eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Politechniki Warszawskiej Wydział Inżynierii Materiałowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-08

Warszawa: sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Politechniki Warszawskiej Wydział Inżynierii Materiałowej
Numer ogłoszenia: 190804 - 2011; data zamieszczenia: 08.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127866 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska, Wydział Inżynierii Materiałowej, ul. Wołoska 141, 02-507 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2348729, 2348741, faks 022 2348514.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Politechniki Warszawskiej Wydział Inżynierii Materiałowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1) dostawa artykułów biurowych dla Wydziału Inżynierii Materiałowej; 2) artykuły biurowe dostarczane będą sukcesywnie w oparciu o składane na bieżąco zamówienia (Zlecenie dostawy Załącznik nr 2 do umowy); 3) szczegółowy wykaz zamawianych towarów wraz z opisem wymagań, wskazaniem ilości tych towarów przedstawiony jest w Opisie przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy - Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ; 4) podane ilości artykułów biurowych są orientacyjne; 5) Zamawiający zastrzega, że w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia możliwa jest realizacja ?20% ilości podanych w Opisie przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy - Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ; 6) Zamawiający ma prawo, odnośnie co do ilości artykułów biurowych podanych w Załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ, do: - ograniczenia o 20% ilości każdego z zamawianych artykułów biurowych w stosunku do ilości określonych w ofercie Wykonawcy bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowawczych na rzecz Wykonawcy, - zmiany w ramach asortymentu (?20%) wymienionego w ofercie Wykonawcy ilości poszczególnych artykułów biurowych i eksploatacyjnych (zwiększenie ilości danego artykułu z jednoczesnym zmniejszeniem ilości artykułu, którego zapotrzebowanie zmalało). W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania cen jednostkowych artykułów biurowych podanych w ofercie. Zmiany o których mowa powyżej nie przekroczą wartości określonej załączniku nr 1 do umowy; 7) oferowane artykuły biurowe powinny być wysokiej jakości, zgodne z opisem zawartym w kolumnie 2 Załącznika nr 6 oraz spełniać wymagania sprecyzowane w opisie technicznym zamówienia (kolumna 3); 8) Zamawiający wymaga, aby oferowane przedmioty były fabrycznie nowe, pełnowartościowe; 9) dostawa przedmiotu zamówienia musi być opakowana w sposób umożliwiający jego identyfikację (ilość, rodzaj, parametry techniczne); 10) Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dowozu artykułów biurowych pod wskazane przez Zamawiającego adresy (Zlecenie dostawy Załącznik nr 2 do Umowy).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka oraz Programu dla Europy Środkowej Europejska Współpraca Terytorialna Interreg.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ATMAZ Sp. z o.o., ul. Nakielska 3, 01-106 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120455,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 95473,57

  • Oferta z najniższą ceną: 95473,57 / Oferta z najwyższą ceną: 111120,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.