eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa odczynników do analizatora biochemicznego, immunochemicznego, hematologicznego, koagulologicznego, parametrów krytycznych wraz z dzierżawą analizatorów oraz dostawa pasków do badania moczu, kontroli moczu odczynników chemicznych stosowanych w diagnostyce laboratoryjnej, testów do oznaczeńkrwi utajonej w kale, narkotyków w moczu, przeciwciał anty DNP i czynnika reumatoidalnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-19

Bydgoszcz: Dostawa odczynników do analizatora biochemicznego, immunochemicznego, hematologicznego, koagulologicznego, parametrów krytycznych wraz z dzierżawą analizatorów oraz dostawa pasków do badania moczu, kontroli moczu odczynników chemicznych stosowanych w diagnostyce laboratoryjnej, testów do oznaczeń: krwi utajonej w kale, narkotyków w moczu, przeciwciał anty DNP i czynnika reumatoidalnego
Numer ogłoszenia: 191633 - 2013; data zamieszczenia: 19.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3709124, faks 52 3709125.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników do analizatora biochemicznego, immunochemicznego, hematologicznego, koagulologicznego, parametrów krytycznych wraz z dzierżawą analizatorów oraz dostawa pasków do badania moczu, kontroli moczu odczynników chemicznych stosowanych w diagnostyce laboratoryjnej, testów do oznaczeń: krwi utajonej w kale, narkotyków w moczu, przeciwciał anty DNP i czynnika reumatoidalnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest dzierżawa analizatorów wraz z dostawą odczynników do tych analizatorów oraz dostawa pasków do badania moczu, kontroli do moczu, testów do oznaczeń, szczegółowo określonych w Zał. Nr 1 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.50.00-0, 33.69.63.00-8, 38.43.40.00-6, 38.43.45.00-1, 38.43.45.60-9, 38.43.45.70-2, 38.43.45.80-5, 33.12.41.30-5, 33.12.41.31-2, 33.69.40.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 1 główną dostawę odczynników o wartości nie mniejszej niż: w grupie 1 - 50 000,00 zł brutto w grupie 2 - 150 000,00 zł brutto w grupie 3 - 30 000,00 zł brutto w grupie 4 - 50 000,00 zł brutto w grupie 5 - 500,00 zł brutto w grupie 6 - 15 000,00 zł brutto w grupie 7 - 1 500,00 zł brutto w grupie 8 - 700,00 zł brutto w grupie 9 - 1 300,00 zł brutto Pod pojęciem dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość zawartej na dany okres umowy lub też wartość jednostkową pojedynczej dostawy . Jeżeli Wykonawca składa ofertę na grupę np. nr 1 i 2 zobowiązany jest wykazać się wykonaniem min. 1 dostawy j/w na kwotę min. 200 000,00 zł brutto, jeżeli Wykonawca składa ofertę na wszystkie grupy, zobowiązany jest wówczas wykazać się wykonaniem min. 1 dostawy j/w na kwotę min 299 000,00 zł brutto. (W przypadku składania oferty wspólnej, przedmiotowy warunek musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej wzór załącznik nr 7. 2. Firmowe materiały informacyjne np. katalogi, ulotki informacyjne, foldery, opisy itp. potwierdzające posiadanie przez oferowane analizatory parametrów technicznych wymaganych w zał. Nr 1 do SIWZ, określonym Zał. nr 1 do SIWZ. 3. Firmowe materiały informacyjne np. opisy/ katalogi / ulotki / foldery itp. oferowanych przez Wykonawcę analizatorów, potwierdzających ich zgodność z wymaganymi parametrami technicznymi określonymi przez Zamawiającego w zał. nr 1 do SIWZ wraz z zaznaczeniem, której grupy dotyczą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgodnej woli Stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: parametrów użytkowych, producenta, nazwy handlowej przedmiotów dzierżawy, określonych w ofercie, w przypadku: a) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny i/ lub wycofanie starej technologii ze sprzedaży, b) możliwości i/lub konieczności poprawienia walorów użytkowych przedmiotu dzierżawy; 3. W przywołanych ust. 2 sytuacjach Wykonawca będzie musiał udokumentować, odpowiednio, konieczność/ możliwość wprowadzenia zmian w przedmiocie umowy, a także udowodnić/ oświadczyć, że przedmiot zamienny jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i wymaganiami określonymi w SIWZ oraz, że posiada parametry co najmniej równoważne z zaoferowanymi w ofercie. Taka sytuacja będzie wymagała podpisania odpowiedniego aneksu do umowy. Niedopuszczalny w tym przypadku będzie wzrost ceny jednostkowej. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie jakości lub innych parametrów odczynników zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana: a) niedostępnością na rynku odczynników wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania ich z rynku; b) pojawieniem się na rynku odczynników nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy; c) pojawieniem się na rynku odczynników o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie, - pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej. 5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 4 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę wraz z opisem propozycji zmian, uzasadnieniem i obliczeniem kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na cenę. 6. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: a) producenta oferowanego towaru pod warunkiem zachowania tego samego przeznaczenia, parametrów technicznych, funkcjonalnych oraz rozmiarów - w przypadku braku dostępności danego towaru, b) wielkości opakowania handlowego , w przypadkach, w których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, z odpowiednim przeliczeniem jego ceny z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny umownej c) obniżenia cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, d) zmiany cen jednostkowych brutto na skutek zmiany ustawowej stawki podatku VAT, e) osób upoważnionych, o których mowa w § 7 umowy w przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą upoważnioną do współpracy na podstawie niniejszej umowy, a także zmian organizacyjnych w strukturze kadrowej Zamawiającego lub Wykonawcy; f) terminu obowiązywania umowy - w przypadku nie zamówienia przez Zamawiającego towaru w ilości podanej w ofercie w okresie obowiązywania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr E. Warmińskiego SPZOZ ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz administracja, Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 9..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr E. Warmińskiego SPZOZ ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz administracja, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa odczynników do analizatora biochemicznego wraz z dzierżawą analizatora stacji uzdatniania wody, klimatyzatora oraz wirówki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a/ Analizator , stacja uzdatniania wody, klimatyzator oraz wirówka laboratoryjna b/ odczynniki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 38.43.40.00-6, 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa odczynników przeznaczonych do analizatora immunochemicznego wraz z dzierżawą tego analizatora, stacji uzdatniania wody, klimatyzatora oraz wirówki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a/ Analizator , stacja uzdatniania wody, klimatyzator oraz wirówka laboratoryjna b/ odczynniki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 38.43.45.60-9, 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa odczynników do analizatora hematologicznego podstawowego oraz back-up wraz z dzierżawą analizatorów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a/ Analizatory: analizator główny 5-DIFF oraz back-up 5-diff.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 38.43.45.70-2, 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa odczynników do analizatora koagulologicznego podstawowego i back-up wraz z dzierżawą analizatorów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a/ Analizator podstawowy Analizator back-up, Analizator automatyczny , wieloparametrowy b/ odczynniki łącznie aparat podstawowy i back-up.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 38.43.45.80-5, 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa odczynników do analizatora parametrów krytycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do analizatora parametrów krytycznych Wyposażenie aparaturowe szpitala : analizator RKZ Corning 248 firmy Siemens.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 33.12.41.30-5, 33.69.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa odczynników do analizatora parametrów krytycznych wraz z dzierżawą analizatora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a/ Analizator parametrów krytycznych b/ odczynniki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 38.43.45.60-9, 33.12.41.30-5, 33.69.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa pasków do analizy moczu i kontroli moczu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pasków do analizy moczu i kontroli moczu. Wyposażenie aparaturowe szpitala : aparat Clinitek 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2, 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa testów do oznaczeń krwi utajonej w kale, narkotyków w moczu oraz przeciwciał anty-DNP i czynnika reumatoidalnego w surowicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 33.12.41.30-5, 33.69.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Odczynniki chemiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki chemiczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 33.69.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.