eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana stolarki drzwiowej na metalową do piwnic w budynku mieszkalnym przy ul. Ogrodowej 67 oraz wymiana stolarki okiennej na 3-ch kl. schodowych i stolarki drzwiowej na 2-ch kl. schodowych w budynku mieszkalnym przy ul.Waliców 10.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-11

Warszawa: Wymiana stolarki drzwiowej na metalową do piwnic w budynku mieszkalnym przy ul. Ogrodowej 67 oraz wymiana stolarki okiennej na 3-ch kl. schodowych i stolarki drzwiowej na 2-ch kl. schodowych w budynku mieszkalnym przy ul.Waliców 10.
Numer ogłoszenia: 190719 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, ul. gen. Józefa Bema 70, 01-225 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6323215, fax 022 6327242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnwola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki drzwiowej na metalową do piwnic w budynku mieszkalnym przy ul. Ogrodowej 67 oraz wymiana stolarki okiennej na 3-ch kl. schodowych i stolarki drzwiowej na 2-ch kl. schodowych w budynku mieszkalnym przy ul.Waliców 10..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi: 1. budynek mieszkalny przy ul. Ogrodowej 67 - wykucie starej stolarki drzwiowej, wstawienie drzwi metalowych z naświetleniem, samozamykaczem, zasuwą i zamkiem podklamkowym z uszczelnieniem, uzupełnienie i pomalowanie tynków. 2. budynek mieszkalny przy ul. Waliców 10 - wymiana stolarki okiennej na klatkach schodowych na oknach z PCV łącznie z wymianą parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej oraz wymianą parapetów wewnętrznych drewnianych na parapety z konglomeratu, - wymiana drzwi wejściowych do klatek schodowych drewnianych na drzwi stalowe wzmacniane dwuskrzydłowe ocieplane z szybą antywłamaniową, - reperacja tynków na ościeżach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 07.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1600.00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Dz. U. z 2004 r., Nr 19, poz. 177 z późn. zm. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków umożliwiających wykonawcom ubieganie się o udzielenie zamówienia, poprzez żądanie dokumentów wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oceniając wg formuły spełnia , nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wraz z załączonym kosztorysem ofertowym, sporządzonym zgodnie z zapisem w pkt. 4 ust. 3 s.i.w.z. - załącznik nr 1. 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), dotyczy to każdego z podmiotów - załącznik nr 2. 3. Potwierdzenia przez Wykonawcę (za zgodność z oryginałem) kopia dowodu wniesienia wadium, jeśli zostało wniesione w pieniądzu lub oryginał dowodu wniesienia wadium, jeśli zostało wniesione w innej dopuszczalnej przez zamawiającego formie. 4. Oświadczenie (jeżeli do zawarcia umowy na wykonanie zamówienia lub umowy w imieniu wykonawcy, który jest podmiotem prawa działającym na podstawie polskiej ustawy Kodeks Spółek Handlowych (Dz. U. z 2000 r. Nr 94, poz. 1037 z późniejszymi zmianami), w obowiązujących przepisach prawa lub aktach statutowych wykonawcy wymagana jest dodatkowa zgoda organu wykonawcy i, lub zgoda wspólników Spółki wykonawcy), że dokument zawierający stosowną zgodę został sporządzony w formie wymaganej przez obowiązujące przepisy prawa. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum) dotyczy to każdego z podmiotów tworzących to konsorcjum - załącznik nr 3. 5.Oryginał pełnomocnictwa (lub kopia poświadczona )za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), o którym mowa w pkt 13 ust. 5 lit. b niniejszej Specyfikacji, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 6. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza poświadczenie aktualności ww. dokumentów, przez organ uprawniony do ich wydania, dokonane w wymaganym okresie czasu, z widoczną datą dokonania poświadczenia, zawierające klauzulę o aktualności zamieszczonych w dokumencie danych. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), dotyczy to każdego z podmiotów. b) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za spełnienie warunku uznana zostanie min.1 robota budowlana, polegająca na wymianie stolarki drzwiowej i okiennej o wartości brutto min.40 tys.zł - załącznik nr.4. c) Kopię uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno -budowlanej kierownika robót, pozwalających na realizację zamówienia, z aktualnym zaświadczeniem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającym członkostwo i opłacenie OC za 2007 r. (lub potwierdzenie opłacenia obowiązkowych składek), zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 97
  • 2. Gwarancja - 3

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnwola.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy w terminie 5 dni: w siedzibie zamawiającego pok. nr 19, w poniedziałki od godz. 1400 do godz. 1600, w pozostałe dni od godz. 1200 do godz. 1400 lub za zaliczeniem.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, ul.Bema 70, 01-225 Warszawa, pokój 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 01.12.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.