eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Dostawa i montaż tarcz znaków drogowych kierunku i miejscowości typu E-2a i E-3 oraz tarcz znaków drogowych uzupełniających typu F-5, F-6, F-10, F-12 i F-13, wraz z konstrukcjami wsporczymi w Chorzowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-29

Chorzów: Dostawa i montaż tarcz znaków drogowych kierunku i miejscowości typu E-2a i E-3 oraz tarcz znaków drogowych uzupełniających typu F-5, F-6, F-10, F-12 i F-13, wraz z konstrukcjami wsporczymi w Chorzowie.
Numer ogłoszenia: 190929 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów , ul. Bałtycka 8A, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. (032) 2411270, 2411-279, faks 032 2414060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.chorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż tarcz znaków drogowych kierunku i miejscowości typu E-2a i E-3 oraz tarcz znaków drogowych uzupełniających typu F-5, F-6, F-10, F-12 i F-13, wraz z konstrukcjami wsporczymi w Chorzowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż: 22 szt. tarcz typu E-2a wraz z konstruk-cjami wsporczymi, 1 szt. tarczy typu E-3 wraz z konstrukcją wsporczą, 3 szt. tarcz F-5 wraz z konstrukcjami wsporczymi, 11 szt. F-6 wraz z konstrukcjami wsporczymi, 8 szt. F-12 wraz z konstrukcjami wsporczymi, 1 szt. F-13 wraz z konstrukcją wsporczą, w ciągach ulic: Kościuszki, Parkowej, Mazurskiej, Siemianowickiej, Bożogrobców, pl. Św. Jana, Rodziewiczówny, Królowej Jadwigi, Legnickiej, Maciejkowickiej, Michałkowickiej, Głównej, Kluczborskiej, Rębaczy, Wiejskiej i Katowickiej w Chorzowie. Cechy techniczne zamawianych tarcz znaków drogowych muszą być zgodne z treścią załącznika Nr 4 Szczegółowa Specyfikacja Techniczna oraz załączników Nr 5 i 6.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00 - Znaki drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł 00/100) Wadium może być wniesione:1.1w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie, ul. Bałtycka 8A Nr rachunku: ING Bank Śląski S.A. o/Chorzów Nr 72 1050 1243 1000 0010 0000 3770 Uwaga: za datę wniesienia wadium w tej formie uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu.1.2 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.1.3 w gwarancjach bankowych.1.4w gwarancjach ubezpieczeniowych.1.5w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Uwaga: wadium wnoszone w postaci niepieniężnej (oryginały) należy zdeponować w Dziale Księgowości tut. Zarządu Ulic.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy- Prawo zamówień publicznych.3.Złożą ofertę zgodną z przepisami prawa i niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy - Prawo zamówień publicznych:a.Wykonawcy występujący wspólnie , winni ustanowić (pisemnie) pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,b.każdy z podmiotów składających ofertę wspólną (łączną) musi złożyć wszelkie dokumenty, o których mowa w SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia załączniki Nr 2, Nr 3, do oferty mogą być złożone wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, c.oświadczenie o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy może złożyć pełnomocnik konsorcjum w imieniu wszystkich jego członków, d.oświadczenie o spełnianiu warunku wskazanego w art. 22 ust.1pkt. 4 ustawy składa każdy z podmiotów składających ofertę wspólną (łączną),e.wniesione wadium w formie niepieniężnej musi wyraźnie wskazywać na wszystkie podmioty składające ofertę wspólną,f. wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem występującym jako reprezentant pozostałych.5.Szczegółowe warunki udziału w niniejszym postępowaniu:5.1.Warunki dotyczące potencjału technicznego i zawodowego:a.Wykonawca powinien dysponować następującym sprzętem:-koparką kołową lub koparką gąsienicową lub wiertnicą do wykonywania dołów pod słupki w gruncie spoistym - minimalna ilość 1 szt.,- betoniarką przewoźną do wykonywania fundamentów betonowych na mokro - minimalna ilość 1szt.,- samochodem skrzyniowym - minimalna ilość 1 szt.,-przewoźnym zbiornikiem na wodę - minimalna ilość 1szt.,- agregatem prądotwórczym - minimalna ilość 1 szt.,-sprzętem spawalniczym - minimalna ilość 1 szt. b.Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością niżej wymagane ilości zrealizowanych dostaw:-co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie i montażu tablic drogowskazowych, których wartość nie była niższa niż 60 000 zł brutto dla każdej z dostawy. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: 1.warunek określony w pkt. 5.1a spełniają łącznie 2.warunek określony w pkt. 5.1b spełniają łącznie Wykonawca musi spełnić warunek dodatkowy:a. Wykonawca zobowiązuje się udzielić co najmniej 120 miesięcznej gwarancji na dostarczone tarcze znaków drogowych wraz z konstrukcjami wsporczymi. Stosowny zapis należy dokonać w załączniku Nr 1 - Formularz Ofertowy.b.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do oferty aprobat technicznych lub aktualnych deklaracji zgodności z normami dla tarcz znaków drogowych oraz konstrukcji wsporczych bezpiecznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 i 7 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia:Oświadczenie, że:-posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają posiadania takich uprawnień,-posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,-znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.Oświadczenie, że:- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.Oświadczenie, że:-zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty. Oświadczenie, że:-uważa się za związanego ofertą przez 30 dni od terminu składania ofert i że w razie wyboru jego oferty zobowiązuje się do zawarcia umowy wg wzoru stanowiącego załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.2.Dokumenty składane w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.2.1aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.2.2 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. A. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1; 2.2; -składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; B. Dokumenty, o których mowa w pkt. A lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. Dokument, o którym mowa w pkt. A lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wyżej wymienionych, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składa odrębnie dokumenty wymienione w pkt. 2.1 i 2.2. 3.Dokumenty składane w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.3.1Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik Nr 3). 3.2Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca ( załącznik Nr 2 ).3.3Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3.2, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.Dokumenty wymienione w pkt.3.1 ; 3.2; 3.3 mogą być złożone wspólnie przez Wykonawców.Ponadto do oferty należy dołaczyć:wypełniony formularz ofertowy - załącznik Nr 1;wycenę wykonania, dostawy i montażu przygotowaną dla każdej tarczy znaku typu F-5, F-6, F-10, F-12, F-13, E-2a i E-3 oraz wycenę wykonania, dostawy i montażu przygotowaną dla konstrukcji wsporczych ww. tarcz (46 elementy);dokument wpłaty wadium (kopie przelewu na rachunek bankowy, gwarancji itp.);wypełnione załączniki Nr 2,3; wypełnione wzory oświadczeń załaczonych do SIWZ;aprobaty techniczne lub aktualne deklaracje zgodności z normami dla tarcz znaków drogowych drogowskazowych oraz konstrukcji wsporczych bezpiecznych.W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawiony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzuim.chorzow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać odpłatnie za kwotę 10,00 zł w Miejskim Zarządzie Ulic i Mostów, 41-500 Chorzów, ul. Bałtycka 8A lub na wniosek Wykonawcy zostanie przesłana odpłatnie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 11:45, miejsce: Miejski Zarząd Ulic i Mostów, 41-500 Chorzów, ul. Bałtycka 8A - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 09.12.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.