Tomaszów Mazowiecki: Zakup wraz z dostawą samojezdnego pojazdu komunalnego z osprzętem, przeznaczonego do utrzymania porządku i czystości oraz zimowego utrzymania nawierzchni
Numer ogłoszenia: 191701 - 2014; data zamieszczenia: 09.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki , ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 724 23 11, faks 44 724 43 59.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-maz.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą samojezdnego pojazdu komunalnego z osprzętem, przeznaczonego do utrzymania porządku i czystości oraz zimowego utrzymania nawierzchni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą samojezdnego wielofunkcyjnego pojazdu komunalnego z osprzętem, przeznaczonego do utrzymania porządku i czystości oraz zimowego utrzymania nawierzchni. 1. Wymagane parametry techniczne i wyposażenie pojazdu: 1) pojazd fabrycznie nowy, 2) silnik wysokoprężny, chłodzony cieczą, spełniający wymagania UE 97/68/EG etap IIIa, 3) moc silnika - min. 33 KM, 4) napęd na 4 koła, 5) zużycie paliwa - do 5 l/mg, 6) prędkość transportowa - do 25 km/h, 7) prędkość robocza - min. 10 km/h, 8) dopuszczalna masa całkowita pojazdu - do 2 500 kg, 9) wysokość pojazdu - max do 200 cm, 10) szerokość pojazdu - max 120 cm, 11) licznik godzin pracy, 12) kabina operatora jednoosobowa z bezpiecznymi szybami, 13) poziom hałasu w kabinie - zgodny z normami UE, 14) poziom hałasu na zewnątrz mierzony nad pojazdem - zgodny z Dyrektywą 2000/14/WE, 15) wycieraczka szyby przedniej ze spryskiwaczami, 16) regulowane z kabiny operatora lusterka boczne, 17) światło i sygnał akustyczny cofania, 18) oświetlenie drogowe wraz z sygnalizatorem świetlnym na dachu kabiny, 19) uniwersalny pojemnik na odpady o pojemności min. 500 l wykonany z metalu odpornego na ścieranie i korozję z możliwością opróżniania hydraulicznego oraz opcją ręcznego opróżniania w przypadku awarii wraz z osprzętem umożliwiającym jego zdemontowanie i przechowywanie; minimalna wysokość opróżniania pojemnika - 130 cm, 20) ręczny wąż ssawny o długości min. 3 m przeznaczony do zbierania odpadów, 2. Wymagany osprzęt wraz z opisem parametrów technicznych: 1) dwuszczotkowy zespół zamiatający o szerokości zamiatania do 185 cm wyposażony w system zraszania wraz ze stojakiem (podpórką dla ochrony nieużywanego zespołu zamiatającego); ruchome szczotki talerzowe o średnicy min. 60 cm umieszczone przed kabiną operatora; regulacja docisku szczotek oraz szerokości zamiatania z kabiny operatora; 2) przednia zamiatarka walcowa o szerokości roboczej min. 130 cm; regulacja obrotów z kabiny operatora dla dostosowania funkcji zamiatarki do warunków pracy; 3) pług śnieżny 2-lemieszowy o szerokości roboczej min. 135 cm; możliwość ustawienia roboczego: ukośne i czołowe; regulowane wysokościowo lemiesze wyposażone w gumowe kompensatory nierówności podłoża; sterowanie osprzętem z kabiny operatora; 4) posypywarka rolkowa do piasku, chlorku wapnia oraz mieszanki piasku i chlorku wapnia o pojemności min. 110 l wykonana z materiału odpornego na korozję wraz z platformą ładunkową o pojemności min. 140 l; możliwość regulacji ilości posypywanego materiału; osprzęt umożliwiający zdemontowanie i przechowywanie posypywarki oraz platformy ładunkowej; 5) tarcza rozpylająca dla posypywarki; szerokość posypywania do 5 m z możliwością regulacji szerokości posypywania; 6) kosiarka czołowa (wyposażona w tnący zespół nożowy) ze zbieraniem o szerokości roboczej min. 120 cm; sterowanie osprzętem z kabiny operatora; regulowane samodzielne podwozie z możliwością ustawienia wysokości koszenia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.00 - Pojazdy utrzymania dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie ustanawia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie wykonawcy dot. parametrów oferowanego pojazdu wraz z osprzętem wg wzoru zamawiającego - zał. nr 1 do części III SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty wg wzoru zamawiającego - część II SIWZ, 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza, w trybie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana taka może nastąpić w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Okolicznościami takimi będą, po spełnieniu pierwszej przesłanki, w szczególności: - zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy; - przypadki losowe (kataklizmy lub inne czynniki zewnętrzne, zgony i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na termin realizacji, - zmiany korzystne dla zamawiającego w szczególności zmierzające do przyspieszenia zakończenia realizacji dostawy, zmniejszających koszty, poprawiających sprawność lub jakość dostawy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług (VAT) o wartość wynikającą z tej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow-maz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Tomaszowie Mazowieckim
ul. Mościckiego 6, II p. pok. 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Tomaszowie Maz. ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Maz. kancelaria ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Szczegółowe warunki dot. procedury udzielenia zamówienia zawiera SIWZ i ustawa Prawo zamówień publicznych. Realizacja zamówienia wg wzoru umowy załączonego do SIWZ. 2. Osobami upoważnionymi do kontaktów z wykonawcami, w godzinach pracy urzędu, pon. - piątek w godz. 7.30 - 15.30 są: w zakresie przedmiotu zamówienia: Dariusz Banaś - 48 (044) 724-23-11 wew. 261.; w sprawach dotyczących procedury zamówień publicznych Andrzej Pawlik, Marzena Janas-Polus tel. 48 (044) 724-23-11 wew. 267. adres: e-mail - zam.pub@tomaszow-maz.pl, fax 48 (044) 724-43-59..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz kosztorysowej zewnętrznej oraz wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej dla budynków przy ul. Smutnej 19 i ul. Smutnej 21 w Tomaszowie Maz.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu balkonów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Dostawa narzędzi chirurgicznych do procedur chirurgii szczękowej i narzędzi chirurgicznych do procedur laryngologii
- Zakup ambulansu typu "B" z zabudową medyczną i wyposażeniem medycznym
- Opracowanie dok. projektowej wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji szpitalnego oddziału ratunkowego i pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR wraz z dostawą TK
- Remont DP 4332E ul. Piłsudskiego w Tomaszowie Mazowieckim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.