eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kosakowo › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.BUDOWA GIMNAZJUM GMINNEGO W KOSAKOWIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-05

Kosakowo: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.: BUDOWA GIMNAZJUM GMINNEGO W KOSAKOWIE
Numer ogłoszenia: 191347 - 2012; data zamieszczenia: 05.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43037 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Żeromskiego 69, 81-198 Kosakowo, woj. pomorskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.: BUDOWA GIMNAZJUM GMINNEGO W KOSAKOWIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia było pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.: Budowa gimnazjum gminnego w Kosakowie, zgodnie z Warunkami Kontraktowymi FIDIC - żółta książka Zakres przedmiotowego zadania inwestycyjnego obejmuje między innymi: 1) opracowanie koncepcji projektowej w trzech wariantach (wraz z wizualizacja obiektu i zagospodarowania terenu), 2) uzyskanie niezbędnych warunków, uzgodnień, zgód, pozwoleń, decyzji, oraz materiałów przed projektowych niezbędnych do uzyskania prawomocnej Decyzji o pozwoleniu na budowę, 3) opracowanie projektu budowlanego, 4) pozyskanie pozwolenia na budowę, 5) opracowanie projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 6) specyfikacji materiałowych; 7) likwidację elementów kolidujących z realizowaną inwestycją, 8) budowę na podstawie opracowanej dokumentacji budynku albo budynków, obejmujących: gimnazjum z administracją, halę widowiskowo-sportową, halę basenową, stację transformatorową wraz z przynależną infrastrukturą oraz uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi, 9) realizację pełnego zakresu prac niezbędnych do wykonania i odbioru robót budowlanych, uruchomienia i eksploatacji zespołu obiektów, obejmującego roboty: a) ogólnobudowlane (ziemne, żelbetowe, murarskie, izolacyjne), b) instalacyjne wewnętrzne i zewnętrzne (elektroenergetyczne, niskoprądowe, sanitarne, wentylacyjne, montaż i rozruch kotłowni), c) wykończeniowe, d) wyposażeniowe. 10) budowę zespołu obiektów sportowych w terenie, obejmującego: boisko treningowe do piłki nożnej, boisko do gry w koszykówkę i siatkówkę, rzutnię do pchnięcia kulą, bieżnię 3 torową, skocznie do skoku w dal i wzwyż, 11) zagospodarowanie terenu obejmujące budowę: wjazdów i wejść na teren zespołu Gimnazjum, dróg wewnętrznych i miejsc postojowych dla samochodów, wewnętrznego przystanku dla gimbusów, obiektów małej architektury, oświetlenia zewnętrznego i terenów zieleni, 12) budowę wszystkich niezbędnych urządzeń budowlanych, przyłączy i instalacji zapewniających możliwość użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, w tym również niezbędne przebudowy istniejących obiektów budowlanych będących w kolizji z planowaną inwestycją. 13) spełnienie wszystkich wymagań określonych w obowiązujących przepisach dotyczących wymogów higieniczno-sanitarnych, ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wszelkich innych, jakim podlegają wszystkie obiekty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.53.00.00 - Doradcze usługi budowlane 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • B-ACT Sp z o.o., ul. Paderewskiego 24, 85-075 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 792682,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 698000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 698000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1900000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.