eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych (325,1 km) w sezonie 2007/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-11

Jasło: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych (325,1 km) w sezonie 2007/08
Numer ogłoszenia: 191640 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle, ul. Modrzejewskiego 12, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl/pzd

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych (325,1 km) w sezonie 2007/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Świadczenie usług następującym sprzętem: - Równiarka opłużona z pługiem dwustronnym - 2 szt. - Wirnik - 1 szt - Ładowarka do załadunku piaskarek o poj. łyżki 0,4 - 1,0 m3 - 1 szt - Nośniki średnie o ład. od 7 - 12 T z piaskarką P-1 i pługiem jednostronnym (z możliwością przezbrojenia w pług dwustronny co najmniej 3 szt) - 6 szt - Nośnik średni z pługiem dwustronnym - 1 szt - Nośnik ciężki z minimum dwoma napędowymi osiami z pługiem ciężkim - 1 szt - Koparko - ładowarka typu CAKT lub JCB - 1 szt - Samochód o ład. 9 T do rozwożenia mieszanki na drogi 2) Zapewnienie we własnym zakresie środków uszarstniających: - Sól drogowa niezbrylająca spełniająca wymogi Normy PN-86/C-84081/02 - Kruszywo o uziarnieniu 2-8 mm spełniająca wymogi Normy BN 87/6774-04 - Sporządzanie mieszanki - Załadunek mieszanki - Zapewnienie zaplecza do prowadzenia akcji zimowej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: - prowadzą działalność zgodną z przedmiotem zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004 r (Dz. U. Nr 82 z 2007 r poz. 560 ) i warunki zawarte - spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp: - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - posiadają dostęp do wymaganego w p-cie 3.3.1. sprzętu - posiadają plac spełniający następujące wymogi: a/ zlokalizowany w odległości do 2 km od siedziby PZD b/ o szczelnej nawierzchni (beton monolityczny lub nawierzchnia bitumiczna) c/ o powierzchni 500 m2 d/ oświetlony e/ w bezpośrednim sąsiedztwie placu musi być stacjonarne pomieszczenie socjalne: o powierzchni minimum 20 m2 , ogrzewane, wyposażone w instalacje elektryczną, telefon z oddzielnym numerem -dla potrzeb prowadzenia akcji zimowej W cenie za dzierżawę pomieszczenia należy uwzględnić również koszt codziennego sprzątania f/ w bezpośrednim sąsiedztwie placu dostęp do sanitariatów i WC - zapewnią we własnym zakresie środki uszarstniające i sól - posiadają doświadczenie w zakresie prowadzenia akcji zimowej kompleksowo na jednej z sieci dróg: miejskich, powiatowych, wojewódzkich lub krajowych - wszyscy operatorzy sprzętu posiadają telefony komórkowe - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (posiadają dostęp do środków finansowych w wysokości 200000 zł) - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. - Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia zgodnie z zał. Nr 2 - Oświadczenie o podwykonawcach - zał. Nr 6 - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - zał. Nr 3 - Informację banku w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość wymaganych środków finansowych (200 tyś zł) lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - Oświadczenie o spełnieniu warunku dotyczącego placu i pomieszczenia - Wykaz sprzętu zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik do SIWZ - Wypełniony formularz cenowy stanowiący zał. Nr 4 do oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl/pzd

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle ul. Modrzejewskiego 12 pokój nr 204 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.