eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Masłów › świadczenie usług sprzętowo-transpoprtowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych i gminnych na terenie Gm.Masłów w sezonie zimowym 2007/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-11

Masłów: świadczenie usług sprzętowo-transpoprtowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych i gminnych na terenie Gm.Masłów w sezonie zimowym 2007/2008
Numer ogłoszenia: 191463 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Masłów, ul. Spokojna 2, 26-001 Masłów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3110878, fax 041 3110836.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.maslow.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług sprzętowo-transpoprtowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych i gminnych na terenie Gm.Masłów w sezonie zimowym 2007/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług sprzętowo - transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg na terenie gminnym w systemie i n t e r w e n y j n y m - na drogach powiatowych o dług.33,1 km - na drogach gminnych i wewnętrznych o dług. 25,0 km Łaczna przewidywana ilość dróg do utrzymania w sezonie zimowym 2007/2008 wynosi 5.500 km. Szacuje się, że na dług. 4.000 km będzie prowadzona akcja czynna ( miałowanie ) a na dług. 1.500 km będzie odśnieżanie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 31.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 5.000 zł wnoszone w terminie do 22/10/2007 r..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, oraz wykażą : 3. potencjał kadrowy Wykonawca winien dysponować przeszkolonymi pracownikami -operatorzy sprzętu -przewidzianymi do wykonywania prac przy zimowym utrzymaniu w ilości umożliwiającej również akcję zimową w przeciągu całej doby. Do wykazu należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie takich uprawnień - prawo jazdy osoby obsługującej nośnik - samochód ciężarowy 4. potencjał techniczny. Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętowe do wykonania przedmiotowego zadania w stanie technicznym zapewniającym bezawaryjną pracę w przeciągu całego sezonu zimowego m.in.: - 2 pługopiaskarki i nośniki do ich zamontowania ( samochody ciężarowe ) - ładowarkę do załadunku mieszanki piaskowo - solnej i odśnieżania - 2 pługi ciężkie i 1 koparkę - do odśnieżania lub mieć zapewniony dostęp poprzez dzierżawę, wynajem lub w inny sposób do w pełni sprawnych jednostek sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt XVI ppkt 2 i formie określonej w pkt XV siwz: 1.Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 - z podaniem cen jednostkowych utrzymania 1 km drogi i pracy sprzętu ciężkiego za 1 godz. 2.Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)oświadczenie wykonawcy z art. 36 ust. 4 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 3 d) X. Oświadczenia i dokumenty wymagane w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt XVI ppkt 2 i formie określonej w pkt XV siwz: 1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 - z podaniem cen jednostkowych utrzymania 1 km drogi i pracy sprzętu ciężkiego za 1 godz. 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 Wymagana forma dokumentu - oryginał b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę c) oświadczenie wykonawcy z art. 36 ust. 4 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 3 d) wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia - opis pkt VIII ppkt 3) wraz z dokumentem potwierdzającym uprawnienia na załączniku nr 4 f) wykaz sprzętu przeznaczonego do wykonania zadania - opis pkt VIII ppkt4 na załączniku nr 5 3. Dowód wniesienia wadium - zgodnie z opisem w pkt XIII niniejszej siwz. 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełniania w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia - opis pkt VIII ppkt 3 wraz z dokumentem potwierdzającym uprawnienia na załączniku nr 4 f) wykaz sprzętu przeznaczonego do wykonania zadania -opis pkt VIII ppkt4 na załączniku nr 5 3.Dowód wniesienia wadium - zgodnie z opisem w pkt XIII niniejszej siwz. 4.Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 5.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełniania w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.maslow.biuletyn.net/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Masłów woj.świętokrzyskie 26-001 Masłów ul.Spokojna 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urzad Gminy Masłów sekretariat pok.nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.