eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skąpe › Przetarg nieograniczony na dostawę nowej minikoparki z przyczepą przystosowaną do jej przewozu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-14

Skąpe: Przetarg nieograniczony na dostawę nowej minikoparki z przyczepą przystosowaną do jej przewozu
Numer ogłoszenia: 191084 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skąpe, Skąpe 65, 66-213 Skąpe, woj. lubuskie, tel. 068 3419213 w. 22, fax 068 3419180.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę nowej minikoparki z przyczepą przystosowaną do jej przewozu.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowej minikoparki z przyczepą do jej przewożenia. a) techniczne -silnik wysokoprężny o mocy min. 14,0 KW chłodzony cieczą -wysięgnik koparkowy typu offset (obracany umożliwiający kopanie wzdłuż ściany) -ramię koparkowe min 1000 mm -joystickowe dźwignie sterowania osprzętem -instalacja hydrauliczna do niezależnego podłączenia narzędzi ręcznych np. młot o wadze 25 kg, pompa do odwadniania wykopów o przepływie 20 l na minutę. -możliwość sterowania hydraulicznym osprzętem dodatkowym przyciskiem w dźwigni lub pedałem -amortyzowany fotel -kabina spełniająca certyfikaty ROPS i FOPS ogrzewana i wentylowana, wyposażona w całkowicie podnoszone przednie okno z wycieraczką, oświetlenie robocze - dwa reflektory przednie jeden tylny, lusterko wsteczne, osłony przeciwsłoneczne, lampę migową umieszczoną na dachu -oddzielny napęd hydrauliczny na każdą z gąsienic -dźwignie do sterowania jazdą z pedałami -gąsienice gumowe -lemiesz spychający napędzany hydraulicznie min 260 mm -układ elektryczny 12V -przewody elektryczne zabezpieczone przed wilgocią i przenoszonymi drganiami -Ciśnienie w układzie hydraulicznym: min. 210bar b) eksploatacyjne -głębokość kopania min. 2,3 m -zasięg kopania min. 3,8 m -wysokości załadunku min. 2,5 m -łyżka koparkowa o szerokości 300 mm -łyżka koparkowa o szerokości 500 lub 600mm -łyżka koparkowa o szerokości 900 mm , skarpowa -rozsuwane hydraulicznie podwozie -szerokość z gąsienicami rozsuniętymi min.1300mm -Zdolność pokonywania wzniesień: min. 30º c) wyposażenia -instrukcja obsługi w języku polskim -katalog części zamiennych -trójkąt ostrzegawczy -tablica wyróżniająca -gaśnica -smarownica -apteczka -instalacja radiowa z odtwarzaczem CD -ręczny młot hydrauliczny o wadze min. 25 kg w zestawie z węzami szybkozłączami i dwoma grotami d) serwisowe -okres serwisowania koparki do 2000 mth łącznie z jakąkolwiek wymianą części, płynów, olejów, itp. wliczony w koszt maszyny. Ponadto: - przyczepa z najazdem powinna spełniać warunki do przewozu po drogach publicznych minikoparki o parametrach wyżej określonych. Zamawiający wymaga udzielenia minimalnego 2-u letniego okresu gwarancji na przyczepę i na minikoparkę. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny dla proponowanej minikoparki, oraz przyczepy do jej przewożenia z czasem reakcji do 24 godzin od telefonicznego lub pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego o zaistniałym problemie.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.26.10 - Koparki mechaniczne Kod CPV wg słownika 2008: 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Ofertę należy złożyć w zamkniętych kopertach w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie w terminie do dnia 21.08.2008 r. do godz. 9:00. Wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium wysokości 4.000 zł. słownie: cztery tysiące złotych. Wadium może być wniesione w: -pieniądzu, -poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Zamawiającego w konto: PKO BP o . Świebodzin 45 1020 5402 0000 0602 0027 7152 najpóźniej do 20.08.2008 roku do godziny 1500 Wadium w formie pieniężnej musi zostać wniesione przed terminem składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, tzn. data wpływu środków na rachunek. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca powinien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego w pkt 10.5. 2. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: - upłynie termin związania ofertą, - zostanie zawarta umowa i wniesione zostanie zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; - Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 3. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; - którego oferta została odrzucona. 4. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w SIWZ. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. 3. Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą 1 - 0, tj. spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę. Oferta nie spełniająca wymogów otrzyma ocenę >nie spełnia< i zgodnie z art. 24 ust.1 p. 10 ustawy PZP Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędny potencjał finansowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 ustawy PZP na druku stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 Wykonawca powinien dostarczyć odpowiednie dokumenty świadczące że jest producentem, bądź autoryzowanym przedstawicielem oferowanej minikoparki. 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. W przypadku wspólników spółki cywilnej umowę spółki. Umowa winna wskazywać ich pełnomocnika (lidera) oraz określać sposób współdziałania oraz zakres prac do wykonania przez każdy z podmiotów. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (lider).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skape.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W SKĄPEM 66-213 SKĄPE 49.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 09:30, miejsce: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W SKĄPEM 66-213 SKĄPE 49.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.