eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bodzanów › Wybór wykonawcy na przeprowadzenie szkoleń w zakresie następujących zadańZadanie I - Prawo jazdy kat. C Zadanie II - sekretarka z elementami księgowości i prawa pracy, - Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej, - Kosmetyczka, - Operator wózków widłowych, - Tworzenie i publikowanie witryn internetowych, - opiekun osób starszych i dzieci

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-06

Bodzanów: Wybór wykonawcy na przeprowadzenie szkoleń w zakresie następujących zadań: Zadanie I - Prawo jazdy kat. C Zadanie II - sekretarka z elementami księgowości i prawa pracy, - Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej, - Kosmetyczka, - Operator wózków widłowych, - Tworzenie i publikowanie witryn internetowych, - opiekun osób starszych i dzieci
Numer ogłoszenia: 191656 - 2014; data zamieszczenia: 06.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bodzanów , ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów, woj. mazowieckie, tel. 24 2607006 w. 30, faks 24 2607065.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bodzanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór wykonawcy na przeprowadzenie szkoleń w zakresie następujących zadań: Zadanie I - Prawo jazdy kat. C Zadanie II - sekretarka z elementami księgowości i prawa pracy, - Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej, - Kosmetyczka, - Operator wózków widłowych, - Tworzenie i publikowanie witryn internetowych, - opiekun osób starszych i dzieci.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w formie szkolenia dla 11 osób na: Zadanie I dotyczy kursu na Prawo Jazdy kat. C i obejmuje 2 osoby/min po 30 godzin praktycznych, min. 20 godz. teoretycznych. Wykonawca musi opłacić min. jeden egzamin państwowy. Wykonawca musi ubezpieczyć na swój koszt uczestników szkolenia i opłacić koszt badań lekarskich. Zadanie II - sekretarka z elementami księgowości i prawa pracy - 1 osoba/min. 150 godz. - Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej - 2 osoby/min. po 130 godzin - Kosmetyczka - 2 osoby/min. po 220 godz. - Operator wózków widłowych - 2 osoby/min. po 200 godzin. - Tworzenie i publikowanie witryn internetowych - 1 osoba/min. 80 godz. - opiekun osób starszych i dzieci - 1osoba/min 150 godz. Czas trwania kursu: 8 tygodni (zajęcia w ciągu dnia nie mogą przekroczyć 8 godzin i nie częściej niż 3 razy w tygodniu). Wykonawca musi ubezpieczyć na swój koszt uczestników szkolenia i opłacić koszt badań lekarskich. 2. Miejsce szkolenia - Zadanie 1 Płock lub powiat płocki Zadanie 2 Płock Sale w których będą prowadzone zajęcia powinny być oznaczone z godnie z Wytycznymi dotyczącymi Oznaczenia Projektów w Ramach Programu Operacyjnego Kapitału Ludzkiego 2007-2013. 3. Materiały na szkolenia: Każdemu uczestnikowi szkolenia powinny być przekazane nieodpłatnie materiały biurowe i szkoleniowe: a) zeszyt, b) długopis - niebieski wkład, c) skrypty, d) materiały do ćwiczeń. Materiały szkoleniowe przekazywane uczestnikom szkolenia powinny być adekwatne do treści szkolenia. Materiały wykorzystywane podczas realizacji szkolenia powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia na początku szkolenia, bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne przechodzą na własność każdego z uczestników szkolenia. Materiały biurowe i szkoleniowe opracowane przez wykładowców powinny zawierać logo EFS i Unii Europejskiej oraz logo PO KL wraz z informacją: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z Wytycznymi Dotyczącymi Oznaczania Projektów w Ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 4. Catering dla uczestników zadania nr 2 a) Serwis kawowy: kawa, herbata, soki, woda, ciastka - 2 razy w ciągu każdego dnia szkolenia, b) Obiad: zupa, danie główne, napój. 5. Catering dla uczestników zadania nr 1 - tylko w trakcie trwania zajęć teoretycznych c) Serwis kawowy: kawa, herbata, soki, woda, ciastka - 2 razy w ciągu każdego dnia szkolenia, d) Obiad: zupa, danie główne, napój.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. zezwolenie na prowadzenie szkolenia kandydatów na kierowców w zakresie prawa jazdy kat. C - w zakresie zadania nr 1. Zezwolenie na prowadzenie szkolenia (wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowej elektronicznej bazy danych prowadzonych przez WUP właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej) - dotyczy zadania nr 2. Warunek zostanie spełniony jeśli, Wykonawca będzie figurował w RIS na dzień składania ofert

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie zadania nr 1, co najmniej 2 usługi szkoleniowe, tj. prawa jazdy kat. C. Każda usługa o wartości nie mniejszej niż 10.000 zł brutto. W zakresie zadania nr 2 - co najmniej 2 usługi szkoleniowe odpowiadającego swoim rodzajem usłudze obejmującej zakres przedmiotu zamówienia z Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł. brutto łącznie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli będzie dysponował podczas szkolenia: - placem manewrowym do przeprowadzenia części praktycznej szkolenia, - co najmniej 1 sprawny pojazd, przystosowany do nauki jazdy kat. C

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz Ofertowy - wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ 2. Szczegółowe programy szkoleń dla każdego kierunku oddzielnie sporządzony przez Wykonawcę 3. Certyfikat jakości usług - jeśli wykonawca posiada. 4. Wzór Zaświadczenia o ukończeniu szkolenia w zakresie zadania nr 1 5. Wzory zaświadczeń o ukończeniu szkoleń odrębne dla każdej części zadania 2. 6. Pełnomocnictwo /oryginał lub kopia poświadczona notarialnie/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany mogą dotyczyć; a) zmiana osób wykonujących usługę (konieczność wynika z przyczyn losowych np. choroba) niezależna od Wykonawcy. Zamawiający wyrazi zgodę po przedstawieniu innego kandydata o kwalifikacjach spełniających kryteria zawarte w SIWZ, b) zmiana miejsca wykonywania szkolenia (konieczność zmiany miejsca wynika z przyczyn losowych (np. pożar, zalanie, awaria) niezależna od Wykonawcy. Zmiana nie może prowadzić do obniżenia standardu, c) zmiana wynagrodzenia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia w sytuacji, gdy koszty wykazane w kalkulacji końcowej będą niższe niż wskazane przez Wykonawcę z złożonej ofercie, d) zmiany podwykonawców, e) zmiany harmonogramu zajęć - w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bodzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Bodzanowie, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów, (p. Kierownika GOPS).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Bodzanowie, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów, (p. Kierownika GOPS).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Aktywna integracja osób korzystających ze wsparcia Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bodzanowie - szansą na powrót na rynek pracy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wybór wykonawcy na przeprowadzenie szkoleń w zakresie następujących zadań: Zadanie I - Prawo jazdy kat. C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I dotyczy kursu na Prawo Jazdy kat. C i obejmuje 2 osoby/min po 30 godzin praktycznych, min. 20 godz. teoretycznych. Wykonawca musi opłacić min. jeden egzamin państwowy. Wykonawca musi ubezpieczyć na swój koszt uczestników szkolenia i opłacić koszt badań lekarskich.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wybór wykonawcy na przeprowadzenie szkoleń w zakresie następujących zadań: Zadanie II - sekretarka z elementami księgowości i prawa pracy, - Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej, - Kosmetyczka, - Operator wózków widłowych, - Tworzenie i publikowanie witryn internetowych, - opiekun osób starszych i dzieci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II - sekretarka z elementami księgowości i prawa pracy - 1 osoba/min. 150 godz. - Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej - 2 osoby/min. po 130 godzin - Kosmetyczka - 2 osoby/min. po 220 godz. - Operator wózków widłowych - 2 osoby/min. po 200 godzin. - Tworzenie i publikowanie witryn internetowych - 1 osoba/min. 80 godz. - opiekun osób starszych i dzieci - 1osoba/min 150 godz. Czas trwania kursu: 8 tygodni (zajęcia w ciągu dnia nie mogą przekroczyć 8 godzin i nie częściej niż 3 razy w tygodniu). Wykonawca musi ubezpieczyć na swój koszt uczestników szkolenia i opłacić koszt badań lekarskich.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.