eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Wielkopolska › Świadczenie usług w zakresie przygotowania oraz dystrybucji całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Średzkiego Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-28

Środa Wielkopolska: Świadczenie usług w zakresie przygotowania oraz dystrybucji całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Średzkiego Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej
Numer ogłoszenia: 191014 - 2015; data zamieszczenia: 28.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164604 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Średzki Sp. z o.o., ul. Żwirki i Wigury 10, 63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie, tel. 61 2854032, faks 61 2853645.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przygotowania oraz dystrybucji całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Średzkiego Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55521200-0 Usługi dowożenia posiłków 55321000-6 Usługi przygotowywania posiłków 55322000-3 Usługi gotowania posiłków 2. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług polegających na przygotowywaniu z produktów własnych oraz dystrybucji całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Średzkiego Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej, w terminie od 30 lipca 2015 roku do 30 września 2015 roku, łącznie w następującej ilości szacunkowej: Lp. Nazwa posiłku j.m. ilość 1. śniadanie szt. 3880 2. obiad 2 - daniowy szt. 2880 3. zupa obiadowa szt. 510 4. obiad II danie szt. 705 5. I kolacja szt. 3640 6. II kolacja szt. 315 W tym diety: I - lekkostrawna z ograniczeniem soli według potrzeb - około 3000 posiłków, II - ogólna - podstawowa - ok. 417 posiłków, dla pacjentów niewymagających żywienia dietetycznego, III - cukrzycowa (4-posiłkowa) - niskowęglowodanowa z równoczesnym zwiększeniem białka i nieznacznym ograniczeniem tłuszczów - ok. 317 posiłków, IV - roczna, papkowa - około 217 posiłków, V - niemowlęca - około 43 posiłków. 3. Dystrybucja objętych przedmiotem zamówienia posiłków odbywać się będzie na 6 oddziałach szpitala, zlokalizowanych od parteru do II piętra. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia posiłków do windy przeznaczonej do transportu żywności, znajdującej się w budynku szpitala, oraz odbioru termosów z windy na danym piętrze i dostarczeniu ich do kuchenki na oddziale oraz do odbioru resztek pokonsumpcyjnych i termosowych z kuchenek oddziałowych po każdorazowym wydaniu posiłków. W tym celu Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić odpowiedni środek transportu (wózki do przewożenia żywności, termosy do przewożenia ciepłych posiłków itp.). 4. Wykonawca dostarcza posiłki na własny koszt, w specjalistycznych pojemnikach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych posiłków. Zastrzega się możliwość kontroli gramatury, jakości, ilości oraz temperatury posiłków dostarczanych przez Wykonawcę w każdej chwili. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamawiania połowy porcji poszczególnych posiłków lub części porcji obiadowej. 6. Naczynia oraz sztućce potrzebne do wykonania zamówienia zapewnia Wykonawca. Ewentualne niedobory w tym zakresie Wykonawca zobowiązany będzie uzupełnić we własnym zakresie. 7. Posiłki winny być wydawane w godz.: śniadanie 7.30 - 8.00, obiad 12.00 - 12.30, kolacja 17.00 - 17.30, II kolacja 19.30 - 20.00. 8. Zastosowane naczynia wielorazowego użytku muszą posiadać atest potwierdzający że mogą mieć kontakt z żywnością oraz mogą być one przeznaczone do mycia i dezynfekcji w zmywarkach. Wykonawca przedłoży stosowne atesty na każde żądanie Zamawiającego. 9. Zmywanie i dezynfekcja naczyń i sztućcy odbywać się będzie u Wykonawcy. 10. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć tzw. łyżki porcjowe niezbędne do prawidłowego wydawania posiłków wykonanych ze stali nierdzewnej i posiadające atest. Wykonawca przedłoży stosowne atesty na każde żądanie Zamawiającego. 11. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć termometr zanurzeniowy do pomiaru nadzorującej realizację przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego. 12. Dowóz do szpitala i dystrybucję posiłków na poszczególne oddziały wykonawca winien wkalkulować w koszt przygotowania posiłków. 13. Wszelkie ilości posiłków wskazane w niniejszym dokumencie są wielkościami szacunkowymi i są one uzależnione od ilości pacjentów przebywających w szpitalu. 14. Dzienna ilość posiłków ustalana będzie codziennie na podstawie relewu wydanego przez oddziały Zamawiającego. 15. Zamawiane posiłki powinny spełniać odpowiednie normy dietetyczne. 16. Racje pokarmowe, ich wartość kaloryczną i zawartość składników odżywczych określają załączniki do Zarządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 24 czerwca 1974 r. w sprawie ustalenia racji pokarmowych w całodziennym wyżywieniu określonych grup ludności (Dz.Urz.MZiOS Nr 16 z 1974 r. poz.69 ze zmianami) raz wykaz norm dziennych racji pokarmowych dla zakładów służby zdrowia opracowany przez Instytut Żywienia i Żywności w Warszawie oraz zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami wdrożenia i stosowania zasad systemu HACCP. 17. Dostarczane posiłki obiadowe lub inne gorące dania muszą posiadać następującą temperaturę: gorące zupy - minimum 75oC, gorące drugie dania - minimum 62oC, gorące napoje - minimum 80oC, sałatki i surówki - minimum 4oC. 18. Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzania jadłospisów tygodniowych z uwzględnieniem sezonowości i przedstawienia ich do akceptacji Zamawiającemu, co najmniej na dwa dni przed wprowadzeniem nowego jadłospisu. Dostarczane posiłki muszą charakteryzować się estetycznym wyglądem. 19. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: 19.1. wraz z ofertą należy załączyć jadłospis dwutygodniowy z uwzględnieniem gramatury posiłków i uwzględniający następujące okoliczności: co najmniej 5 rodzajów zup w ramach obiadu dwudaniowego oraz 5 dań głównych w ramach obiadu dwudaniowego. W jadłospisie wskazać należy kaloryczność posiłków zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i nomami, w szczególności Zarządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 24 czerwca 1974 r. w sprawie ustalenia racji pokarmowych w całodziennym wyżywieniu określonych grup ludności (Dz.Urz.MZiOS Nr 16 z 1974 r. poz.69 ze zmianami). 19.2. certyfikatu systemu HACCP wystawionego przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju certyfikatów. 20. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy, jako podane przykładowo, a zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 21. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.12.00-0, 55.32.10.00-6, 55.32.20.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grzegorz Budasz, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Usługi Gastronomiczne Grzegorz Budasz, pl. Stary Rynek 12, 63-000 Środa Wlkp., kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50925,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46660,64

  • Oferta z najniższą ceną: 46660,64 / Oferta z najwyższą ceną: 46660,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.