eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Prace remontowe na kwaterze wojennej żołnierzy WP, na cmentarzu parafialnym w Kiełpinie, polegające na wykonaniu remontu obrzeży mogił oraz wykonaniu nawierzchni alejek z kostki granitowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-08-14

Łomianki: Prace remontowe na kwaterze wojennej żołnierzy WP, na cmentarzu parafialnym w Kiełpinie, polegające na wykonaniu remontu obrzeży mogił oraz wykonaniu nawierzchni alejek z kostki granitowej
Numer ogłoszenia: 191107 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 159803 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łomianki, ul. Warszawska, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7686302, fax 0-22 7686302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowe na kwaterze wojennej żołnierzy WP, na cmentarzu parafialnym w Kiełpinie, polegające na wykonaniu remontu obrzeży mogił oraz wykonaniu nawierzchni alejek z kostki granitowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni na cmentarzu parafialnym w Kiełpinie w zakresie: rozbiórki nawierzchni z płytek lastrykowych 45x45, rozbiórki obrzeża betonowego, wyprofilowaniu i przygotowaniu podłoża pod nawierzchnię i obrzeże, wywozu gruzu i nadmiaru ziemi, ustawienia krawężnika kamiennego z granitu szarego w śladzie dotychczas ustawionego oraz jako ograniczenie opaski za kwaterami cmentarza od strony ul. Rolniczej, ułożenia nawierzchni z kostki kamiennej z granitu szarego 14/16 na podsypce cementowo- piaskowej, wyrównania i uporządkowania terenu sąsiadującego z robotami. Przedmiot zamówienia na mocy Decyzji Konserwatora Zabytków m. st. Warszawy L.Dz.KLVIII/1376/1686/89 z dnia 26.07.1989 r. został wpisany do rejestru zabytków Miasta Stołecznego Warszawy pod numerem rejestru 1376. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. W celu dokonania wizji należy się kontaktować z P. Dariuszem Sierzputowskim tel: (022) 768 62 25 , od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-15.00. Na realizację części przedmiotowego zamówienia Zamawiający otrzymał środki z Urzędu Wojewódzkiego z budżetu Rady Ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa w wysokości 30.000,00 zł. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy płatne będzie na podstawie wystawionych dwóch faktur: na la Gminę Łomianki oraz na Radę Ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa (zgodnie z zawartym porozumieniem pomiędzy Gminą a Radą). Jedną fakturę Wykonawca zobowiązany będzie wystawić na kwotę dotacji, drugą na pozostałą cześć wynagrodzenia określonego w zawartej umowie. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami Prawa Budowlanego. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppożi branżowych. Użyte materiały oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. Wykonawca wykona roboty będące przedmiotem zamówienia z materiałów własnych przy dyspozycji sprzętu oraz osób niezbędnych do wykonania zamówienia. Warunki gwarancji: 36 miesięcy od daty protokolarnego odbioru robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 139958,46 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Budowlanych ADROG Sp.J. Adam Dybcio, Eugenia Dybcio, Warszawa ul. Dobra 6 lok.14, 00-388 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 139958,46
  • Oferta z najniższą ceną: 139958,46 / oferta z najwyższą ceną: 322979.33
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.