eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-11

Sopot: dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie
Numer ogłoszenia: 191547 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. dr Jadwigi Titz-Kosko, ul. Grunwaldzka 1-3, 81-759 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5557528.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zespreum.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu rehabilitacyjnego do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie zgodnie z zapotrzebowaniem oraz parametrami technicznymi i jakościowymi określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi także transport, wniesienie, rozładunek w siedzibie Zamawiającego - Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko 81-759 Sopot (GRUPA 1 - oddział dziecięcy, ul. 23 Marca 93, parter, GRUPA 2 - oddział rehabilitacji, ul. 23 Marca 93, parter, GRUPA 3 - oddział rehabilitacji, ul. 23 Marca 93, pierwsze piętro, GRUPA 4 - ul. Grunwaldzka 1/3, parter, GRUPA 5 - ul. Grunwaldzka 1/3, pierwsze piętro), opakowanie i ubezpieczenie w czasie dostawy do siedziby Zamawiającego oraz instalacja i szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu rehabilitacyjnego, a także gwarancję i serwis gwarancyjny, które to świadczenie Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - minimalne wymagania techniczne i organizacyjne: GRUPA 1 Oznaczenie CPV: 33158100-3 (Urządzenia elektromagnetyczne). Aparat do terapii polem magnetycznym niskiej częstotliwości - częstotliwość 0-50Hz - Indukcja 0-10mT - Kształt pola: sinus, sinus połówkowy, prostokątny, prostokątny połówkowy, trójkątny, trójkątny połówkowy - Cewka około 60 i 30 cm w zestawie pracująca niezależnie i równolegle, dwa generatory - Leżanka lub pionizator do cewki około 60 cm GRUPA 2 Oznaczenie CPV: 33158400-6 (Urządzenia do mechanoterapii) Wanna do masażu wirowego kończyn dolnych i kręgosłupa - pojemność do 250 l - co najmniej 12 dysz w ścianie - pompa wodna 0,75kW - schodki ułatwiające wejście do wanny - prysznic ręczny - wymiary maksymalne: długość 1450 cm, szerokość 685 cm, wysokość 900 cm GRUPA 3 Oznaczenie CPV: 33158400-6 (Urządzenia do mechanoterapii) Aparat z systemem podwieszek do ćwiczeń stawów obwodowych i kręgosłupa montowany do sufitu - dwie gumowe podkładki do ćwiczeń sensomotorycznych - kolumna teleskopowa 2-3,2 m do ćwiczeń oporowych - aluminiowa konstrukcja sufitowa do przesuwania aparatu - trawers do zamontowania drugiego aparatu z systemem podwieszek do ćwiczeń na szynie - zestaw drugiego aparatu z systemem podwieszek typu podstawowego GRUPA 4 Oznaczenie CPV: 33158400-6 (Urządzenia do mechanoterapii) Wanna do masażu podwodnego automatycznego - 28 dysz podzielonych na 5 sekcji niezależnie działających (stopy, biodra itd.) - możliwość wyłączenia poszczególnych sekcji - możliwość ustawienia kolejności pracy poszczególnych sekcji i czasu pracy dla każdej sekcji oddzielnie - możliwość indywidualnego zaprogramowania - możliwość wykonywania masażu perełkowego (55 - 60 dysz) - elektroniczny panel sterujący - pompa trój-fazowa - automatyczny spust wody sterowany elektronicznie - urządzenie do dezynfekcji resztek wody w pompie GRUPA 5 Oznaczenie CPV: 33436100-6 (Lasery) Laser ze skanerem z automatycznym pomiarem odległości i wielkości pola zabiegowego - około 800 nm/1000mW - automatyczne odmierzanie wielkości pola zabiegowego - automatyczne odmierzanie odległości od powierzchni ciała za pomocą dalmierza - gotowe programy terapeutyczne - możliwość wprowadzania własnych programów terapeutycznych - skanowanie do kilku pól zabiegowych znajdujących się w różnych częściach ciała podczas jednego zabiegu Warunki serwisu: reakcja na zgłoszenie usterki - 7 dni (GRUPA 1, 2, 4, 5) 10 dni (GRUPA 3) od telefonicznego lub faksowego zgłoszenia - w dni robocze, trzy naprawy gwarancyjne tego samego podzespołu kwalifikują sprzęt do wymiany na nowy - równoważny. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12-miesięcznej gwarancji na sprzęt od daty zainstalowania sprzętu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.81.00-3, 33.15.84.00-6, 33.43.61.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Forma prawna , jaką musi przyjąć grupa wykonawców , której zostanie udzielone zamówienie : W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo : - listę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oraz - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia . Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału, poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony . Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda -przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców poświadcza także własne dokumenty. Warunki udziału - sytuacja podmiotowa wykonawców : I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki wynikające z Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz.1163 z późn. zm.) tj. Wykonawcy, którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. ZASADY OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający oceni spełnienie warunków wymaganych od Wykonawców określonych w Rozdz.IV SIWZ według następujących zasad: 1.1 Jeżeli Wykonawca nie wykaże się spełnieniem warunków określonych w Rozdz. IV. SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania. 1.2 Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na zasadzie spełnia, nie spełnia. 1.3 O wykluczeniu Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawcę, którego wykluczył, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 1.4 Ofertę złożoną przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. 1.5 Jeżeli Wykonawca wykaże się spełnieniem warunków określonych w Rozdz. IV złożona oferta zostanie zakwalifikowana do dalszej analizy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WYKONAWCÓW: I Stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument . 2. wypełnione Oświadczenie - stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument. II Stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3. wypełnione Oświadczenie - stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument III Stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : 4. wypełnione Oświadczenie - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ IV Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: 5. dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytku szpitalnego - dla oferowanych produktów stanowiących wyroby medyczne - deklaracja producenta o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych dla danego oferowanego produktu bądź dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia danego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za wprowadzenie do obrotu i używania. W wypadku, gdy dla danego podmiotu w stosunku do danego wyrobu dokonanie zgłoszenia jest obowiązkowe - dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia danego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za wprowadzenie do obrotu i używania bądź dokument potwierdzający zarejestrowanie wyrobu - jest bezwzględnie wymagany jako załącznik do oferty. 6. Opis produktu - Folder producenta w języku polskim V Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do złożenia: 7. wypełnionego FORMULARZA OFERTY - stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 8. wypełnionego FORMULARZA OFERTOWEGO - Arkusza informacji technicznej - stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ 9. wypełnionego FORMULARZA CENOWEGO - stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ DODATKOWA INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW : - MAJĄCYCH SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA ZA GRANICĄ: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej : - zamiast dokumentów wskazanych w pkt.II ppkt.1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów wskazanych w pkt. II ppkt.1 SIWZ - Wykonawca winien je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA : W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie lub przez Wykonawcę kopii, albo sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania wynikającego ze złożonej oferty. UWAGA: jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda -przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć dokumenty wymagane przez Zamawiającego w jednej z następujących form: - oryginały, - kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców poświadcza także własne dokumenty .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzr.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko ul. Grunwaldzka 1/3 81-759 Sopot Sekretariat, I piętro cena formularza Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - 25 zł (+ VAT ),.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko ul. Grunwaldzka 1/3, 81-759 Sopot, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie przewiduje się zamówień uzupełniających. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie jest wymagane. Nie będzie wykorzystywana aukcja elektroniczna. Nie przewiduje się dialogu konkurencyjnego. Dynamiczny system zakupu nie ma zastosowania. Umowa ramowa nie ma zastosowania. Nie jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się. Zamówienie nie dotyczy projektu, programu finansowanego ze środków wspólnotowych

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aparat do terapii polem magnetycznym niskiej częstotliwości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - częstotliwość 0-50Hz - Indukcja 0-10mT - Kształt pola: sinus, sinus połówkowy, prostokątny, prostokątny połówkowy, trójkątny, trójkątny połówkowy - Cewka około 60 i 30 cm w zestawie pracująca niezależnie i równolegle, dwa generatory - Leżanka lub pionizator do cewki około 60 cm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.81.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wanna do masażu wirowego kończyn dolnych i kręgosłupa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - pojemność do 250 l - co najmniej 12 dysz w ścianie - pompa wodna 0,75kW - schodki ułatwiające wejście do wanny - prysznic ręczny - wymiary maksymalne: długość 1450 cm, szerokość 685 cm, wysokość 900 cm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.84.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Aparat z systemem podwieszek do ćwiczeń stawów obwodowych i kręgosłupa montowany do sufitu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - dwie gumowe podkładki do ćwiczeń sensomotorycznych - kolumna teleskopowa 2-3,2 m do ćwiczeń oporowych - aluminiowa konstrukcja sufitowa do przesuwania aparatu - trawers do zamontowania drugiego aparatu z systemem podwieszek do ćwiczeń na szynie - zestaw drugiego aparatu z systemem podwieszek typu podstawowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.84.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wanna do masażu podwodnego automatycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 28 dysz podzielonych na 5 sekcji niezależnie działających (stopy, biodra itd.) - możliwość wyłączenia poszczególnych sekcji - możliwość ustawienia kolejności pracy poszczególnych sekcji i czasu pracy dla każdej sekcji oddzielnie - możliwość indywidualnego zaprogramowania - możliwość wykonywania masażu perełkowego (55 - 60 dysz) - elektroniczny panel sterujący - pompa trój-fazowa - automatyczny spust wody sterowany elektronicznie - urządzenie do dezynfekcji resztek wody w pompie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.84.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Laser ze skanerem z automatycznym pomiarem odległości i wielkości pola zabiegowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - około 800 nm/1000mW - automatyczne odmierzanie wielkości pola zabiegowego - automatyczne odmierzanie odległości od powierzchni ciała za pomocą dalmierza - gotowe programy terapeutyczne - możliwość wprowadzania własnych programów terapeutycznych - skanowanie do kilku pól zabiegowych znajdujących się w różnych częściach ciała podczas jednego zabiegu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.43.61.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.