eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej.



Ogłoszenie z dnia 2007-10-11

Lublin: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej.
Numer ogłoszenia: 191686 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 150062 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej, ul. Jaczewskiego, 20-090 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7477511, fax 081 7478911.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej. W zakres robót wchodzą: 1.2. demontaż stolarki okiennej drewnianej 1.3. demontaż stolarki drzwiowej drewnianej (drzwi balkonowe) 1.4. demontaż podokienników 1.5. montaż stolarki okiennej PCV 1.6. montaż stolarki drzwiowej PCV 1.7. montaż szczelinowych nawiewników okiennych 1.8. uzupełnienie tynków na ościeżach okiennych 1.9. inne prace niezbędne do wykonania zamówienia. 2. W/w zakres prac należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w dokumentacji przetargowej, w szczególności zgodnie z załączoną Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną i przedmiarem robót. 3. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. 4. Jeżeli w dokumentacji przetargowej przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 5. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 6. Prace towarzyszące i roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia to np. a) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; b) uporządkowanie terenu objętego placem budowy i przywrócenie do stanu pierwotnego; oraz wszelkie inne prace nie objęte dokumentacją przetargową konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 7. Wykonawca może powierzyć do wykonania podwykonawcom część niniejszego zamówienia. 8. Prace będą prowadzone przy czynnym obiekcie. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 480055,53 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FABRYKA OKIEN SPECTRUM Sp. z o.o., ul. Ceramiczna 4, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 423882,05
  • Oferta z najniższą ceną: 423882.05 / oferta z najwyższą ceną: 423882.05
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.