eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Obsługa informatyczna Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-06

Warszawa: Obsługa informatyczna Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii
Numer ogłoszenia: 191674 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76391 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Geodezji i Kartografii, ul. Wspólna 2, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6618432, faks 022 6283467.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa informatyczna Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa informatyczna Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii, zwanego dalej GUGiK (serwis systemu komputerowego pracującego na potrzeby biurowe w siedzibie GUGiK 00-926 Warszawa ul. Wspólna 2. System komputerowy w siedzibie Zamawiającego obejmuje: 1) serwery sieciowe - 6 szt. (w tym serwer funkcjonujący jako -firewall-); 2) zespoły komputerowe PC (jednostki centralne, klawiatury, monitory) - ok. 150 szt. i dołączone urządzenia peryferyjne (drukarki - ok. 100 szt., skanery - ok. 25 szt., pojedyncze egz. pozostałego sprzętu), oraz komputery przenośne (laptopy) - ok. 80 szt.; 3) osprzęt sieciowy (okablowanie, przełączniki itp.); 4) sprzęt pomocniczy (zasilacze awaryjne - ok. 25 szt., listwy przyłączeniowe); 5) oprogramowanie systemowe (MS Windows 2000/2003/2008 Server, MS Exchange 2007, MS Windows XP/Vista/7, MS ISA 2006 Server, Linux); 6) oprogramowanie użytkowe (MS Office 97/2000/XP/2003/2007/2010, Adobe Acrobat, Corel Draw, Map Info, Lex, Videotel itp.); 7) oprogramowanie zabezpieczające, antywirusowe i do zarządzania sprzętem (Symantec Backup Exec, Symantec Endpoint Protection, Eset Smart Security Enterprise, oprogramowanie pochodzące od producentów sprzętu). 3. Obsługa informatyczna Zamawiającego polega na: 1) wykonywaniu konserwacji i napraw sprzętu wymienionego w ust. 2 pkt 1-4 we własnym zakresie lub - po uzgodnieniu z Zamawiającym - przekazywaniu do serwisu z profesjonalnym opisem uszkodzenia, jeśli sprzęt (osprzęt) jest na gwarancji lub naprawa we własnym zakresie jest niemożliwa oraz jego rekonfigurowaniu po naprawie, jeśli naprawa będzie obejmować wymianę podzespołu; 2) instalowaniu nowo zakupionego sprzętu i oprogramowania na stanowiskach pracy oraz przenoszeniu sprzętu między stanowiskami, po uzgodnieniu z Zamawiającym; 3) administrowaniu lokalną siecią komputerową, w tym wstępnym oraz bieżącym konfigurowaniu oprogramowania wymienionego w ust. 2 pkt 5, w sposób właściwy ze względu na jego przeznaczenie oraz potrzeby Zamawiającego; 4) usuwaniu awarii oprogramowania wymienionego w ust. 2 pkt 6; 5) uaktualnianiu oprogramowania wymienionego w ust. 2 pkt 5-7; 6) nadzorowaniu wykonywania usług teleinformatycznych świadczonych Zamawiającemu przez firmy drugie, w szczególności dostawcę usług internetowych, w celu zapewnienia stałej łączności sieci lokalnej Zamawiającego z Internetem, w tym prowadzeniu korespondencji roboczej z zakresie uzgodnionym z Zamawiającym; 7) planowaniu potrzeb w dziedzinie sprzętu i oprogramowania, w tym systemowego w ramach optymalizacji parametrów pracy systemu, mającej na celu podniesienie jego sprawności i niezawodności; 8) przygotowywaniu zakupów sprzętu i oprogramowania na potrzeby biurowe Zamawiającego, w tym opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia do przetargów oraz specyfikacji (i konfiguracji sprzętu) do postępowań o zamówienie publiczne przeprowadzanych w innych trybach; 9) dbaniu o bezpieczeństwo sieci oraz integralność i poufność zgromadzonych danych (ochrona przed intruzami i wirusami), w tym współpracy w tej dziedzinie z odpowiednią komórką Zamawiającego; 10) archiwizacji danych znajdujących się na serwerach sieciowych; 11) przygotowywaniu pisemnych opracowań: informacji, opinii i analiz w zakresie systemu informatycznego Zamawiającego na potrzeby Kierownictwa Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii i władz zwierzchnich; 12) wykonywaniu innych działań zapewniających sprawność systemu informatycznego Zamawiającego, w szczególności: a) dokonywaniu doraźnych zakupów akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do zespołów komputerowych, b) wymianie ładunków tuszów i tonerów w drukarkach komputerowych, c) udzielaniu doraźnego instruktażu i porad pracownikom Zamawiającego w zakresie obsługi PC oraz oprogramowania systemowego i biurowego, d) prowadzeniu profesjonalnej ewidencji używanego sprzętu i oprogramowania wymienionych w ust. 2. 13) wykonywaniu obowiązków Administratora Systemu Informatycznego (ASI) w odniesieniu do systemów informatycznych (łącznie nie więcej niż 6 stanowisk) służących do przetwarzania danych osobowych w Głównym Urzędzie Geodezji i Kartografii; 4. Obsługą nie są objęte oprogramowania systemów: finansowo-księgowego, środków trwałych, kadrowo-płacowego, rejestracji korespondencji, natomiast wykonawca jest zobowiązany do pomocy pracownikom Zamawiającego w kontaktach z wykonawcami świadczącymi wsparcie techniczne dla wyżej wymienionych systemów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu 72.10.00.00 - Usługi doradcze w zakresie sprzętu komputerowego 72.51.10.00 - Usługi zarządzania oprogramowaniem sieciowym 72.51.43.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych 72.60.00.00 - Usługi doradcze i dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego 72.71.00.00 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego 50.32.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji komputerów osobistych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANAVO Cieśluk i Onaszkiewicz Spółka Jawna, Bukowiecka 92 lok. 65, 03-893 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117073,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74390,40

  • Oferta z najniższą ceną: 74390,40 / Oferta z najwyższą ceną: 230256,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.