spłata rat odsetkowych rozpocznie się w ostatnim dniu miesiąca, w którym postawiono kredyt zgodnie z zasadami stosowanymi przez bank, - spłata rat kapitałowych rozpocznie się w dniu 31.03.2010 roku zgodnie z zasadami stosowanymi przez bank, - termin spłaty kolejnych rat kapitałowych: kwartalnie na ostatni dzień każdego kwartału zgodnie z umową. Jeżeli termin spłaty raty kapitałowej przypadnie na dzień wolny od pracy Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty, - termin spłaty kolejnych rat odsetkowych: miesięcznie na ostatni dzień każdego miesiąca zgodnie z umową. Spłata następować będzie na podstawie zawiadomienia przesłanego przez bank kredytobiorcy. Jeżeli termin spłaty raty odsetkowej przypadnie na dzień wolny od pracy Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty, - ilość rat kapitałowych: 40 rat, - prowizja bankowa za udzielenie kredytu: według złożonej oferty, Oprocentowanie ma charakter zmienny wg stawki redyskonta weksli NBP i marży banku. Przedstawiona w ofercie marża nie może ulec zwiększeniu w trakcie trwania umowy kredytowej. Za całkowity koszt udzielenia i obsługi kredytu przez bank przyjmuje się sumę wartości wszystkich rat odsetkowych oraz prowizji. Prowizja od udzielonego kredytu płatna będzie w dniu postawienia kredytu. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w złożonej przez bank ofercie. Do celów obliczenia ceny kredytu przyjmuje się rzeczywistą ilość dni występujących w danym miesiącu. Formą zabezpieczenia kredytu przez Zamawiającego będzie weksel in blanco. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu - odsetki będą liczone do dnia spłaty kredytu. Zamawiający, w celu ujednolicenia terminu, z którym Wykonawcy dokonają obliczeń związanych z przyznaniem kredytu, wskazuje dzień 04-11-2009r. i datę 31-12-2019r. jako ostatni dzień kredytowania. Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do dokonywania wszystkich obliczeń związanych z udzieleniem kredytu z w/w datami. Wykonawcy przy sporządzaniu symulacji spłaty kredytu zobowiązani są zastosować oprocentowanie obowiązujące w ich bankach we wskazanym powyżej dniu tj. 04-11-2009r. Odsetki od kredytu obejmują wskazany wyżej okres. Wykonawcy przy sporządzaniu symulacji spłaty kredytu zobowiązani są do zastosowania prowizji i opłat bankowych obowiązujących w ich bankach we wskazanym powyżej dniu uruchomienia kredytu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2019.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez złożenie stosownych dokumentów i oświadczeń, że spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie. 2. Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności bankowych, (wykonawca musi posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe) 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywani zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp - tzn. nie dotyczy ich żadna przesłanka wymieniona w w/w przepisie . 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów. 4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia -nie spełnia. 5. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Oferenta z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty (jej wzór stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji) następujące oświadczenia i dokumenty: a) podpisane oświadczenie będące częścią SIWZ (załącznik nr 2), b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe. 2. Wszystkie dokumenty składane przez wykonawców wymagają formy pisemnej, muszą być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez prawnych przedstawicieli wykonawcy. 3. Potencjalni oferenci z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą składać dokumenty równoważne, odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego. W przypadku załączenia jakichkolwiek dokumentów w językach obcych, niezbędne jest dołączenie ich tłumaczenia na język polski przez tłumacza przysięgłego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lutomiersk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lutomiersk Pl. Jana Pawła II 11 95-083 Lutomiersk pok. 18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 09:50, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II 11, 95-083 Lutomiersk, pok. nr 17 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wymagany termin realizacji zamówienia obejmuje okres od dnia podpisania umowy do dnia 31-12-2019r. Postawienie kredytu do dyspozycji nastąpi w ciągu 3 dni od dnia zatwierdzenia wniosku kredytowego, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia złożenia wniosku kredytowego. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji: a) zmiany przepisów prawa powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, b) zmiany osób reprezentujących strony w przypadku zmian w strukturach organizacyjnych stron..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.