eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › USŁUGA DRUKU I DOSTAWY BIULETYNU I WYDAWNICTWA DLA URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO W KIELCACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-29

Kielce: USŁUGA DRUKU I DOSTAWY BIULETYNU I WYDAWNICTWA DLA URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO W KIELCACH
Numer ogłoszenia: 191630 - 2015; data zamieszczenia: 29.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131690 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA DRUKU I DOSTAWY BIULETYNU I WYDAWNICTWA DLA URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO W KIELCACH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa: 1)Część I obejmująca opracowanie graficzne okładki oraz skład, łamanie, korektę, w tym korektę językową polegającą na poprawianiu błędów (literówki, ortografia, interpunkcja) bez ingerencji w zawartość merytoryczną sprawdzanego tekstu, naświetlanie, druk oraz dostawę wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego 2 wydań Biuletynu Obserwatorium Integracji Społecznej Województwa Świętokrzyskiego (2 wydania w ilości 1000 egzemplarzy każde z wydań łącznie 2000 egzemplarzy). 2) Część II obejmująca opracowanie graficzne, łamanie, korektę, naświetlanie i druk wydawnictwa pt. Samorząd terytorialny. Poradnik dobrych praktyk w nakładzie 500 egzemplarzy oraz ich rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2.Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na 2 części i dopuszcza składanie ofert częściowych. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.82.11.00 - Usługi korektorskie 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.97.12.00 - Usługi zszywania książek 79.96.00.00 - Usługi fotograficzne i pomocnicze 79.92.00.00 - Pakowanie i podobne usługi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: usługa druku dwóch wydań Biuletynu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Robert Błaszak , ul. Żegiestowska 11, 50-542 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
  • Paweł Pacholec , ul. Żegiestowska 11, 50-542 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
  • Jacek Prorok działających wspólnie jako spółka cywilna pod nazwą Agencja Wydawnicza ARGI, ul. Żegiestowska 11, 50-542 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7260,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9052,80

  • Oferta z najniższą ceną: 4772,40 / Oferta z najwyższą ceną: 16728,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: usługa druku wydawnictwa pt. Samorząd terytorialny. Poradnik dobrych praktyk w nakładzie 500 egzemplarzy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRAFPOL Agnieszka Blicharz-Krupińska, ul.Czarnieckiego 1, 53-650 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2423,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2214,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1851,15 / Oferta z najwyższą ceną: 5658,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.