eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Technolog robót wykończeniowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-12

Olsztyn: Technolog robót wykończeniowych
Numer ogłoszenia: 191109 - 2011; data zamieszczenia: 12.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151323 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy, ul. Piłsudskiego 3, 10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5248600, faks 089 5248638.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Technolog robót wykończeniowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakres zamówienia: Kurs technolog robót wykończeniowych: Liczba osób - 16, Liczba godzin teorii - 40, Liczba godzin zajęć praktycznych - 80, Liczba godzin aktywizacji - 20 2. Szkolenie odbywać się będzie na terenie Aresztu Śledczego w Olsztynie. 3. Zamawiający zapewnia miejsca do nauki teoretycznej i zajęć praktycznych zgodnie z przepisami ppoż., bezpieczeństwa i higieny pracy. 4. Wykonawca zapewnia w ramach zajęć teoretycznych i praktycznych uprawnionych wykładowców i instruktorów praktycznej nauki zawodu posiadających uprawnienia do przeprowadzenia szkolenia bhp. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt materiały niezbędne do nauki m.in. skrypty, podręczniki, materiały papiernicze, przybory do pisania, środki ochrony indywidualnej. 6. Zajęcia aktywizacyjne obejmować będą m.in. tematykę z zakresu aktywnych metod poszukiwania pracy, pisania dokumentów aplikacyjnych, komunikacji z pracodawcą, efektywnego zagospodarowania czasu wolnego, podstaw pracy z komputerem. 7. Wykonawca zapewni materiały, narzędzia i sprzęt niezbędne do przeprowadzenia kursu, których wartość stanowić będzie 40% wartości kursu bez aktywizacji. Obliczanie wartości materiałów: Wartość kursu = materiały + pozostałe koszty materiały = X, Wartości kursu = Y, pozostałe koszty (wartość znana) Y = X + pozostałe koszty X = 40% Y Y = 40% Y + pozostałe koszty Y - 40% Y = pozostałe koszty => 60% Y = pozostałe koszty Y = pozostałe koszty / 60% 8. Wartość zajęć aktywizacyjnych nie może przekroczyć 17% wartości zamówienia. (Zamówienie = kurs + aktywizacja) 9. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi badania lekarskie zakwalifikowanych osadzonych, dopuszczające do wykonywania pracy z zakresu organizowanego kursu w liczbie 20 osób. 10. Celem kursu jest nabycie przez uczestników wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych oraz uzyskanie stosowanych uprawnień. 11. Wykonawca przed rozpoczęciem kursów przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program szkolenia, który winny być zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz. 216). 12. Kurs zakończy się egzaminem wewnętrznym sprawdzającym wiadomości i umiejętności z zakresu kursu oraz wydaniem zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu i nabyciem uprawnień do pracy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz. 216). 13. Egzaminy sprawdzające przeprowadzi komisja powołana przez Wykonawcę. Do składu komisji Wykonawca powoła jednego przedstawiciela Zamawiającego. Czasu trwania egzaminu nie wlicza się do czasu trwania kursu. Wykonawca ponosi koszty egzaminów końcowych. 14. Wykonawca wystawi uczestnikom certyfikaty potwierdzające udział w kursach współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 15. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej, wewnętrznej kontroli szkolenia mającej na celu podnoszenie jakości szkolenia. 16. Wykonawca ubezpieczy w niezbędnym zakresie każdego uczestnika kursu. 17. Wykonawca jest zobowiązany do przechowywania dokumentacji dotyczącej kursu do końca 2020r. w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo. 18. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia uprawnionym instytucjom zewnętrznym kontroli kursu sfinansowanych przez Zamawiającego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie i na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów. 19. Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia dokumentacji i materiałów kursu znakami zgodnymi z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.;.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Warmiński-Mazurski Zakład Doskonalenia Zawodowego w Olsztynie, Mickiewicza 5, Olsztyn, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20956,67

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.