eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Roboty budowlane polegające na wymianie nawierzchni dróg i placów w kompleksie wojskowym przy Al. Racławickich w Lublinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-30

Lublin: Roboty budowlane polegające na wymianie nawierzchni dróg i placów w kompleksie wojskowym przy Al. Racławickich w Lublinie
Numer ogłoszenia: 191135 - 2016; data zamieszczenia: 30.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160051 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, woj. lubelskie, tel. 261 183 530, faks 261 183 501.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na wymianie nawierzchni dróg i placów w kompleksie wojskowym przy Al. Racławickich w Lublinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana nawierzchni dróg i placów w kompleksie wojskowym przy Al. Racławickich w Lublinie . 1) Zakres robót do wykonania: a) Czynności przygotowawcze, zabezpieczenie terenu w obrębie prowadzonych robót, oznakowanie, sprawy socjalno bytowe - na własny koszt. b) Wykonanie robót: Place i drogi przed budynkiem 98: rozebranie nawierzchni placu z płyt betonowych przed budynkiem. rozebranie krawężników oraz obrzeży. wykonanie podbudowy z tłucznia, przygotowanie i wyrównanie podłoża pod nową nawierzchnię z kostki betonowej na drogach i chodnikach. wykonanie obudowy najazdu betonowego poprzez wykonanie ściany żelbetowej, skucie betonowego najazdu i uzupełnienie kostką. położenie nowych krawężników. położenie nowej nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na drogach i placach, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji wykonanych robót. c) Ostateczne uporządkowanie i przekazanie terenu po realizacji robót Inwestorowi. 2) Informacja o terenie budowy: 1) Teren kompleksu objęty jest ochroną konserwatorską. 2) Wykonawca będzie realizował roboty od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00. 3) Wykonawca przed rozpoczęciem robót przedłoży Zamawiającemu opracowany przez Kierownika budowy Plan BIOZ, 4) Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, w okresie od rozpoczęcia robót do czasu zlikwidowania (uporządkowania) zaplecza budowy do wysokości wartości całego kontraktu. Wykonawca złoży Zamawiającemu kserokopię opłaconej polisy - oryginał do wglądu przed dniem podpisania protokołów przekazania placu budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a) przedmiar robót - załącznik nr 1 b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 2. UWAGA! Wykonawca przed złożeniem oferty może dokonać wizji lokalnej celem prawidłowej wyceny oferty. Kontakt: P. Józef Modrzewski Tel. 609 470 001 UWAGA: Zamawiający na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy WYKLUCZY z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający wykaże za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający NIE WYKLUCZY z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. I.2 Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCY musi on wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzy podwykonawcy. I.3. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p. w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., musi podać w ofercie nazwę tego podmiotu. I.4. Wstęp OBCOKRAJOWCÓW do obiektów wojskowych może być realizowany wyłącznie na podstawie POZWOLEŃ wydanych na zasadach określonych w decyzji nr 21/MON z dnia 10 lutego 2012 r. Ministra Obrony Narodowej w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33, z 2012r.). Powyższe ma również zastosowanie do czynności OTWARCIA OFERT - OBCOKRAJOWCY będą wpuszczani do obiektów wojskowych na otwarcie ofert po uzyskaniu w/w POZWOLEŃ. Zamawiający informuje, iż OBCOKRAJOWIEC zamierzający mieć wstęp na teren różnych chronionych jednostek lub instytucji wojskowych zobowiązany jest do uzyskania osobnych pozwoleń. Otrzymane pozwolenie uprawnia tylko do wstępu na teren wojskowy, którego dotyczy a nie na obszar całej Rzeczypospolitej Polskiej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Szast Sławomir TRAKT Przedsiębiorstwo Techniczno - Budowlane, ul. Zagłoby 5, 20-717 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 606113,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 511680,00

  • Oferta z najniższą ceną: 511680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 693366,99

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.