eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Rozbudowa posiadanego systemu informatycznego pakietu InfoMedica wraz z instalacją oprogramowania i szkoleniem użytkowników dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-14

Bełchatów: Rozbudowa posiadanego systemu informatycznego pakietu InfoMedica wraz z instalacją oprogramowania i szkoleniem użytkowników dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie
Numer ogłoszenia: 190854 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II, ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358236, fax (0-44) 63 58 208.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/sw_belchatow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa posiadanego systemu informatycznego pakietu InfoMedica wraz z instalacją oprogramowania i szkoleniem użytkowników dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a/ dostarczenie oprogramowania ruch chorych - licencja na nieograniczoną ilość użytkowników; apteka szpitalna - licencja dla 3 użytkowników; dializy - licencja dla 4 użytkowników; b/ zainstalowanie oprogramowania oraz przeszkolenie personelu w następujących jednostakch organizacyjknych: ruch chorych (izba przyjęć, szpitalny oddział ratunkowy) - 51 osób; ruch chorych (kancelaria wypisów) - 8 osób; ruch chorych (statystyka) - 2 osoby; ruch chorych (lekarze udzielający konsultacji przed przyjęciem pacjenta na oddział) - 71 osób; apteka szpitalna (apteka) - 6 osób; dializy (oddział) - 17 osób. 2) Wykonawca w ramach dostawy dostarczy, zainstaluje, skonfiguruje i dostosuje do potrzeb Zamawiającego oprogramowanie wraz ze wszelkim niezbędnym dla jego funkcjonowania sprzętem i oprogramowaniem oraz przeszkoli w zakresie obsługi użytkowników oraz administratorów. Przeszkolenie zostanie potwierdzone przez użytkowników pisemnie. W ramach szkolenia użytkowników wyznaczonych przez Zamawiającego przekazana musi zostać wiedza niezbędna do poprawnego użytkowania elementów systemu, ich zakres funkcjonalny, tworzenie i gromadzenie informacji związanych z wykonywaniem czynności służbowych, tworzeniem i gromadzeniem dokumentów, wykonywaniem analiz i sprawozdań, współpracy pomiędzy poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi zakładu. 3) Minimalna ilość osobodni szkoleniowych w zakresie modułów wynosi 70 osobodni. Osobodzień to minimum 6 godzin wykonywania zadań związanych z realizacją umowy w siedzibie Zamawiającego. 4) Zamawiający wymaga zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, iż Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia np. certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług, jeżeli Wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.26.20.00 - Usługi rozbudowy oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.20.00 - Usługi rozbudowy oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą /Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655/. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz oceny ich spełnienia: 1) Wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ustawy - Pzp; 2) Wykonawca posiada odpowiednią wiedzę i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) sześcioma osobami z wyższym wykształceniem technicznym i 5 letnim stażem w dziedzinie wdrożeń Systemów Informatycznych; b) sześcioma osobami posiadającymi odpowiednie certyfikaty w zakresie administrowania bazą danych Oracle 10g; c) dwoma osobami posiadającymi odpowiednie certyfikaty w zakresie zarządzania systemami operacyjnymi Microsoft (MCSE lub MCSA); d) trzema osobami posiadającymi odpowiednie certyfikaty Gupta w zakresie zarządzania bazą danych. Zamawiający dokonana oceny spełnienia ww. warunków systemem: spełnia / nie spełnia (druk ZP-17) na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz w niniejszym ogłoszeniu. Dokument lub oświadczenie wymagane od Wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - par. 1 ust. 1 pkt 2; par. 1 ust. 2 pkt 5 (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie w trybie art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w tym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawiony lub poświadczony pod względem aktualności przez uprawniony do wystawienia organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (patrz: druk OFERTA). 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiada przez Wykonawcę odpowiedniej wiedzy i osób zdolnych do wykonania zamówienia, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności /wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 4 do SIWZ/; 4. Oferta, załączniki i inne wymagane procedurą dokumenty: 1) druk OFERTA /wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 1 do SIWZ/; 2) Formularz cenowy /wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 2 do SIWZ/; 3) Szczegółowy harmonogram realizacji zamówienia - (Rozbudowa posiadanego oprogramowania pakietu InfoMedica dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie) 4) pełnomocnictwo(-a) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 2 ppkt 1), a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie / poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych dokumentów składanych w toku postępowania. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 ppkt 1) składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 5 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/sw_belchatow

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie, 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123, Sekcja Zamówień Publicznych (pok. 92)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie, 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123 - w sekretariacie Z-cy Dyrektora ds. Ekonomicznych (pok. nr 18)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.