Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-18
Kalisz: Świadczenie usług pogotowia lokatorskiego oraz usług konserwacji, napraw i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych na terenie nieruchomości będących w zarządzie MZBM w Kaliszu.
Numer ogłoszenia: 191332 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, Aleja Wolności 18, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7677700, fax 062 7677702.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pogotowia lokatorskiego oraz usług konserwacji, napraw i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych na terenie nieruchomości będących w zarządzie MZBM w Kaliszu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje : 1)świadczenie usług pogotowia lokatorskiego na terenie nieruchomości będących w zarządzie MZBM w Kaliszu- 371 nieruchomości, 2)świadczenie usług konserwacji, napraw i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych na terenie nieruchomości będących w zarządzie MZBM w Kaliszu - 371 nieruchomości oraz 272 budynki wspólnot. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia okreslony jest w SIWZ wraz z załącznikami- dostępne na stronie internetowej Zamawiającego. Wartość robót budowlanych - poniżej 50% wartości zamówienia. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia : na dzień podpisania umowy i w okresie jej trwania Wykonawca musi dysponować komórkowym numerem telefonu, pod którym będą przyjmowane zgłoszenia awarii.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: * prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2004r. Nr 173, poz.1808 z póżn. zm.) 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a)wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali (lub nadal wykonują) co najmniej jedno , trwające co najmniej 6 miesięcy w ramach jednego kontraktu, zamówienie mające w swoim zakresie konserwację i/ lub naprawę/ i lub usuwanie awarii w zakresie elektrycznych instalacji budynkowych, o łącznej powierzchni budynków przekraczającej 50.000 m2, b)dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz należy do właściwej izby samorządu zawodowego, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w pkt. 1) i4). Pozostałe warunki i wymagania mogą być spełnione łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą :spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać : 1)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy [na formularzu ofertowym]; 2)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu określony w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], 4)Wykaz wykonanych (lub nadal wykonywanych) zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trwających co najmniej 6 miesięcy w ramach jednego kontraktu, mających w swoim zakresie konserwację i/ lub naprawę/ i lub usuwanie awarii w zakresie elektrycznych instalacji budynkowych, o łącznej powierzchni budynków przekraczającej 50.000 m2, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie, 5)dokumenty potwierdzające posiadanie przez osobę, która będzie uczestniczyć w realicji zamówienia uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz zaświadczenie potwierdzające członkostwo w/w osoby we właściwej izbie samorządu zawodowego, Dokumenty mogą byc złożone w formie okreslonej Rozporzadzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.z 2006r. Nr 87 poz.605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Eksploatacji -pok.nr 13 II piętro, siedziba Zamawiajacego Kalisz al. Wolności 18. Cena 25,36 zł (płatność w kasie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 11:00, miejsce: sekretariat (pok.nr 7-II piętro) Kalisz, al. Wolności 18.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Wymiana nawierzchni placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 23 w Kaliszu
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych głosowych, internetowych oraz dzierżawy łącza do transmisji danych między obiektami uczelni na potrzeby Uniwersytetu Kaliskiego
- Dostawa i sukcesywne wymiany ogumienia w sprzęcie transportowym należącym do Związku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
- Projekt rozbudowy ul. Tylnej w Kaliszu wraz z budową połączenia z ul. Inwestorską i ul. Batalionów Chłopskich
- Wykonanie usługi cateringowej w dniu 17.06.2024 oraz w dniu 10.06.2024r.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Całodobowe pogotowie techniczne oraz wykonywanie bieżących napraw i konserwacji instalacji w nieruchomościach, stanowiących własność Gminy Knurów, zarządzanych przez MZGLiA w Knurowie
- ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA PRZEGLĄDZIE I KONSERWACJI CENTRAL WENTYLACYJNO-KLIMATYZACYJNYCH, AGREGATÓW CHŁODNICZYCH I KLIMATYZATORÓW TYPU SPLIT, ZAINSTALOWANYCH W OBIEKCIE SZPITALA MBNP
- Konserwacja i obsługa instalacji CO, instalacji ciepłej wody, instalacji wodno-kanal., kotłowni olejowej, węzłów cieplnych, studni głębinowych, stacji uzdatniania wody, hydroforni (...)
- Świadczenie usługi przeglądów serwisowych oraz napraw instalacji i urządzeń w budynku Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku - II postępowanie
- Całodobowe pogotowie awaryjne oraz konserwacja wewnętrznych instalacji wod.- kan., c.o., c.w.u. oraz kanalizacji deszczowej w zasobach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Kutnie.
- Wykonanie usługi przeglądu i konserwacji instalacji klimatyzacji w AMW OReg Bydgoszcz.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.