eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaseczno › Wykonanie aktualizacji bazy danych ewidencji gruntów, budynków i lokali dla Powiatu Piaseczyńskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-05

Piaseczno: Wykonanie aktualizacji bazy danych ewidencji gruntów, budynków i lokali dla Powiatu Piaseczyńskiego.
Numer ogłoszenia: 190741 - 2012; data zamieszczenia: 05.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157729 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 022 7572741, faks 022 7371158.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie aktualizacji bazy danych ewidencji gruntów, budynków i lokali dla Powiatu Piaseczyńskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów, budynków i lokali powiatu piaseczyńskiego, na podstawie posiadanych dokumentów źródłowych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2001r. Nr 38, poz. 454). poprzez: 1)wprowadzenie zmian do baz danych ewidencji gruntów i budynków oraz do rejestru cen i wartości nieruchomości, wynikających z 3.500 szt. zaległych dokumentów źródłowych obejmujących: a)akty notarialne, b)akty notarialne wraz z załączonymi do nich zawiadomieniami z ksiąg wieczystych, c)akty notarialne, dla których należy pozyskać z Centralnej Bazy Danych Ksiąg Wieczystych aktualne wydruki ksiąg wieczystych (Dział I i II) w systemie Kataster On Line (KOL). 2)Wykonawca wydrukuje zawiadomienia o wprowadzonych zmianach do odpowiednich podmiotów o których mowa § 49 rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2001r. Nr 38, poz. 454). Zawiadomienia winny być parafowane przez osobę posiadającą uprawnienia geodezyjne z zakresu nr 2. 3)Jeden egzemplarz zawiadomienia wraz z dokumentami będącymi podstawą wpisu do EGiB Wykonawca posegreguje i zarchiwizuje w sposób przyjęty w Wydziale Geodezji i Katastru w zespole ds. Ewidencji Gruntów i Budynków w Piasecznie. 4)Wykonawca sporządzi wykaz wprowadzonych zmian z podaniem w szczególności: numeru Dziennika Zmian, numeru obrębu, numeru/numerów ewidencyjnych zmian w danym Dzienniku Zgłoszeń Zmian (DEZ), sygnatura dokumentu - w postaci zapisanego na płycie CD wykazu w formacie arkusza Excel oraz w formie papierowej (jako załącznik nr 1 do sprawozdania technicznego), 5)Wykonawca opisze wszystkie zrealizowane czynności w formie sprawozdania technicznego. Jednostkę rozliczeniową stanowią dokumenty będące podstawą zmiany, tj: a)akty notarialne, b)akty notarialne wraz z załączonymi do nich zawiadomieniami z ksiąg wieczystych, c)akty notarialne dla których należy pozyskać z Centralnej Bazy Danych Ksiąg Wieczystych aktualne wydruki ksiąg wieczystych (Dział I i II) 2.Zmiany będą wprowadzane w Wydziale Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie, ul. Czajewicza 20 w godzinach 6:00 - 18:00 w dni robocze..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Geodezyjne i Geologiczno - Fizjograficzne GEOPROJEKT Sp. z o. o., Al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 92557,50

  • Oferta z najniższą ceną: 92557,50 / Oferta z najwyższą ceną: 92557,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.