eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Modernizacja ewidencji gruntów i budynków, oraz utworzenie BDOT500 i powiatowej bazy GESUT dla obszaru gminy Marklowice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-29

Wodzisław Śląski: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków, oraz utworzenie BDOT500 i powiatowej bazy GESUT dla obszaru gminy Marklowice
Numer ogłoszenia: 190717 - 2016; data zamieszczenia: 29.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113507 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wodzisławski, ul. Bogumińska 2, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 32 412 09 30, faks 32 412 09 31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków, oraz utworzenie BDOT500 i powiatowej bazy GESUT dla obszaru gminy Marklowice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja ewidencji gruntów i budynków, oraz utworzenie BDOT500 i powiatowej bazy GESUT dla obszaru gminy Marklowice. Zamówienie realizowane jest w celu uzupełnienia i poprawy jakości danych oraz dostosowania baz danych funkcjonujących w Wydziale Geodezji do wymagań przepisów prawa. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację dwóch zadań: a) Zadanie 1 - przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków; b) Zadanie 2 - utworzenie powiatowej bazy GESUT i BDOT500. Każde z zadań realizowane będzie w dwóch etapach. 2. Zakres prac przewidywanych do wykonania: Zadanie 1 - modernizacja ewidencji gruntów i budynków: ETAP I: 1) Likwidacja rozbieżności w zakresie danych przedmiotowych. 2) Uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali. 3) Modernizacja bazy danych ewidencyjnych w zakresie gruntów zabudowanych i zurbanizowanych oraz rolnych zabudowanych, weryfikacja pozostałych konturów klasoużytków. 4) Uzupełnienie bazy ewidencji gruntów i budynków o dane ewidencyjne wynikające z przepisów rozporządzenia w sprawie EGiB. 5) Załadowanie do bazy testowej EGiB. 6) Skompletowanie operatu technicznego. 7) Kontrola opracowania. 8) Przygotowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego do wyłożenia. 9) Odbiór etapu I. ETAP II 1) Wyłożenie do wglądu osób zainteresowanych projektu operatu opisowo- kartograficznego. 2) Skompletowanie aneksu do operatu technicznego. 3) Transfer opracowanych danych do bazy danych prowadzonej przez zamawiającego oraz uruchomienie systemu zintegrowanego. 4) Zakończenie prac. Zadanie 2 - utworzenie powiatowej bazy GESUT oraz BDOT500: ETAP I 1) Pomiar widocznej armatury uzbrojenia terenu w pasach drogowych, placach, parkingach oraz drogach dojazdowych do posesji. 2) Pozyskanie danych z instytucji branżowych. 3) Zeskanowanie oraz opracowanie zasięgów wraz z podpięciem dokumentów dla brakujących operatów. 4) Wykonanie analizy dokładnościowej danych pomiarowych i obliczeniowych zawartych w operatach, weryfikacja poprawności określenia źródła pozyskania geometrii obiektów GESUT. 5) Skanowanie i kalibracja pierworysów map zasadniczych. 6) Założenie inicjalnej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT). 7) Wgranie danych na bazę testową stanowiącą kopię funkcjonującej u zamawiającego bazy oraz przekazanie części operatu technicznego z wykonanych prac I etapu. ETAP II 1) Protokolarne przekazanie poszczególnym instytucjom branżowym inicjalnej bazy GESUT w celu uzyskania opinii co do zgodności treści utworzonej bazy ze stanem wynikającym z dokumentacji prowadzonej przez te branże w tym wskazanie ewentualnych nieprawidłowości w treści tej bazy. 2) Wykonanie analizy dokładnościowej danych pomiarowych i obliczeniowych zawartych w operatach, weryfikacja poprawności określenia źródła pozyskania geometrii obiektów BDOT500. 3) Założenie bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1: 500 - 1:5000 (BDOT500). 4) Rozpatrzenie uwag zgłoszonych przez podmioty władające siecią uzbrojenia terenu do przedłożonej treści inicjalnej bazy danych GESUT. 5) Harmonizacja i aktualizacja bazy danych. 6) Redakcja mapy zasadniczej w skalach 1:500, 1:1000 i 1:2000 oraz 1:5000. 7) Utworzenie zbioru metadanych wykonanych baz danych. 8) Implementacja opracowanych baz danych GESUT, BDOT500 do bazy produkcyjnej funkcjonującej u zamawiającego w systemie teleinformatycznym GEO-INFO - zakończenie prac. 3. Podstawowe dane o gminie: 1) powierzchnia ewidencyjna: około 1377 ha, 2) ilość działek: 6090, 3) szacowana ilość budynków baza graficzna: 3925. 4. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji na cały wykonany przedmiot zamówienia w wymiarze minimum 36 miesięcy - maksimum 60 miesięcy, licząc od daty faktycznego zakończenia prac dla zadania 1 i zadania 2 podanej w protokole odbioru. 5. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dziale II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 6. Zamówienie należy wykonać w wymaganym terminie: od dnia zawarcia umowy do 30 marca 2017 r. z zastrzeżeniem, iż: a) Zadanie 1 Etap I do 30 listopada 2016 roku, Etap II do 30 stycznia 2017 roku, b) Zadanie 2 Etap I do 30 listopada 2016 roku, Etap II do 30 marca 2017 roku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 71.25.10.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 72.31.21.00 - Usługi przygotowywania danych 72.31.60.00 - Usługi analizy danych 72.31.90.00 - Usługi dostarczania danych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm: UNIMAP s.c. J. Bryk, D. Malcharek (Lider), Przedsiębiorstwo Geodezyjno - Kartograficzne Vertical Sp. z o.o.,PMG Silesia Sp. z o.o., ul. Kossutha 11, 40-844 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 400000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 559650,00

  • Oferta z najniższą ceną: 559650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 559650,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.