eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych będących w trwałym zarządzie Ministerstwa Sprawiedliwości, położonych przy Al. Ujazdowskich 11, Al. Ujazdowskich 19, Al. Róż 2, ul. Chopina 1 i ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-15

Warszawa: Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych będących w trwałym zarządzie Ministerstwa Sprawiedliwości, położonych przy Al. Ujazdowskich 11, Al. Ujazdowskich 19, Al. Róż 2, ul. Chopina 1 i ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 190634 - 2013; data zamieszczenia: 15.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sprawiedliwości , Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5212773, 5212888, 5212214, faks 22 6289785, 5212697.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ms.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych będących w trwałym zarządzie Ministerstwa Sprawiedliwości, położonych przy Al. Ujazdowskich 11, Al. Ujazdowskich 19, Al. Róż 2, ul. Chopina 1 i ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych, będących w trwałym zarządzie Ministerstwa Sprawiedliwości. Przedmiot zamówienia jest podzielony na cześć części : A - Cześć I zamówienia : 1. przedmiotem zamówienia dla I części jest : wykonanie okresowej, półrocznej kontroli stanu technicznego w zakresie branży budowlanej obiektu Ministerstwa Sprawiedliwości przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.), zwanej dalej : Prawem budowlanym. 2. zakres kontroli obejmuje sprawdzenie stanu technicznego i bezpiecznego użytkowania obiektu w zakresie : a) elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, c) sprawdzenia wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli, d) opracowanie protokołu z dokonanej kontroli stanu technicznego obiektu. 3. przewidywane terminy kontroli : a) kontrola jesienna - do 30 listopada 2013 r., b) kontrola wiosenna - do 31 maja 2014 r. B - II część zamówienia : 1. przedmiotem zamówienia dla II części zamówienia jest : wykonanie okresowej, półrocznej kontroli stanu technicznego w zakresie branży kominiarskiej obiektu Ministerstwa Sprawiedliwości przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 3 Prawa budowlanego. 2. zakres kontroli obejmuje : a) sprawdzenie stanu technicznego i bezpiecznego użytkowania obiektu w zakresie przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych), b) sprawdzenie prawidłowości podłączeń przewodów i zastosowanych przekrojów, c) czyszczenie przewodów wentylacyjnych, dymowych i spalinowych, z usunięciem zanieczyszczeń przywracających pełną drożność przewodów, d) wykonanie pomiarów przepływu strumienia powietrza z pełną analizą wpływu na pozostały układ systemu wentylacyjnego, e) sprawdzenie zabezpieczeń wylotów kominowych ponad dachem, f) wykonanie szkiców przewodów kominowych, g) sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli, h) opracowanie protokołu z dokonanej kontroli stanu technicznego obiektu. 3. przewidywane terminy kontroli : a) kontrola jesienna - do 30 listopada 2013 r. b) kontrola wiosenna - do 31 maja 2014 r. C - III część zamówienia : 1. przedmiotem zamówienia dla III części zamówienia jest : wykonanie okresowej, rocznej kontroli stanu technicznego w zakresie branży budowlanej obiektów Ministerstwa Sprawiedliwości przy Al. Ujazdowskich 11, Al. Ujazdowskich 19, Al. Róż 2 oraz przy ul. Chopina 1 w Warszawie, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 Prawa budowlanego. 2. zakres kontroli obejmuje sprawdzenie stanu technicznego i bezpiecznego użytkowania ww. obiektów w zakresie : a) elementów budynków, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania obiektów, b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, c) sprawdzenia wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli, d) opracowania protokołu z dokonanej kontroli stanu technicznego obiektów. 3. przewidywane terminy kontroli : a) kontrolę obiektu przy Al. Ujazdowskich 11 należy przeprowadzić do 30 września 2013 r., b) kontrolę pozostałych obiektów, tj. przy Al. Ujazdowskich 19, Al. Róż 2 oraz przy ul. Chopina 1 w Warszawie należy przeprowadzić do 15 października 2013 r. D - IV część zamówienia : 1. przedmiotem zamówienia dla IV części zamówienia jest : wykonanie okresowej, pięcioletniej kontroli stanu technicznego w zakresie branży budowlanej obiektu Ministerstwa Sprawiedliwości przy Al. Ujazdowskich 11, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 Prawa budowlanego. 2. zakres kontroli obejmuje :a) sprawdzenie w zakresie stanu technicznego obiektu budowlanego, b) sprawdzenie w zakresie przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, c) sprawdzenie w zakresie estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia, d) sprawdzenie w zakresie bezpiecznego użytkowania obiektu, e) sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli,f) opracowanie protokołu z dokonanej kontroli stanu technicznego. 3. przewidywany termin kontroli - do 30 września 2013 r. E - V część zamówienia : 1. przedmiotem zamówienia dla V części zamówienia jest : wykonanie okresowej, pięcioletniej kontroli stanu technicznego w zakresie branży elektrycznej obiektów przy Al. Ujazdowskich 19, Al. Róż 2, ul. Chopina 1 oraz przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 Prawa budowlanego. 2. zakres kontroli obejmuje : a) sprawdzenie w zakresie badania instalacji elektrycznej i piorunochronnej ze sprawdzeniem stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów, b) sprawdzenie dokręcenia zacisków łączeniowych przewodów osprzętu elektrycznego rozdzielczego, c) sprawdzenie równomierności obciążeń linii zasilających, d) sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli, e) opracowanie protokołu z dokonanej kontroli stanu technicznego i pomiarów kontrolnych. 3. przewidywany termin kontroli - do 31 lipca 2013 r. F - VI część zamówienia : 1. przedmiotem zamówienia dla VI części zamówienia jest : wykonanie okresowej, pięcioletniej oceny efektywności energetycznej urządzeń chłodniczych w systemach klimatyzacji, zgodnie z art. 62 ust. pkt 6 Prawa budowlanego. Roczną kontrolą stanu technicznego objęte są obiekty przy Al. Ujazdowskich 11, Al. Ujazdowskich 19, ul. Chopina 1 oraz przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie. 2. zakres kontroli obejmuje ocenę efektywności energetycznej zastosowanych urządzeń chłodniczych w systemach klimatyzacji, ich wielkości w stosunku do wymagań użytkowych o mocy chłodniczej nominalnej większej niż 12 kW oraz opracowanie protokołu z dokonanej oceny technicznej. 3. wykaz urządzeń chłodniczych w systemach klimatyzacji, objętych kontrolą zawiera tabela w Rozdziale III ust. 2, pkt G, ppkt 3 SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.13.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, zrealizował : a) dla części I zamówienia - co najmniej jedną usługę kontroli stanu technicznego w zakresie branży budowlanej obiektu budowlanego (budynku) o kubaturze nie mniejszej niż 10 000 m3, b) dla części II zamówienia - co najmniej jedną usługę kontroli stanu technicznego w zakresie branży kominiarskiej obiektu budowlanego (budynku) o kubaturze nie mniejszej niż 10 000 m3, c) dla części III zamówienia - co najmniej jedną usługę kontroli stanu technicznego w zakresie branży budowlanej obiektu budowlanego (budynku) o kubaturze nie mniejszej niż 10 000 m3, d) dla części IV zamówienia - co najmniej jedną usługę kontroli stanu technicznego w zakresie branży budowlanej obiektu budowlanego (budynku) o kubaturze nie mniejszej niż 10 000 m3, e) dla części V zamówienia - co najmniej jedną okresową, pięcioletnią usługę kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 Prawa budowlanego, f dla części VI zamówienia - co najmniej jedną usługę trwającą przynajmniej przez okres 24 miesięcy i polegającą na konserwacji instalacji i urządzeń chłodniczych w systemach klimatyzacji o mocy chłodniczej nominalnej większej niż 12 kW. Do wykazu (dla każdej z części ) należy dołączyć oryginał lub kopię dowodów, poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, potwierdzających to, że wskazana usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Dowodami, o których mowa wyżej są : a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt a). Wykonawca w miejsce poświadczenia, o którym mowa w ppkt a), może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług określone w § 1 ust. 2 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817). W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 1.1.1., zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 1.1.1. Usługa główna (dla każdej z 6 części) , o której mowa w pkt 1.1. - to usługa o zakresie przedmiotowym i czasowym nie mniejszym niż zakres usługi wymienionej w Rozdziale V ust. 2 pkt 2.2.1. Żądany wykaz głównych usług (dla każdej z 6 części) musi zawierać co najmniej jedną główną usługę, o której mowa wyżej. Dokument, o którym mowa wyżej (wykaz głównych usług) Wykonawca jest zobowiązany złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - oryginał dokumentu lub kopia (odpis) poświadczona(-y) notarialnie. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy - odpowiednio Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu,potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ww. innego podmiotu w trakcie realizacji zamówienia pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, iż wskazany nowy podmiot - spełnia warunki w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy, inny podmiot.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku w zakresie dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia - Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą (dla każdej z sześciu części odrębnie) oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu danej części zamówienia, zawierającego co najmniej informacje : 1.2.1. - dla I części zamówienia : a) imiona i nazwiska osób (co najmniej jedna osoba), b) zakres czynności jakie ww. osoby będą wykonywały przy realizacji przedmiotu tej części zamówienia, c) dotyczące kwalifikacji zawodowych ww. osób, opisanych w Rozdziale V pkt 2.2.2., lit. a) tj. posiadania uprawnień budowlanych w nieograniczonym zakresie w branży budowlanej (w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) oraz w branży sanitarnej, np. poprzez podanie numeru uprawnień budowlanych oraz ich zakresu i podanie informacji o przynależności do okręgowej izby samorządu zawodowego, d) podstawę dysponowania osobą, np. poprzez sformułowanie : bezpośrednio - na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło lub pośrednio - np. zobowiązanie innego podmiotu. 1.2.2. - dla II części zamówienia : a) imiona i nazwiska osób (co najmniej jedna osoba), b) zakres czynności jakie ww. osoby będą wykonywały przy realizacji przedmiotu tej części zamówienia, c) dotyczące kwalifikacji zawodowych ww. osób, opisanych w Rozdziale V pkt 2.2.2. lit. b), tj. posiadania dyplomu mistrza kominiarskiego, wydanego przez Izbę rzemieślniczą, np. poprzez podanie numeru dyplomu mistrza kominiarskiego.d) podstawę dysponowania osobą, np. poprzez sformułowanie : bezpośrednio - na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło lub pośrednio - np.zobowiązanie innego podmiotu. 1.2.3. - dla III części zamówienia : a) imiona i nazwiska osób (co najmniej jedna osoba),b) zakres czynności jakie ww. osoby będą wykonywały przy realizacji przedmiotu tej części zamówienia, c) dotyczące kwalifikacji zawodowych ww. osób, opisanych w Rozdziale V pkt 2.2.2., lit. c) tj. posiadania uprawnień budowlanych w nieograniczonym zakresie w branży budowlanej (w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) oraz w branży sanitarnej, np. poprzez podanie numeru uprawnień budowlanych oraz ich zakresu i podanie informacji o przynależności do okręgowej izby samorządu zawodowego, d) podstawę dysponowania osobą, np. poprzez sformułowanie : bezpośrednio - na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło lub pośrednio - np. zobowiązanie innego podmiotu. 1.2.4. - dla IV części zamówienia : a) imiona i nazwiska osób (co najmniej jedna osoba), b) zakres czynności jakie ww. osoby będą wykonywały przy realizacji przedmiotu tej części zamówienia, c) dotyczące kwalifikacji zawodowych ww. osób, opisanych w Rozdziale V pkt 2.2.2., lit. d) tj. posiadania uprawnień budowlanych w nieograniczonym zakresie w branży budowlanej (w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) oraz w branży sanitarnej, np. poprzez podanie numeru uprawnień budowlanych oraz ich zakresu i podanie informacji o przynależności do okręgowej izby samorządu zawodowego, d) podstawę dysponowania osobą, np. poprzez sformułowanie : bezpośrednio - na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło lub pośrednio- np. zobowiązanie innego podmiotu. 1.2.5. - dla V części zamówienia : a) imiona i nazwiska osób (co najmniej dwie osoby), b) dotyczące liczby lat doświadczenia w eksploatacji instalacji elektroenergetycznych, c) dotyczące kwalifikacji zawodowych ww. osób, opisanych w Rozdziale V pkt 2.2.2., lit. e), tj. posiadania przez co najmniej jedną z tych osób świadectwa kwalifikacji w zakresie dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych do 1 kV, a przez drugą z tych osób posiadania świadectwa kwalifikacji w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych do 1 kV, d) podstawę dysponowania osobą, np. poprzez sformułowanie : bezpośrednio - na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło lub pośrednio - np. zobowiązanie innego podmiotu. 1.2.6. - dla VI części zamówienia : a) imiona i nazwiska osób (co najmniej dwie osoby), b) dotyczące liczby lat doświadczenia w zakresie eksploatacji urządzeń instalacji klimatyzacyjnych i chłodniczych o mocy powyżej 50 kW, c) dotyczące kwalifikacji zawodowych ww. osób, opisanych w Rozdziale V pkt 2.2.2.,lit. f), tj. posiadania przez co najmniej jedną z tych osób świadectwa kwalifikacji w zakresie dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji klimatyzacyjnych i chłodniczych o mocy powyżej 50 kW, a przez drugą z tych osób posiadania świadectwa kwalifikacji w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji klimatyzacyjnych i chłodniczych o mocy powyżej 50 kW, d) podstawę dysponowania osobą, np. poprzez sformułowanie : bezpośrednio - na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło lub pośrednio - np. zobowiązanie innego podmiotu. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy - (odpowiednio do ww. pkt 1.1 i 1.2 ) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - oryginał dokumentu (dokumentów) lub kopia (odpis) poświadczona (-y) notarialnie. W przypadku gdy Wykonawca dysponuje bezpośrednio osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - nie musi składać zobowiązania, o którym mowa wyżej. Wystarczy jeśli w wykazie tych osób wskaże, że dysponuje nimi bezpośrednio w formie np. umowy o pracę lub umowy cywilno - prawnej. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez Wykonawcę ww. osób w trakcie realizacji zamówienia pod warunkiem, że wskazane przez Wykonawcę nowe, inne osoby wykażą spełnianie warunków udziału w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o zamówienie publiczne osoby.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Przed zawarciem umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć : kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych albo dyplomu mistrza komoniarskiego (odpowiednio dla danej części) oraz aktualną polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ms.gon.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Ministerstwa Sprawiedliwości przy Al. Ujazdowskich 11 w Warszawie; 00-950 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2013 godzina 14:00, miejsce: Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11; 00-950 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie okresowej, półrocznej kontroli stanu technicznego w zakresie branży budowlanej obiektu Ministerstwa Sprawiedliwości przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.), zwanej dalej : Prawem budowlanym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres kontroli obejmuje sprawdzenie stanu technicznego i bezpiecznego użytkowania obiektu w zakresie : a) elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, c) sprawdzenia wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli, d) opracowanie protokołu z dokonanej kontroli stanu technicznego obiektu. 2. przewidywane terminy kontroli : a) kontrola jesienna - do 30 listopada 2013 r., b) kontrola wiosenna - do 31 maja 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.13.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie okresowej,półrocznej kontroli stanu technicznego w zakresie branży kominiarskiej obiektu Ministerstwa Sprawiedliwości przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 3 Prawa budowlanego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres kontroli obejmuje :a) sprawdzenie stanu technicznego i bezpiecznego użytkowania obiektu w zakresie przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych), b) sprawdzenie prawidłowości podłączeń przewodów i zastosowanych przekrojów,c) czyszczenie przewodów wentylacyjnych, dymowych i spalinowych, z usunięciem zanieczyszczeń przywracających pełną drożność przewodów, d) wykonanie pomiarów przepływu strumienia powietrza z pełną analizą wpływu na pozostały układ systemu wentylacyjnego,e) sprawdzenie zabezpieczeń wylotów kominowych ponad dachem, f) wykonanie szkiców przewodów kominowych,g) sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli, h) opracowanie protokołu zdokonanej kontroli stanu technicznego obiektu. 2. Przewidywane terminy kontroli : a) kontrola jesienna - do 30 listopada 2013 r., b) kontrola wiosenna - do 31 maja 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.13.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie okresowej, rocznej kontroli stanu technicznego w zakresie branży budowlanej obiektów Ministerstwa Sprawiedliwości przy Al. Ujazdowskich 11, Al. Ujazdowskich 19, Al. Róż 2 oraz przy ul. Chopina 1 w Warszawie, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 Prawa budowlanego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres kontroli obejmuje sprawdzenie stanu technicznego i bezpiecznego użytkowania ww. obiektów w zakresie : a) elementów budynków, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania obiektów, b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, c) sprawdzenia wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli, d) opracowania protokołu z dokonanej kontroli stanu technicznego obiektów. 2. Przewidywane terminy kontroli : a) kontrolę obiektu przy Al. Ujazdowskich 11 należy przeprowadzić do 30 września 2013 r., b) kontrolę pozostałych obiektów, tj. przy Al. Ujazdowskich 19, Al. Róż 2 oraz przy ul. Chopina 1 w Warszawie należy przeprowadzić do 15 października 2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.13.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie okresowej, pięcioletniej kontroli stanu technicznego w zakresie branży budowlanej obiektu Ministerstwa Sprawiedliwości przy Al. Ujazdowskich 11, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 Prawa budowlanego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres kontroli obejmuje : a) sprawdzenie w zakresie stanu technicznego obiektu budowlanego, b) sprawdzenie w zakresie przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, c) sprawdzenie w zakresie estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia, d) sprawdzenie w zakresie bezpiecznego użytkowania obiektu, e) sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli, f) opracowanie protokołu z dokonanej kontroli stanu technicznego. 3) przewidywany termin kontroli - do 30 września 2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.13.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie okresowej, pięcioletniej kontroli stanu technicznego w zakresie branży elektrycznej obiektów przy Al. Ujazdowskich 19, Al. Róż 2, ul. Chopina 1 oraz przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 Prawa budowlanego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres kontroli obejmuje : a) sprawdzenie w zakresie badania instalacji elektrycznej i piorunochronnej ze sprawdzeniem stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów, b) sprawdzenie dokręcenia zacisków łączeniowych przewodów osprzętu elektrycznego rozdzielczego, c) sprawdzenie równomierności obciążeń linii zasilających, d) sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli, e) opracowanie protokołu z dokonanej kontroli stanu technicznego i pomiarów kontrolnych. 2. Przewidywany termin kontroli - do 31 lipca 2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.13.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie okresowej, pięcioletniej oceny efektywności energetycznej urządzeń chłodniczych w systemach klimatyzacji, zgodnie z art. 62 ust. pkt 6 Prawa budowlanego. Roczną kontrolą stanu technicznego objęte są obiekty przy Al. Ujazdowskich 11, Al. Ujazdowskich 19, ul. Chopina 1 oraz przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres kontroli obejmuje ocenę efektywności energetycznej zastosowanych urządzeń chłodniczych w systemach klimatyzacji, ich wielkości w stosunku do wymagań użytkowych o mocy chłodniczej nominalnej większej niż 12 kW oraz opracowanie protokołu z dokonanej oceny technicznej. Wykaz urządzeń chłodniczych w systemach klimatyzacji, objętych kontrolą zawiera tabela w Rozdziale III ust. 2 pkt G ppkt 3 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.13.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.