eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Dostawa materiałów i środków do utrzymania czystości na obiektach zajmowanych przez Wyższą Szkołę Oficerską Sił Powietrznych w Dęblinie - Zp/pn/13/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-14

Dęblin: Dostawa materiałów i środków do utrzymania czystości na obiektach zajmowanych przez Wyższą Szkołę Oficerską Sił Powietrznych w Dęblinie - Zp/pn/13/2008
Numer ogłoszenia: 190655 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie, ul. Dywizjonu 303 12, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 8837100, fax 081 8837103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.deblin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów i środków do utrzymania czystości na obiektach zajmowanych przez Wyższą Szkołę Oficerską Sił Powietrznych w Dęblinie - Zp/pn/13/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów i środków do utrzymania czystości: a) część - papierowe i włókiennicze wyroby wspomagające utrzymanie czystości, b) część II - ogólne materiały do utrzymania czystości, c) część III - specjalistyczne materiały do utrzymania czystości na basenie oraz środki chemiczne do urządzeń myjących firmy KARCHER, d) część IV - papierowe worki i filtry do odkurzaczy; e) część V - specjalistyczne środki czystości dla stołówki WSOSP.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.51.30.00 - Środki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.00.00 - Środki czyszczące Oryginalny kod CPV: 21.22.23.00 - Jednorazowe wyroby papierowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe Oryginalny kod CPV: 21.22.11.00 - Papier toaletowy Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.10.00 - Papier toaletowy Oryginalny kod CPV: 21.22.13.00 - Ręczniki papierowe do rąk Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk Oryginalny kod CPV: 21.22.14.00 - Serwetki papierowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.40.00 - Serwetki papierowe Oryginalny kod CPV: 24.25.00.00 - Środki odkażające Kod CPV wg słownika 2008: 24.45.50.00 - Środki odkażające Oryginalny kod CPV: 24.50.00.00 - Gliceryna, mydła, detergenty, preparaty myjące i do pastowania, perfumy i preparaty toaletowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące Oryginalny kod CPV: 24.66.50.00 - Chemiczne preparaty toaletowe Kod CPV wg słownika 2008: 24.95.50.00 - Chemiczne preparaty toaletowe Oryginalny kod CPV: 21.22.00.00 - Artykuły gospodarstwa domowego i szpitalne z papieru Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety Oryginalny kod CPV: 17.26.00.00 - Różne wyroby włókiennicze Kod CPV wg słownika 2008: 39.56.00.00 - Różne wyroby włókiennicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) przedstawienie wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia w życie postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy przedstawienie wykazu za ten okres, dostawy zawarte w wykazie powinny odpowiadać swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykaz powinien zawierać dane dotyczące wartości, przedmiotu, dat wykonania dostaw, odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały należycie wykonane. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych dokumentów żądanych przez Zamawiającego. Niespełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oferta wypełniona na Formularzu oferty zawartym w Dziale II niniejszej specyfikacji; 2) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy - zał. Nr 1 do oferty; 3) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - zał. Nr 2 do oferty; 4) wykaz zrealizowanych dostaw przez Wykonawcę wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione dostawy zostały należycie wykonane - zał. Nr 3 do oferty; 5) wypełniony formularz cenowy - zał. Nr 4 do oferty; 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8) pełnomocnictwo, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika; 9) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 6 i 7, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo że uzyskał wymagane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 10) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie poprzednim, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.deblin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych ul. 2 Pułku Kraków 20, pok. nr 13, 08-521 Dęblin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria jawna Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych w Dęblinie, ul. Dywizjonu 303 nr 14, pok. nr 3, 08-521 Dęblin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Papierowe i włókiennicze wyroby wspomagające utrzymanie czystości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ścierki do kurzu, ścierki do podłóg, MOP-y bawełniane, papier toaletowy, ręczniki papierowe, serwetki gastronomiczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.26.00.00-2, 21.22.23.00-8, 21.22.11.00-9, 21.22.13.00-1, 21.22.14.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ogólne materiały do utrzymania czystości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek myjący i odkażający, kostka zapachowa,środek do konserwacji powierzchni chromowanych, płyn do udrożnienia rur, płyn do mycia terakoty, środek do czyszczenia mebli, płyn do mycia podłóg, proszek do szorowania urządzeń sanitarnych itp..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.25.00.00-1, 24.50.00.00-9, 24.51.30.00-3, 24.66.50.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Specjalistyczne materiały do utrzymania czystości na basenie oraz środki chemiczne do urządzeń myjących firmy KARCHER.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek do usuwania kamienia, skoncentrowany środek myjąco-dezynfekujący, bakteriobójczy środek do czyszczenia saun, koncentrat do czyszczenia sanitariów na basenach itp..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Papierowe worki i filtry do odkurzaczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki do odkurzaczy, filtr.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Specjalistyczne środki czystości dla stołówki WSOSP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odkamieniacz, preparaty do dezynfekcji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.