eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Manowo › Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Grzybnica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-29

Manowo: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Grzybnica
Numer ogłoszenia: 191573 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Manowo , Manowo 40, 76-015 Manowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3183220, faks 094 3183289.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.manowo.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Grzybnica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie świetlicy wiejskiej w miejscowości Grzybnica, dz. nr 7/9 i 10/37. Zakres robót obejmuje: a) Termomodernizację budynku świetlicy - roboty rozbiórkowe - roboty dociepleniowe dachu wraz z obróbkami - stolarka okienna i drzwiowa - docieplenie ścian wraz z licowaniem wejścia b) Wykonanie instalacji elektrycznej - wykonanie wewnętrznej linii zasilającej - wykonanie instalacji oświetleniowej - montaż gniazd wtyczkowych - montaż tablicy bezpiecznikowej c) Instalacje sanitarne wewnętrzne: instalacje wodno-kanalizacyjne, instalacja c.o. i kotłownia - roboty demontażowe instalacji wodno-kanalizacyjnej - roboty demontażowe c.o. i kotłowni - wykonanie instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji - wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej - wykonanie instalacji c.o. - przewody, próby szczelności - instalacja c.o. - montaż grzejników i armatury - kotłownia olejowa d) Roboty wewnętrzne w następujących pomieszczeniach: - świetlica - pomieszczenie siłowni - sala gier - kuchnia - korytarzyk przy kuchni - korytarzyk przy kotłowni - kotłownia - sanitariaty - hall wejściowy e) Wykonanie tablicy informacyjnej o finansowaniu operacji ze środków Unii Europejskiej (forma i wzór do uzgodnienia z Zamawiającym) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres znajdują się w załączniku nr 1 do SIWZ : - projekcie budowlanym - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - przedmiarze robót (jako materiale pomocniczym).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia -w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali min. 3 roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń o wartości min. 200.000 zł brutto - każda -dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych (w zakresie instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych) 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty 1. Potwierdzające, spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Prawa zamówień publicznych - stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ. b) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 4 Prawa zamówień publicznych - stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. d) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum 3 o wartości co najmniej 200.000 zł brutto każda), z podaniem ich wartości oraz daty wykonania i miejsca wykonania oraz dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ e) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, warz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ f) Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (w zakresie instalacji elektrycznych, sanitarnych - wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych). g) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 2. Pozostałe dokumenty: h) formularz ofertowy - przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku Nr 2 do SIWZ i) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z innych ustaw lub dokumentów. j) wykaz robót, jakie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 7 do SIWZ k) kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.manowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY MANOWO, 76-015 MANOWO 40, POKÓJ NR 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY MANOWO, 76-015 MANOWO 40, SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DOFINANSOWANIE W RAMACH DZIAŁANIA 313, 322, 323 ODNOWA I ROZWÓJ WSI OBJĘTEGO PROGRAMEM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA 2007-2013, OŚ 3 - JAKOŚĆ ŻYCIA NA OBSZARACH WIEJSKICH I RÓŻNICOWANIE GODPODARKI WIEJSKIEJ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.