eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przeworsk › Opracowanie projektu wykonawczego - przebudowy dróg poscaleniowych (transportu rolnego) wraz z przepustami pod drogami i zjazdami do działek o łącznej długości 11,8 km, - renowacji rowów melioracyjnych o łącznej długości 5,7 km, - rekultywacji gruntów - powierzchnia 20 ha dla projektu Scalenie gruntów wsi Łopuszka Mała, gm. Kańczuga na obszarze 340,41 w ramach działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-13

Przeworsk: Opracowanie projektu wykonawczego - przebudowy dróg poscaleniowych (transportu rolnego) wraz z przepustami pod drogami i zjazdami do działek o łącznej długości 11,8 km, - renowacji rowów melioracyjnych o łącznej długości 5,7 km, - rekultywacji gruntów - powierzchnia 20 ha dla projektu Scalenie gruntów wsi Łopuszka Mała, gm. Kańczuga na obszarze 340,41 w ramach działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013
Numer ogłoszenia: 191347 - 2011; data zamieszczenia: 13.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 158629 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 016 6487009, faks 016 6487009.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu wykonawczego - przebudowy dróg poscaleniowych (transportu rolnego) wraz z przepustami pod drogami i zjazdami do działek o łącznej długości 11,8 km, - renowacji rowów melioracyjnych o łącznej długości 5,7 km, - rekultywacji gruntów - powierzchnia 20 ha dla projektu Scalenie gruntów wsi Łopuszka Mała, gm. Kańczuga na obszarze 340,41 w ramach działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest opracowanie projektu wykonawczego w zakresie - przebudowy dróg poscaleniowych (transportu rolnego) wraz z przepustami pod drogami i zjazdami do działek o łącznej długości 11,8 km, - renowacji rowów melioracyjnych o łącznej długości 5,7 km, -- rekultywacji gruntów - powierzchnia 20 ha dla projektu Scalenie gruntów wsi Łopuszka Mała, gm. Kańczuga na obszarze 340,41 ha w ramach działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.Przed przystąpieniem do prac projektowych, Wykonawca uzgodni z przedstawicielami Zamawiającego i Zespołem Scaleniowym dane wyjściowe do projektowania oraz ustali lokalizację przepustów. 2. Dokumentacja projektowa, opracowana w ilości 4 egz, w wersji papierowej i w wersji elektronicznej. powinna obejmować: a) projekt wykonawczy, sporządzony zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U. 06.156.1118 z późn.zm.) Część rysunkową projektu powinna składać się z: - mapa poglądowa z zaznaczoną lokalizacją przedsięwzięcia skala 1:10000 - mapa ewidencyjna skala 1:2000 - profile podłużne dróg i rowów skala 1:100/200 - profile poprzeczne dróg i rowów w punktach charakterystycznych, skala 1:100 - przekroje podłużne i poprzeczne przepustów i mostków zjazdowych, skala 1:100 - wykaz reperów roboczych b) wypis i z rejestru ewidencji gruntów, c) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072 z późn. zm.). Należy przez to rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania poszczególnych robót budowlanych; obejmujące wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiarów, d) uzyskanie niezbędnych dokumentów, opinii oraz uzgodnień, w tym kolizji z urządzeniami infrastruktury podziemnej i nadziemnej, koniecznych do otrzymania zgłoszenia przystąpienia do wykonania robót budowlanych. e) część tabelaryczno-zestawieniowa składająca się z: - przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczanie planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. nr 130 poz. 1389) - bilans mas ziemnych i ich zagospodarowanie, - parametry projektowanych dróg, przepustów i mostków Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie powinny być sporządzone dla każdego rodzaju robót obejmującego: - przebudowy dróg poscaleniowych (transportu rolnego) wraz z przepustami pod drogami i zjazdami do działek o łącznej długości 11,8 km - renowacji rowów melioracyjnych o łącznej długości 5,7 km - rekultywacji gruntów - powierzchnia 20 ha, f) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) ze względu na specyfikę przedsięwzięcia, uwzględnianą przy planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, g) protokół okazania dokumentacji. Zamawiający dysponuje decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, obejmującą niniejszy zakres zamówienia. 3) Obszar objęty przedmiotem zamówienia został przedstawiony na mapie poglądowej 1:10000 oraz mapie ewidencyjnej w skali 1:5000 4) Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w opracowywanej dokumentacji projektowej wszelkich uwag przedłożonych przez Zamawiającego w okresie realizacji zamówienia oraz w okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi. 5) Opracowana dokumentacja projektowa będzie odpowiadała obowiązującym w Polsce normom technicznym, prawom dotyczącym budowli i ochrony środowiska oraz innym przepisom wyszczególnionym przez Zamawiającego, a mającym zastosowanie do przedmiotu Umowy. 6) Opracowana dokumentacja będzie zawierała pisemne oświadczenie Projektanta o jej wykonaniu zgodnie z umową, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 7) Opracowana dokumentacja będzie zawierała pisemne oświadczenie Wykonawcy, że jest kompletna z punktu widzenia celu , jakiemu ma służyć i będzie mogła być skierowana do realizacji. 8) Wszelkie opłaty związane z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i opinii ponosi Wykonawca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • eMWu KAROLAK, ul. Jana III Sobieskiego 9, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90476,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49077,00

  • Oferta z najniższą ceną: 49077,00 / Oferta z najwyższą ceną: 141450,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.