eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasteczko › budowa Domu Gościa w miejscowości Miłaków



Ogłoszenie z dnia 2006-04-13

POZYCJA 19164

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nowe Miasteczko: budowa Domu Gościa w miejscowości Miłaków

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Nowe Miasteczko, do kontaktów: Barbara Kachnic, Tomasz Wysoczański, Małgorzata Tarczyńska aktualny nr faksu 068 3888461, ul. Rynek 2, 67-124 Nowe Miasteczko, woj. lubuskie, tel. 068 3888154, fax 068 3888154, e-mail: przetargi@nowemiasteczko.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa Domu Gościa w miejscowości Miłaków. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmuje : 1) modernizację istniejącego budynku, w tym : przebudowę obiektu; wykonanie instalacji : wodno- kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, elektrycznej i odgromowej; wykonanie elewacji wraz z dociepleniem - metodą DRYVIT; budowa szamba o pojemności 9,6 m3; z przyłączem; adaptacja pomieszczenia kotłowni z wyposażeniem i przyłączem, 2) zagospodarowanie przyległego terenu: budowa boiska uniwersalnego; wykonanie ścieżek komunikacyjnych i parkingu ; wymiana ogrodzenia; urządzenie miejsca spotkań w plenerze z grillem ; wykonanie dokumentacji powykonawczej, inne prace wyszczególnione w dokumentacji i przedmiarze. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: wieś Miłaków , gmina Nowe Miasteczko. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane ( Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016, ze zm. ) polegających na rozbudowie i zmianie sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej w Miłakowie na świetlicę wiejską z pokojami noclegowymi wraz z zapleczem gastronomicznym. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.09.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 4.000 ( cztery tysiące ). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 ÷ 4 ustawy Pzp, oraz spełniają następujące warunki szczegółowe : a.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem, b.wykonali, tzn. rozpoczęli i zakończyli, w ciągu ostatnich 5 lat ( licząc od daty upływu terminu składania ofert ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 ( dwa ) zamówienia, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynków, z których każde z nich było o wartości nie mniejszej niż 400.000 PLN. c.dysponują : Kierownik budowy i kierownik robót budowlanych- muszą posiadać ważne uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno- budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, będącą członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa ( IIB) Kierownik robót sanitarnych- musi posiadać ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, będącą członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa ( IIB). Kierownik robót elektrycznych - musi posiadać ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, będącą członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa ( IIB). d.posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wys. 75% ceny oferty brutto.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 29.05.2006, cena - 36.60. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.05.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.05.2006, godzina 11:15, Urząd Miejski w Nowym Miasteczku, ul. Rynek 2, 67-124 Nowe Miasteczko, pokój nr 2- parter- Biuro Rady.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt jest współfinansowany ze środków Inicjatywy Wspólnotowej INTERREG III A. 2) Data wysłania ogłoszenia: 06.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.