eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawę wyposażenia pracowni dydaktyczno-stomatologicznych i sali gimnastycznej z podziałem na 3 częściCzęść 1 - Dostawa i montaż wyposażenia medycznego oraz pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych Część 2 - Dostawa i montaż mebli i pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych oraz sali gimnastycznej Część 3 - Dostawa i instalacja wymaganego oprogramowania do pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-16

Olsztyn: Dostawę wyposażenia pracowni dydaktyczno-stomatologicznych i sali gimnastycznej z podziałem na 3 części: Część 1 - Dostawa i montaż wyposażenia medycznego oraz pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych Część 2 - Dostawa i montaż mebli i pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych oraz sali gimnastycznej Część 3 - Dostawa i instalacja wymaganego oprogramowania do pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych
Numer ogłoszenia: 190837 - 2010; data zamieszczenia: 16.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policealna , ul. Mariańska 3A, 10-052 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 527 44 62, faks 0-89 527 44 62 wew. 38.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę wyposażenia pracowni dydaktyczno-stomatologicznych i sali gimnastycznej z podziałem na 3 części: Część 1 - Dostawa i montaż wyposażenia medycznego oraz pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych Część 2 - Dostawa i montaż mebli i pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych oraz sali gimnastycznej Część 3 - Dostawa i instalacja wymaganego oprogramowania do pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Dostawa i montaż wyposażenia medycznego oraz pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych: Wyszczególnienie, szczegółowy zakres i ilość zawiera: a) Opis przedmiotu zamówienia i Tabela asortymentowo-cenowa - załącznik nr 1.1.1 - Dostawa i montaż wyposażenia medycznego b) Opis przedmiotu zamówienia i Tabela asortymentowo-cenowa - załącznik nr 1.1.2 - Dostawa pozostałego wyposażenia Wszystkie oferowane urządzenia dopuszczone są do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadają polskim normom oraz posiadać wymagane certyfikaty, atesty - załącznik nr 1.2.1 -oświadczenie.Część 2 - Dostawa i montaż mebli i pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych oraz sali gimnastycznej Wyszczególnienie, szczegółowy zakres i ilość zawiera: II.1.4) Czy przewiduje się udzielenia) Opis przedmiotu zamówienia i Tabela asortymentowo-cenowa ? załącznik nr 2.1.1 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie, należy przyjąć, ze wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Rysunki: - załącznik 2.1.2 plik; Zal2.1.2widok pracowni1.jpg - załącznik 2.1.3 plik; Zal2.1.3widok pracowni2.jpg - załącznik 2.1.4 plik; Zal2.1.4kredens pracowni1.jpg - załącznik 2.1.5 plik; Zal2.1.5szafki stojace.jpg - załącznik 2.1.6 plik; Zal2.1.5krzesło i stolik.jpg Wszystkie oferowane meble muszą odpowiadać polskim normom oraz posiadać wymagane certyfikaty, atesty - załącznik nr 2.2.1 -oświadczenie. Część 3 - Dostawa i instalacja wymaganego oprogramowania do pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych Wyszczególnienie, szczegółowy zakres i ilość zawiera: e zamówień uzupełniającychdotyczy przetargu niea) Opis przedmiotu zamówienia Tabela asortymentowo-cenowa ? załącznik nr 3.1.1.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.24.00-6, 33.19.11.10-9, 33.12.60.00-9, 33.19.00.00-8, 33.11.00.00-4, 33.14.18.00-8, 33.13.15.10-5, 33.13.10.00-7, 33.13.13.00-0, 33.13.00.00-0, 33.12.80.00-3, 33.13.11.00-8, 33.13.70.00-9, 33.13.11.41-7, 33.13.30.00-1, 33.13.11.61-3, 33.13.11.24-2, 33.13.11.23-5, 33.19.10.00-5, 33.16.22.00-5, 33.13.11.32-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; na potwierdzenie spełnienia tego warunku w ofercie należy przedstawić informację o doświadczeniu Wykonawcy - wykaz dostaw - załącznik nr 5 do siwz oraz załączyć do wykazu dokumenty w formie protokołu odbioru lub referencji, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe i zgodne z oczekiwaniami Zamawiającego zrealizowanie przedmiotu zamówienia. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku gdy oferta nie będzie podpisana przez osobę(y) wskazaną(e) w aktualnym odpisie z właściwego rejestru, o którym mowa w III.4.2 (prosimy o aktualny odpis z KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) należy ustanowić pełnomocnika, a pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy winno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a)konieczności zmiany terminu realizacji umowy, w przypadku wystąpienia tzw. siły wyższej, tj. przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Wykonawca i Zamawiający nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla stosunków zobowiązaniowych. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować w formie pisemnej Zamawiającego o fakcie wystąpienia siły wyższej, udowodnić te okoliczności poprzez przedstawienie dokumentacji potwierdzającej wystąpienie zdarzeń mających cechy siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jakie zdarzenie to miało na przebieg realizacji zamówienia b) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, wynikających ze zmiany stosunków społeczno gospodarczych lub z innych powodów wystąpi konieczność zmiany terminu, zakresu, bądź innych zapisów, bez zmiany których realizacja umowy będzie utrudniona, niemożliwa lub narazi Zamawiającego na szkodę, c) zmiany danych osobowych i zmiany osób tj. przedstawicieli Wykonawcy wymienionych w treści umowy, d) zmiany danych teleadresowych, zmiana danych związanych z obsługą administracyjną umowy np. zmiana rachunku bankowego e) zmiana postanowień niniejszej umowy na skutek zmiany powszechnie obowiązującego prawa, f) z powodu uzasadnionych zamian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medyk.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkole Policealnej w Olsztynie, ul. Mariańska 3A, pokój 24 lub Kancelaria Szkoły, pokój 36..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Szkole Policealnej w Olsztynie, ul. Mariańska 3A, Kancelaria Szkoły, pokój 36..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: dla projektu pn. Zakup wyposażenia oraz adaptacja pomieszczeń na potrzeby uruchomienia nowego kierunku kształcenia - asystentki stomatologicznej, jako dostosowanie oferty edukacyjnej do potrzeb rynku pracy, Uchwała nr 25-498-10-III o dofinansowanie projektu zarejestrowanego pod numerem WMD-RPWM.03.01-28-017-10 realizującego cel osi priorytetowej nr 3 Infrastruktura społeczna Regionalny Program Operacyjny Warmia i Mazury 2007 - 2013- spełniającego cel Działania 3.1 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawę wyposażenia pracowni dydaktyczno-stomatologicznych i sali gimnastycznej z podziałem na 3 części: Część 1 - Dostawa i montaż wyposażenia medycznego oraz pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Dostawa i montaż wyposażenia medycznego oraz pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych: Wyszczególnienie, szczegółowy zakres i ilość zawiera: a) Opis przedmiotu zamówienia i Tabela asortymentowo-cenowa - załącznik nr 1.1.1 - Dostawa i montaż wyposażenia medycznego b) Opis przedmiotu zamówienia i Tabela asortymentowo-cenowa - załącznik nr 1.1.2 - Dostawa pozostałego wyposażenia Wszystkie oferowane urządzenia dopuszczone są do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadają polskim normom oraz posiadać wymagane certyfikaty, atesty - załącznik nr 1.2.1 -oświadczenie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.24.00-6, 33.19.11.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawę wyposażenia pracowni dydaktyczno-stomatologicznych i sali gimnastycznej z podziałem na 3 części: Część 2 - Dostawa i montaż mebli i pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych oraz sali gimnastycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - Dostawa i montaż mebli i pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych oraz sali gimnastycznej Wyszczególnienie, szczegółowy zakres i ilość zawiera: 2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)a) Opis przedmiotu zamówienia i Tabela asortymentowo-cenowa ? załącznik nr 2.1.1 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie, należy przyjąć, ze wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Rysunki: - załącznik 2.1.2 plik; Zal2.1.2widok pracowni1.jpg - załącznik 2.1.3 plik; Zal2.1.3widok pracowni2.jpg - załącznik 2.1.4 plik; Zal2.1.4kredens pracowni1.jpg - załącznik 2.1.5 plik; Zal2.1.5szafki stojace.jpg - załącznik 2.1.6 plik; Zal2.1.5krzesło i stolik.jpg Wszystkie oferowane meble muszą odpowiadać polskim normom oraz posiadać wymagane certyfikaty, atesty - załącznik nr 2.2.1 -oświadczenie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.17.00-3, 39.29.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawę wyposażenia pracowni dydaktyczno-stomatologicznych i sali gimnastycznej z podziałem na 3 części: Część 3 - Dostawa i instalacja wymaganego oprogramowania do pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - Dostawa i instalacja wymaganego oprogramowania do pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych Wyszczególnienie, szczegółowy zakres i ilość zawiera: 2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)a) Opis przedmiotu zamówienia Tabela asortymentowo-cenowa ? załącznik nr 3.1.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.17.00-3, 39.29.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.