To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-10-29
Siedlce: Rozbudowa budynku Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach przy ul. Bpa I.
Świrskiego 31 w Siedlcach
Numer ogłoszenia: 191339 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162209 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach, ul. Bp. I. Świrskiego 31, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6446800, faks 025 6445646.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach przy ul. Bpa I. Świrskiego 31 w Siedlcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa budynku Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach przy ul. Bpa I. Świrskiego 31 w Siedlcach. ZAKRES ZAMÓWIENIA: 1. Roboty ogólnobudowlane: 1. Roboty rozbiórkowe (na części budynku : dach, ściany murowane, elementy żelbetowe, elementy stalowe, ławy i stopy fundamentowe, posadzki, sufity, elementy wyposażenia) 2. Konstrukcja - Roboty ziemne 3. Konstrukcja - Roboty murowe ( ściany ) 4. Konstrukcja - Elementy żelbetowe ( ściany, stropy, słupy, belki, podciągi, schody) 5. Konstrukcja - Elementy stalowe ( słupy, belki, schody ) 6. Roboty wykończeniowe - elewacja na części budynku obudowana ścianami z blachy trapezowej oraz na części tynkowanie 7. Pokrycie dachu i izolacja 8. Roboty wykończeniowe - ścianki działowe z płyt g-k 9. Roboty wykończeniowe - ścianki działowe mobilne z płyt laminowanych 10. Roboty wykończeniowe - tynki i okładziny wewnętrzne 11. Roboty wykończeniowe - malowanie ścian i sufitów 12. Roboty wykończeniowe - podłoża i posadzki 13. Roboty wykończeniowe - sufity podwieszane 14. Roboty wykończeniowe - stolarka drzwiowa wewnętrzna i zewnętrzna 15. Roboty zewnętrzne i wewnętrzne - izolacje 2. Roboty sanitarne 1. Demontaż instalacji c.o. 2. Wykonanie instalacji wod-kan 3. Wykonanie instalacji p/poż. 4. Wykonanie instalacji c.o. 5. Wykonanie instalacji c.t. 6. Wykonanie wentylacji mechanicznej i klimatyzacji 3. Roboty elektryczne 1.Demontaż instalacji elektrycznej 2. Wykonanie instalacji elektrycznej ( tablice rozdzielcze, instalacje odgromowe i wyrównawcze, oświetleniowe i gniazd wtykowych, dźwiękowy system rozgłoszeniowy,oświetlenie architektoniczne ) 4. Wyposażenie sceny 5. Tablice: informacyjna i pamiątkowa 1. Montaż tablic: informacyjnej i pamiątkowej, informujących, iż projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 (Sugerowany minimalny wymiar tablicy informacyjnej - 140 cm x 200 cm. Sugerowany minimalny wymiar tablicy pamiątkowej - 90 cm x 70 cm.) DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1.Wykonawca powinien: a) prowadzić roboty budowlane zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę Nr 318/2009 z dnia 13.08.2009r. b) uzyskać wszelkie zezwolenia zarządcy drogi na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót, uwzględnić poniesione koszty w ofercie. c) zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe funkcjonowanie i zabezpieczenie obiektu podczas prac rozbiórkowych i przebudowy d)zapewnić materiały o parametrach technicznych porównywalnych z materiałami opisanymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i dokumentacji projektowej, e) prowadzić dokumentację budowy/dziennik budowy/ f) wykonać roboty zgodnie z dokumentacją, sztuką budowlaną, specyfikacjami szczegółowymi obowiązującymi przy wykonaniu robót oraz warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, g) zamontować tablicę informacyjną budowy. h) uzyskać protokoły prób i badań wymaganych odrębnymi przepisami. i) zapewnić obsługę geodezyjną w terenie - inwentaryzacja powykonawcza. 2. Materiały uzyskane z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy i jego obowiązkiem jest ich wywiezienie. 3.Przed przystąpieniem do złożenia oferty wskazana jest wizja w terenie. Uwaga: Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w dokumentacji projektowej (dokumentacja budowlana, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych) będącej załącznikiem do specyfikacji, natomiast przedmiar robót należy traktować jako załącznik dodatkowy, pomocniczy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 4168880.02 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający przewiduje uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COMPLEX BUD Sp. z o.o., Ul. Kobryńska 28A, 04-669 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4168880.02
- Oferta z najniższą ceną: 4168880.02 oferta z najwyższą ceną: 4882633.89
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa i montaż klimatyzatorów.
- Remont ścian w budynku przy ul. Żytnia 39
- "Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania Modernizacja obiektu - I/Mińsk Mazowiecki"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach realizacji projektu pn Zajrzyj w głąb siebie
- Dostawa mebli laboratoryjnych do Instytutu Nauk Chemicznych
- Dostawa zestawów diagnostycznych do wykrywania wirusa grypy ptaków dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont tarasu w budynku Przedszkola nr 191 im. Marii Kownackiej przy ul. Zawrat 22 w Warszawie wraz z malowaniem sal dydaktycznych.
- "Remont budynku dla potrzeb Biblioteki Wiejskiej w Bielawach" w ramach projektu pn.: "Poczuj mięte do biblioteki - Nowa siedziba BiOK Bielawy - adaptacja budynku i zakup wyposażenia"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1548 D Minkowice Oławskie - droga wojewódzka nr 396 - Bystrzyca
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- PRACE KONSERWATORSKIE, RESTAURATORSKIE I ROBOTY BUDOWLANE W DOMU SZWAJCARSKIM NA WYSPIE EDWARDA, JEZIORO RACZYŃSKIE, ZANIEMYŚL, NR W REJESTRZE 2503/A
- Demontaż 2 wind, zaprojektowanie, montaż i uruchomienie 2-óch, fabrycznie nowych wind, w SZPZLO Warszawa-Ochota CZP, ul. Skarżyńskiego 1, 02-377 W-WA oraz przy ul. Szczęśliwickiej 36, 02-353 W-WA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.