eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Remont wiaduktu drogowego w ciągu ul. Warszawskiej nad torami kolejowymi linii nr 207 i 218 w Kwidzynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-06

Kwidzyn: Remont wiaduktu drogowego w ciągu ul. Warszawskiej nad torami kolejowymi linii nr 207 i 218 w Kwidzynie
Numer ogłoszenia: 191474 - 2014; data zamieszczenia: 06.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142460 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kwidzyn, ul. Warszawska 19, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6464700, 6464777, faks 055 6464703.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wiaduktu drogowego w ciągu ul. Warszawskiej nad torami kolejowymi linii nr 207 i 218 w Kwidzynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmuje remontu wiaduktu drogowego w ciągu ul. Warszawskiej nad torami kolejowymi linii nr 207 i 218 w Kwidzynie. W ramach ww. robót należy wykonać: 1 Remont konstrukcji stalowej wiaduktu. Konstrukcję stalową wiaduktu należy oczyścić przez piaskowanie do stopnia czystości Sa2, w miejscach trudnodostępnych do stopnia St2 wg PN-EN ISO 12944. Po oczyszczeniu należy dokonać przeglądu stanu konstrukcji przez osobę uprawnioną. Elementy nadmiernie skorodowane należy wymienić na nowe. Dla elementów nośnych osłabienie przekroju w wyniku korozji nie powinno przekraczać 20%. Dla blach węzłowych zmniejszenie grubości nie powinno przekraczać 40%, minimalna wymagana grubość blach 6mm, lokalnie poza strefą zamocowania 5mm. Silnie skorodowane zoresówki będą pełniły funkcję szalunku dla nowej płyty żelbetowej. Nie przewiduje się ich wymiany. Naprawa elementów osłabionych przez korozję. Elementy nośne należy wzmocnić przez dodanie nakładek z blach. Uszkodzone blachy węzłowe należy wymienić na nowe o kształcie i przekroju wzorowanym na istniejącym. Połączenia nowych elementów z istniejącą konstrukcją wykonać na śruby sprężające klasy 10.9 i żywicę epoksydową, której zadaniem jest uszczelnienie połączeń. Średnice i rozstawy śrub dostosować do istniejących układów połączeń nitowanych. Wstępnie założono zużycie 1000 kg blach grubości 8-12mm oraz profili walcowanych ze stali S235 (St3S), 2600 szt. śrub M16-M24, oraz 50 kg żywicy (materiał Sikadur-31 lub jego odpowiednik). Uszczelnienie styków blach uszkodzonych przez korozję szczelinową. Szczeliny powstałe wzdłuż krawędzi nitowanych blach należy po oczyszczeniu jw. uszczelnić kitem poliuretanowym (materiał typu Sikaflex PRO3 WF lub jego odpowiednik). Zabezpieczenie antykorozyjne wykonać przy użyciu systemowego zestawu farb o łącznej grubości 250 um dla kategorii korozyjności C4 wg PN-EN ISO 12944. Przykładowy zestaw malarski: Epoksydowa powłoka gruntująca o wysokiej zawartości wypełniacza metalicznego (cynku) 100 um Epoksydowa powłoka pośrednia o wysokiej zawartości wypełniacza metalicznego (cynku) 100 um Warstwa nawierzchniowa na bazie poliuretanu o wysokiej trwałości barw i odporności na kredowanie 50 um Każda warstwa powinna mieć inny kolor dla ułatwienia kontroli robót. Kolor warstwy nawierzchniowej należy uzgodnić z Inwestorem. 2. Remont konstrukcji przęsła. Istniejącą warstwę nawierzchni asfaltobetonowej wraz z podbudową z kostki kamiennej oraz podsypki piaskowej należy zdemontować, płytę betonową wykonaną na zoresówkach należy skuć do poziomu ich górnych stopek. Wykonać nową płytę żelbetową o średniej gr. 23 cm z betonu B40 zbrojoną dwukierunkowo. Płytę żelbetową wykonać w 2% spadku poprzecznym daszkowym. 3. Izolacja przęsła. Izolację przęsła wykonać z papy termozgrzewalnej. 4. Nawierzchnia na przęśle Warstwę podbudowy wykonać z asfaltobetonu grubości 5 cm, warstwę ścieralną wykonać z asfaltobetonu grubości 4 cm. Po obu stronach jezdni na przęśle wykonać krawężniki kamienne, szerokość jezdni 8,0 m. W miejscach żeber konstrukcji krawężniki podciąć. 5. Balustrady. Lokalne wygięcia balustrady wyprostować. Balustrady oczyścić do stopnia St2 i zabezpieczyć antykorozyjnie zestawem przewidzianym dla konstrukcji stalowej. 6. Nawierzchnia jezdni Niweletę jezdni dowiązać do stanu istniejącego. Nawierzchnię jezdni na długości 2 m od dylatacji sfrezować, ustawić nowe krawężniki drogowe i zlicować z krawężnikami mostowymi. Odtworzyć nawierzchnię z betonu asfaltowego, styk warstwy ścieralnej przesunąć względem styku warstwy wiążącej o 0,5m. 7. Chodniki Rozebrać istniejącą nawierzchnię z asfaltu. Oczyścić powierzchnię betonu płyty betonowej oraz wykonać nową płytę żelbetową grubości 6cm zbrojoną siatką z pręta o10mm o oczkach 10x10cm, zespoloną z istniejącą wklejanymi kotwami fi12mm w rozstawie 40x40cm. Izolacja nawierzchni z żywicy epoksydowo-poliuretanowej gr 5mm. 8. Odwodnienie wiaduktu. Powierzchniowe poprzez spadki poprzeczne i spadek niwelety. 9. Łożyska. Łożyska oczyścić i zabezpieczyć antykorozyjnie analogicznie jak konstrukcję stalową. Należy wykonać konserwację łożysk. Styki elementów ruchomych pokryć smarem grafitowym do łożysk. 10. Dylatacje. Szczeliny w nawierzchni jezdni i chodników w strefie dylatacji należy wypełnić zalewką bitumiczną trwale plastyczną. 11. Przyczółki. Całą odkrytą powierzchnię przyczółków oczyścić przez piaskowanie do głębokości 0,3m poniżej poziomu terenu. Na korpusach przyczółków wykonać torkret grubości nominalnej 6cm, zbrojony siatka stalową z pręta fi10 o oczkach 10x10cm, kotwioną prętami fi12mm na głębokości 15cm w rozstawie 40x40cm. Na ławach podłożyskowych i ściankach żwirowych wykonać warstwę spadkową i wyrównawczą z zaprawy typu PCC o grubości min 2cm. W korpusie przyczółka od strony ul. Daszyńskiego w miejscu widocznego zawilgocenia przewiercić korpus i osadzić rurę drenarską z stali nierdzewnej o100mm, wysuniętą poza obrys korpusu na 5cm. Powierzchnie betonu zasypywane gruntem pokryć izolacja cienką z żywic smołowo-epoksydowych do wysokości 20cm ponad teren. 12. Skrzydła. Odkopać skrzydła od góry na głębokość 0,8m. Płyty granitowe na górnej powierzchni skrzydeł zdjąć. Zmurszałe cegły w górnej części skrzydeł na wysokości około 0,5m skuć. Całą powierzchnię skrzydeł oczyścić przez piaskowanie do głębokości 0,3m poniżej poziomu terenu. Wykonać torkret grubości nominalnej 6cm, zbrojony siatka stalową z pręta fi10 o oczkach 10x10cm, kotwioną prętami fi12mm na głębokości 15cm w rozstawie 40x40cm. W górnej części odtworzyć skrzydła z betonu zbrojonego obustronnie siatkami z pręta fi10 o oczkach 10x10cm, kotwioną prętami fi12mm na głębokości 15cm w rozstawie 40x40cm. Płyty granitowe po oczyszczeniu przez piaskowanie wbudować na zaprawie typu PCC. Powierzchnie betonu zasypywane gruntem z tyłu i z przodu pokryć izolacja cienką z żywic smołowo-epoksydowych do wysokości 20cm ponad teren. 13. Urządzenia obce. Zabezpieczenie urządzeń obcych wykonać w porozumieniu i pod nadzorem ich Właścicieli. Rury osłonowe urządzeń obcych należy oczyścić i zabezpieczyć antykorozyjnie. Rury wodociągowe pomalować na kolor niebieski, gazowe na żółto. Czynne kable zabezpieczyć rurami dwudzielnymi, kable nieczynne zdemontować. WYTYCZNE REALIZACJI: Roboty prowadzone od spodu wiaduktu wymagają wprowadzenia ograniczeń w ruchu kolejowym. Wykonawca robót jest zobowiązany do sporządzenia szczegółowego harmonogramu i na tej podstawie uzgodnienia z PKP PLK SA Zakładem Linii Kolejowych w Gdyni terminów i warunków realizacji robót. Roboty prowadzone powyżej jezdni wiaduktu wymagają zamknięcia wiaduktu na czas robót. Wykonawca robót jest zobowiązany do opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu drogowego i pieszego na czas robót oraz uzgodnienia go z Komendą Policji w Kwidzynie i Zarządcą drogi. Wykonawca winien opracować technologię prowadzenia robót, łącznie z zabezpieczeniem strefy robót, aby nie dopuścić do zanieczyszczenia środowiska..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.19 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Produkcyjno Usługowa RODŁO Kwidzyn, ul. 11-go Listopada 26, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1061697,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 799545,81

  • Oferta z najniższą ceną: 799545,81 / Oferta z najwyższą ceną: 1349310,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.