eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa mebli biurowych dla Transportowego Dozoru Technicznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-16

Warszawa: Dostawa mebli biurowych dla Transportowego Dozoru Technicznego
Numer ogłoszenia: 190933 - 2010; data zamieszczenia: 16.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Transportowy Dozór Techniczny , ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4902902, faks 022 8302222.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tdt.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla Transportowego Dozoru Technicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli biurowych dla Transportowego Dozoru Technicznego - liczba zadań 7 - Warszawa, Białystok, Łodź, Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.14.10.00-2, 39.14.31.10-0, 39.15.30.00-9, 39.51.61.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, zmiany w obowiązujących przepisach mających wpływ na wykonanie niniejszej umowy .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tdt.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-925 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4 - adres pocztowy 00-613 Warszawa, ul. Chałubińskiego 8, pok.66 - osobiście poczta kurierska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2010 godzina 12:00, miejsce: 00-925 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4 - adres pocztowy 00-613 Warszawa, ul. Chałubińskiego 8, pok.75 - osobiście poczta kurierska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - Dostawa mebli biurowych dla Transportowego Dozoru Technicznego Warszawa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół konferencyjny - 1 szt; Krzesła konferencyjne -50 szt; Kontener mobilny z szufladami -15 szt; Kontener mobilny z drzwiczkami -15 szt; Biurko z płyty meblowej laminowanej - 15 szt; Szafa biurowa na akta -25 szt; Wieszak na ubrania -10 szt; Krzesło obrotowe- 30 szt; Podnóżek -13 szt; Stół prostokątny modułowy z płyty laminowanej -1 szt; Leżanka przeznaczona do odpoczynku w ciągu dnia w pozycji półleżącej- 1 szt;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.14.10.00-2, 39.15.30.00-9, 39.51.61.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - Dostawa mebli biurowych dla Transportowego Dozoru Technicznego Zespół Inspektorów w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadstawki do szaf biurowych - 8 szt;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 - Dostawa mebli biurowych dla Transportowego Dozoru Technicznego Zespół Inspektorów w Łodzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadstawki do szaf biurowych- 2 szt; Szafa ubraniowa z drążkiem -1 szt; Szafa na akta otwierana z zamkiem -1 szt;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4- Dostawa mebli biurowych dla Transportowego Dozoru Technicznego Oddział Terenowy w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesło obrotowe -5 szt; Fotel gabinetowy tapicerowany skórą naturalną -1 szt; Biurko z płyty meblowej laminowanej - 4 szt; Szafa biurowa na akta - 2 szt; Laboratorium TDT Kraków Krzesło biurowe - 4 szt; Biurko drewniane - 2 szt; Stół biurowy z płyty laminowanej - 2 szt; Szafa laboratoryjna metalowa przeszklona - 2 szt; Szafa biurowa na akta - 2 szt; Nadstawka na akta - 2 szt; Stół biurowy półokrągły z płyty laminowanej- 2 szt; Regał warsztatowy - 2 szt; Szafa ubrania BHP - 1 szt; Szafa metalowa, jednodrzwiowa - 3 szt; Szafa metalowa dwudrzwiowa - 2 szt; Szafa ubraniowa z drążkiem - 1 szt; Krzesło obrotowe - 2 szt; Szafa metalowa dwuskrzydłowa - 1 szt; Nadstawka z półkami -2 szt; Szafa biurowa na akta - 3 szt; Nadstawka z półkami, 2 drzwiowa - 3 szt; Szafa biurowa na akta - 1 szt; Nadstawka z półkami, 2 drzwiowa - 1 Stół konferencyjny - 1 Krzesła konferencyjne z tapicerowanym siedziskiem - 8 szt; Kontener mobilny z szufladami - 1 szt; Regał aktowy otwarty - 2 szt; Regał aktowy - 2 szt; Szafa biurowa na - 2 szt; Szafa ubraniowa - 1 szt;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.30.00-9, 39.51.61.00-3, 39.14.31.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5 - Dostawa mebli biurowych dla Transportowego Dozoru Technicznego Oddział terenowy we Wrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa ubraniowa dwudrzwiowa- 1 szt; Tapczan jednoosobowy do wypoczynku i spania z pojemnikiem na pościel - 2 szt; Kanapa rozkładana do wypoczynku i spania z pojemnikiem na pościel - 1 szt; Komoda z półkami po obu stronach - 1 szt; Stół rozkładany z płyty meblowej laminowanej - 1 szt; Krzesła konferencyjne z tapicerowanym siedziskiem -6 szt; Szafka nocna z szufladką - 2 szt; Standardowy stolik pod telewizor -1 szt; Wieszak na ubrania z miejscem na parasolki - 2 szt; Regały metalowe - 10 szt; Szafka dwudrzwiowa pod zlewozmywak jednokomorowy - 1 szt; Szafka narożna z trzema półkami- 1 szt; Szafka z drzwiczkami pod płytę elektryczną i kosz na śmieci- 1 szt; Szafka z szufladami - 1 szt; Szafka z trzema półkami- 1 szt; Blat kuchenny/roboczy utwardzony - 1 szt; Szafka z szufladami - 1 szt; Szafka wisząca dwudrzwiowa z dwoma półkami - 1 szt; Szafka wisząca jednodrzwiowa z dwoma półkami - 1 szt; Szafka wisząca dwudrzwiowa pod suszarkę - 1 szt; Szafka wisząca jednodrzwiowa z dwoma półkami - 1 szt; Szafka stojąca dwudrzwiowa z jedną półką - 1 szt; Szafka stojąca z szufladami równomiernie rozmieszczonymi - 1 szt; Szafka stojąca pod zlewozmywak trzydrzwiowa - 1 szt; Szafka stojąca z szufladą - 1 szt; Blat roboczy utwardzony - 1 szt; Zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem - 1 szt; Płyta elektryczna -ceramiczna - 1 szt;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.14.10.00-2, 39.14.31.10-0, 39.15.30.00-9, 39.51.61.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6- Dostawa mebli biurowych dla Transportowego Dozoru Technicznego Oddział terenowy w Poznaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesło obrotowe - 15 szt; Biurko z płyty meblowej laminowanej modułowe - 4 szt; Szafa aktowa metalowa - 1 szt; Szafa ubraniowa dzielona - 2 szt; Krzesła konferencyjne -10 szt;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.30.00-9, 39.51.61.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7 - Dostawa mebli biurowych dla Transportowego Dozoru Technicznego Oddział Terenowy w Gdańsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa ubraniowa dwudrzwiowa - 24 szt Stolik kwadratowy z płyty laminowanej -10 szt Wieszaki przykręcane do ściany, metalowe, punktowe. 100 ubrań (kur- tek) szt Stół konferencyjny duży - 2 szt Krzesła konferencyjne drewniane - 16 szt Biurko z płyty meblowej laminowanej - 16 szt Kontener mobilny z szufladami - 16 szt Kontener mobilny z drzwiczkami - 16 szt Krzesło obrotowe - 10 szt Stolik pod drukarkę wielofunkcyjną, wykonany z płyty laminowanej - 1 szt Stół - prostokątny, konferencyjny - 5 szt Regał aktowy otwarty z drzwiczkami - 10 szt Szafki z zamkiem - 3 szt Szafa biurowa na akta segregatory -5 szt; Tapczan dwuosobowy do wypoczynku i spania z pojemnikiem na pościel - 2 szt; Tapczan jednoosobowy do wypoczynku i spania z pojemnikiem na pościel - 4 szt; SOFA 5 osobowa rogowa - 2 szt; SOFA 2 osobowa -2 szt; Szafka nocna wykonana z płyty meblowej laminowanej - 8 szt; Krzesła konferencyjne - 8 szt; Stolik okrągły z płyty laminowanej -4 szt; SOFA 3 osobowa - 1 szt; Stolik prostokątny z płyty laminowanej - 3 szt; Szafa ubraniowa jednodrzwiowa -1 szt; Stolik okrągły z płyty laminowanej - 1 szt; Szafka w jednej części z półkami dowolnie regulowanymi - 1 szt; Wieszaki wolno stojące stalowe -1 szt; Krzesła - 20 szt; Szafka jednodrzwiowa - 2 szt; Szafka dwudrzwiowa na zlewozmywak.1 szt; Szafka z podziałem na szuflady - 1 szt; Szafka jednodrzwiowa - 1 szt; Zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem - 1 szt; Blat roboczy utwardzony - 1 szt; Zabudowa niewymiarowa z 3 równomiernie rozmieszczonymi półkami - 1 szt; Szafka jednodrzwiowa z dwoma równomiernie rozmieszczonymi półkami -1 szt; Szafka do zabudowy zmywarki - 1 szt; Szafka dwudrzwiowa na zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem -1 szt; Szafka z podziałem na szuflady - 1 szt; Szafka jednodrzwiowa z dwoma równomiernie rozmieszczonymi półkami -1 szt; Szafka jednodrzwiowa z dwoma równomiernie rozmieszczonymi półkami -1 szt; Zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem - 1 szt; Blat roboczy utwardzony - 1 szt; Zmywarka klasa energetyczna A - 1 szt; Szafka jednodrzwiowa z dwoma równomiernie rozmieszczonymi półkami - 1 szt; Szafka dwudrzwiowa na zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem - 1 szt; Szafka z podziałem na szuflady - 1 szt; Szafka jednodrzwiowa z dwoma równomiernie rozmieszczonymi półkami - 1 szt; Zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem - 1 szt; Blat roboczy utwardzony - 1 szt;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.14.10.00-2, 39.14.31.10-0, 39.15.30.00-9, 39.51.61.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.