eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ożarów Mazowiecki › BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM REHABILITACYJNYM DLA POTRZEB SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W LESZNIE UL. SOCHACZEWSKA 4

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-11

Ożarów Mazowiecki: BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM REHABILITACYJNYM DLA POTRZEB SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W LESZNIE UL. SOCHACZEWSKA 4
Numer ogłoszenia: 190951 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatu Warszawskiego Zachodniego, ul. Poznańska 129/133, 05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7337212, fax 022 7337212.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawskizachodni.upow.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM REHABILITACYJNYM DLA POTRZEB SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W LESZNIE UL. SOCHACZEWSKA 4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej wraz zapleczem rehabilitacyjnym dl apotrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Lesznie ul. Sochaczewska 4. Budynek składa się z dwóch części wysokich (10,0m i 9,6m) połączonych parterowym łącznikiem a funkcjonalnie z budynku jednoprzestrzennego sali gimnastycnzej oraz budynku 2 kondygnacyjnego zaplecza, połączonego komunikacyjnie z istniejącym budynkiem szkoły. Budynek zlokalizowany jest w Lesznie k/W-wy ul. Sochaczewska 4, działka nr ew. 246/1, Podstawowe dane techniczne: - powierzchnia działki 11600,00 m2 - powierzchnia zabudowy zabudowy całej działki 29354 m2 - powierzchnia zabudowy przed rozbudową 1186,4 m2 - powierzchnia zabudowy po rozbudowie 2031,4 m2 - powierzchnia użytkowa 985,6 m2 - kubatura 5675,1 m3 - wysokośc sali gimnastycznej 10,0 m - wysokość budynku zaplecza 9,6 m - powierzcnia utwardzona kostką betonową 1795,0 m2 - razem powierzchnia utwardzona 4730,4 m2 = 40% pow. działki - powierzchnia bilogocznie czynna 60% pow. działki - technologia wykonania - tradycyjna murowana.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.22 - Sale gimnastyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium wymagane w wysokosci 60000 zł. Wadium nie wnosi się przy składaniu wniosków o zaproszenie do udziału w postępowaniu. Do wniesienia wadium zobowiązani będą jedynie wykonawcy, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu i złożą oferty..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie pdlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. 2. Dysponują pracownikami, którzy zgodnie z wymogamiart. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 z późn. zm) mogą pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie tj. uprawniajace do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociagowych i kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych, instalacyjnej wzakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz stosowne aktualne zaświadczenia o ich przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (wydanych przez izbę). 3. Zrealizowali (rozpoczęli i zakończyli) w ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zadania inwestycyjne obejmujące kompleksową budowę obiektów sprotowych o podobnej charakterystyce. Spełnianie twego warunku zamawiajacy będzie oceniałna podstawie załączonego do wniosku wykazu i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że roboty te były wykonane należycie. 5. Posiadają ubez[pieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospdarczej. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formyły spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach niżej wymienionych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy pzp tj.: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem, b) posiada niezbędą wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwiego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosku. 3. Pełnomocnictwo, w którym wykonawcy wspólnie ubiegajacy się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) ustanawiają pełnomocnika. Winno ono określać w szczególności: - przedmiot postępowania, którego dotyczy, - wzystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, -wykonawcę - pełnomocnika, - zakres umocowania pełnomocnika, - zakres odpowiedzialności za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonanie umowy zgodny z art. 141 ustawy pzp. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich uczestników konsorcjum (łącznie z pełnomocnikiem) wg zasad reprezentacji właściwych dla każdego z wykonawców. Każdy z wykonawców tworzących konsorcjum oddzielnie musi wykazać, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-9 i ust.2 pkt 1 ustawy pzp poprzez złożenie dokumentów wymienionych w pkt 1 i 2. W odniesieniu do wymagań wynikajacych z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy PZP (tj. posiadania wymaganych uprawnień, wiedzy i doświadczenia, potencjału kadrowego) i pozostałych wymagań określonych w ogłoszeniu, wnioski składane przez konsorcjum zostaną ocenione pod kątem łącznego spełniania wymagań zamawiającego przez występujących wspólnie wykonawców na podstawie złożonych przez nich dokumentów (jeśli dotyczy wykonawcy). 4.Uprawnienia budowlane pracowników, którymi dysponuje wykonawca, odpowiadające wymogom art. 12 ustawy Prawo budowlane, tj. uprawniające do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnehj w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz stosowne aktualne zaświadczenia o ich przynależności do właściwiej izby samorządu zawodowego (wydanego przez izbę). 5. Wykaz zrealizaowanych przez wykonawcę w ostatnich 5 latach przed upływek terminu składania wniosku, zadań odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia, zawierający: określenie zadania, miejsce wykonania, podmiot zlecający zadanie, wartość zadania, okres jego wykonania i datę zakończenia realizacji zadania, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie ww. zadań (referencje lub protokoły odbioru końcowego). Wykonawca musi wykazać, że arealizował w ostatnich pięciu latach a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zadania inwestycyjne obejmujące kompleksową budowę obiektów sportowych o podobnej charakterystyce.Spełnienie tego warunku zamawiający będzie ocenial na podstawie załączonego do wniosku wykazu i przedłożonych dokumentów, że roboty te były wykonane należycie. Ocena poziomu spełnienie przez wykonawcę niniejszego warunku będzie elementem oceny wniosku, służącej do wyboru grupy wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu, jeżeli liczba złożonych wniosków będzie większa niż 5. Punkty za poziom spełniania tego warunkuprzyznawane będą wg wzoru: Wb/Wn x 100 = pkt, gdzie Wb - ilość zadań we wniosku badanym (potwierdzonym referencjami lub protokołami odbioru końcowego), Wn - zadania we wniosku zawierającym ich największą ilość (potwierdzone referencjami lub protokołami końcowego odbioru). W przypadku równej ilości punktów o kolejności decydować będzie łączna wartość wykonanych zadań. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj, dysponuje pracownikami bezpośredniego wykonawstwa dla branży ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej. Spełnianie tego warunku oceniane będzie na podstawie wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w jego realizacji, zawierającego: imię i nazwisko, zakres przewidzianyhc do wykonania czynności, posiadane kwalifikacje. 7. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca n ie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków . 8. Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania wniosków. 10. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia [potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz załączniki do wniosku sporządzone przez wykonawcę, muszą być podpisane przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji określonymi w dokumencie rejestrowym, bądź osoby upoważnione, posiadające stosowne pełnomocnictwa ( w tym przypadku oryginał upoważnienia do podpisania dokumentów lub jego notarialne potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia, musi być dołączony do wniosku). Miejsca naniesienia poprawek w treści wniosku lub załączników muszą być parafowane przez osobę lub osoby upoważnione (uprawnione). Złożenie przez wykonawcę wraz z wnioskiem kompletu dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszym ogłoszeniu, będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 12. Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu i złożenia ofert - 10.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazana wykonawcom zaproszonym do składania ofert..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Punkt Informacji Starostwa Powiatu Warszawskiego Zachodniego (parter), ul. Poznańska 129/133, 05-850 Ożarów Mazowiecki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.