eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia nowej siedziby Komisariatu Policji w Jedliczu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-19

Rzeszów: Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia nowej siedziby Komisariatu Policji w Jedliczu
Numer ogłoszenia: 191585 - 2013; data zamieszczenia: 19.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8582192, faks 017 8582193.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia nowej siedziby Komisariatu Policji w Jedliczu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i rozmieszczenie w pomieszczeniach nowej siedziby Komisariatu Policji w Jedliczu mebli biurowych oraz zabudowy meblowej na wymiar, krzeseł i foteli biurowych, szaf metalowych oraz pozostałego wyposażenia metalowego, rolet i żaluzji, wyposażenia gospodarczego wraz z serwisem gwarancyjnym. 2. Zamówienie zostało podzielone na 5 zadań: 1) Zadanie nr 1 - Dostawa i montaż mebli biurowych oraz zabudowy meblowej na wymiar, 2) Zadanie nr 2 - Dostawa i montaż krzeseł i foteli biurowych, 3) Zadanie nr 3 - Dostawa i montaż szaf metalowych i pozostałego wyposażenia metalowego, 4) Zadanie nr 4 - Dostawa i montaż rolet i żaluzji, 5) Zadanie nr 5 - Dostawa wyposażenia gospodarczego. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaoferował, co najmniej 2-letnią gwarancję na dostarczony sprzęt, natomiast 4-letnią gwarancję na siłowniki gazowe - zadanie nr 2. 4. Zgodnie z art. 30 Pzp, w miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne, tzn. o takich samych parametrach lub je przewyższających. 5. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych obowiązkiem Wykonawcy jest udowodnienie równoważności..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.11.00 - Biurka 39.12.12.00 - Stoły 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.15.60.00 - Meble recepcyjne 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.51.54.00 - Rolety 44.42.10.00 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia ww. warunku. Zamawiający dokona oceny ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 4 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia ww. warunku. Zamawiający dokona oceny ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia ww. warunku. Zamawiający dokona oceny ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia ww. warunku. Zamawiający dokona oceny ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia ww. warunku. Zamawiający dokona oceny ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał i dołączył do oferty: 1) w zakresie zadania nr 1: atesty higieniczności na materiały użyte do produkcji mebli: na płytę, obrzeża i kleje, 2) w zakresie zadania nr 2: a) dla foteli obrotowych, krzeseł z podłokietnikami - atest (świadectwo) badań wytrzymałościowych, b) dla krzeseł zwykłych miękkich, krzeseł obrotowych, zestawu krzeseł łączonych - atest (świadectwo) badań wytrzymałościowych, protokół oceny ergonomicznej (Instytut Medycyny Pracy), 3) w zakresie zadania nr 3 - certyfikaty do przechowywania broni i amunicji zgodnie z wymogami Instytutu Mechaniki Precyzyjnej lub innej jednostki uprawnionej oraz certyfikaty do przechowywania dokumentów niejawnych zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 683). 4) w zakresie zadania nr 4: b) dla rolet przeciwsłonecznych - atest niepalności, atest higieniczności, c) dla żaluzji pionowych - verticali - atest niepalności, atest higieniczności d) dla żaluzji poziomych - atest higieniczności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkarpacka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Rzeszowie ul. Dąbrowskiego 30, 35 - 036 Rzeszów budynek C, pokój nr 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Rzeszowie ul. Dąbrowskiego 30, 35 - 036 Rzeszów budynek C, pokój nr 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin realizacji dostawy i montażu sprzętu w pomieszczeniach, w ilościach wykazanych w rubrykach wymienionych w Załącznikach nr 1 A - 1E do SIWZ, ustala się na do 7 dni roboczych od daty poinformowania Wykonawcy (na jego numer faxu lub adres poczty elektronicznej) o gotowości pomieszczeń do wyposażenia. Informacja o gotowości pomieszczeń przesłana będzie nie wcześniej jak 20 listopada 2013 r. Całkowita realizacja zamówienia oraz protokolarny odbiór nastąpi nie później niż 17 grudnia 2013 r. 2. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie dostawy, co najmniej z 2-dniowym wyprzedzeniem..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.