eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeziny › Wykonywanie remontów i konserwacji na drogach gminnych w mieście Brzeziny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-05

Brzeziny: Wykonywanie remontów i konserwacji na drogach gminnych w mieście Brzeziny
Numer ogłoszenia: 19086 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeziny , ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8742224, faks 046 8742793.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie remontów i konserwacji na drogach gminnych w mieście Brzeziny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie remontów i konserwacji na drogach gminnych w mieście Brzeziny polegających na: 1/ bieżącym kontrolowaniu stanu nawierzchni jezdni bitumicznych, 2/ remontowaniu cząstkowym nawierzchni jezdni mieszanką mineralno- bitumiczną w II standardzie, 3/ wykonywaniu nakładek asfaltowych przy użyciu asfaltu w II standardzie z regulacją urządzeń podziemnych, 4/ remontowaniu cząstkowym nawierzchni asfaltowych masą na zimno i gorąco, 5/ bieżącym utrzymywaniu i konserwacji oznakowania pionowego i poziomego na drogach, o których mowa w ust. 1 polegających na: a/ kontroli oznakowania pionowego, b/ prostowaniu tablic znaków i słupków (korekta pionowości), c/ dokręcaniu tablic znaków, podnoszeniu, regulacji wysokości i kąta ustawienia, d/ myciu znaków, e/ usuwaniu zbędnych lub zdemontowanych tablic i słupków, f/ naprawie uszkodzonych nawierzchni w obrębie znaków przy prostowaniu słupków, g/ rozebraniu i układaniu nawierzchni z płyt chodnikowych oraz z kostki brukowej, h/ odnawianiu przejść dla pieszych, i/ demontażu znaków drogowych, j/ montażu tablic znaków drogowych ostrzegawczych, zakazu, nakazu, informacyjnych, kierunku i miejscowości, uzupełniających (ocynkowane, odblaskowe gięte - okrągłe o średnicy 60 cm i 80 cm, trójkątne o boku 75 cm, kwadratowe o boku 60 cm, znaków stop, tabliczek pod znak 30x60 cm, tablic z napisem), k/ montażu barier łańcuchowych o wysokości słupka do 1,5 m wraz ze słupkami w rozstawie co 2 m, wyposażonych w pojedyncze i podwójne łańcuchy, l/ montażu łańcuchów do istniejących słupków (bariery łańcuchowe) o dł. 2. m, ł/ montażu słupków metalowych do znaków drogowych o wysokości 3,5 m oraz 4,40 m, m/ demontażu słupków do znaków, 6/ koszeniu trawy na poboczach oraz w rowach przydrożnych, 7/ wyrównaniu poziomów poboczy wraz z wywozem nadmiaru ziemi, 8/ czyszczeniu rowów- profilowanie skarp, usuwanie namułu, wywóz nadmiaru ziemi, 9/ kopaniu rowów z wywozem nadmiaru ziemi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.32.42 - 45.23.32.42 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 0,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy , tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia warunek 1 (wykonali w ciągu ostatnich trzech lat, licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na pracach opisanych w rozdziale III pkt 2 SIWZ) Wykonawca przedstawi referencje według własnego lub poniższego wzoru Firma X została wybrana do realizacji zamówienia polegającego na------ W toku przewidzianych umową z zamawiającym prac dała się poznać jako rzeczowy i godny polecenia przyszłym zamawiającym wykonawca. W powyższym zamówieniu nie zostały/ zostały nałożone kary umowne na wykonawcę za nieterminowe wykonanie zamówienia. Kwota, za jaką zamawiający realizował przedmiotowe zamówienie wynosi---------. warunek 2 (posiadają uprawnienia potwierdzające kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia); Wykonawca przedstawi kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz kopię wpisu do Izby samorządu zawodowego- branża drogowa 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za- mówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków : 3) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia albo nie spełnia , 4) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, następującego dokumentu : aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, (wykonanie we wskazanym okresie co najmniej jednej usługi polegającej na pracach opisanych w rozdziale III pkt 2 SIWZ) z podaniem, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie,( wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2); Wykonawca przedstawi referencje według własnego lub poniższego wzoru Firma X została wybrana do realizacji zamówienia polegającego na---------- W toku przewidzianych umową z zamawiającym prac dała się poznać jako rzeczowy i godny polecenia przyszłym zamawiającym wykonawca. W powyższym zamówieniu nie zostały/ zostały nałożone kary umowne na wykonawcę za nieterminowe wykonanie zamówienia. Kwota, za jaką zamawiający realizował przedmiotowe zamówienie wynosi ----------- .. 2) wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynność (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ); 3) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w podpunkcie 2, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 4) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca przedstawi kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz kopię wpisu do Izby samorządu zawodowego- branża drogowa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeziny.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Brzeziny 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16 pok. 302, III piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miasta Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16 , pok. 110, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.