eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCI PORĘBY GMINA BEŁCHATÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-14

Bełchatów: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCI PORĘBY GMINA BEŁCHATÓW
Numer ogłoszenia: 190611 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bełchatów, Ul. Kościuszki 13, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6325211 w. 34, fax 044 6326854.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmbelchatow.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCI PORĘBY GMINA BEŁCHATÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje budowę 3 odcinków sieci wodociągowej. W celu wykonania przedmiotowego zadania zostaną wykonane następujące roboty: 1.Roboty ziemne 2.Roboty drogowe 3.Roboty budowlano - montażowe 4.Tymczasowe zabezpieczenie ruchu i wykopów Szczegółowe dane ilościowe w zakresie materiałów, sprzętu i robocizny zawiera kosztorys inwestorski, nakładczy dokumentacja techniczna, szczegółowa specyfikacja techniczna.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 07.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 5.000 zł słownie: pięć tysięcy złotych Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. co najmniej do dnia 04 października (włącznie) 2008r. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. 04 września 2008 r do godziny 10.00 Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium w kasie lub na koncie Zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze lub inne formy wadium. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego odrzucona. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić w kasie Urzędu Gminy Bełchatów lub przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Bełchatowie Nr konta 79 8965 0008 2001 0018 5794 0005. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1.upłynął termin związania ofertą ; 2.zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy; 3.Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający zwraca wadium na wniosek Wykonawcy: 1.który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2.który został wykluczony z postępowania; 3.którego oferta została odrzucona. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium z uwagi iż zostali wykluczeni z postępowania lub ich oferta została odrzucona), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy, a mianowicie: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: Opis sposobu oceny spełnienia warunku: Prowadzą działalność gospodarczą i są zarejestrowani we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej. Zapewnią aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia zawodowe. 1.2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Opis sposobu oceny spełnienia warunku: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem i wartością zamówienia, nie mniejszą niż 150.000,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych ). - posiadają co najmniej po jednej jednostce sprzętu (jako posiadacz samoistny lub zależny) niezbędnego do wykonania prac określonych w zamówieniu. - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust.1 pkt. 2 ustawy Pzp.) 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Opis sposobu oceny spełnienia warunku: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy: dysponują niezbędnym potencjałem ekonomicznym, znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową do wykonania zamówienia nie mniejszą niż 150.000,00 zł. ( słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych ), nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 2. Oferta wspólna Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że oferta spełniać będzie następujące wymagania: a.) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b.) Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. c.) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. d.) Dokumenty o których mowa w pkt.1.1 ppkt. c,d,e,f, musi złożyć osobno każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. e.) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 2 i 3 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno). f.) Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich wykonawców Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. g.) Wszystkie kserokopie dokumentów, załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem, i podpisane przez Pełnomocnika. h.) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym. i.) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad.1.1 a.) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień publicznych.- załącznik nr 7 do SIWZ . b.) oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień publicznych. - załącznik nr 8 do SIWZ. c.) dokument rejestracji firmy - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - załącznik nr 9 do SIWZ. d.) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - załącznik nr 10 do SIWZ. e.) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo składania ofert. - załącznik nr 11 do SIWZ. f.) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - załącznik nr 12 do SIWZ (jeżeli dotyczy). ad.1.2 a.) Wykaz ważniejszych robót (min. 2) zrealizowanych w okresie ubiegłych 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia wg układu: - Rodzaj zamówienia. - Całkowita wartość zamówienia (min. 150.000,00 zł. - słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). - Termin rozpoczęcia i zakończenia zadania. - Nazwa zamawiającego wraz z załączeniem dokumentów (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. - załącznik nr 13 do SIWZ. b.) Wykaz sprzętu i narzędzi posiadanych do wykonania niniejszego zamówienia. - załącznik nr 14 do SIWZ. c.) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z udokumentowaniem kwalifikacji zawodowych i uprawnień do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - załącznik nr 15 do SIWZ. W szczególności dla kierownika budowy lub kierowników poszczególnych robót: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane. aktualne zaświadczenie z właściwej Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, iż osoba posiadająca uprawnienia jest członkiem tej Izby i posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. d.) Dane dotyczące podwykonawców (nazwa firmy) wraz z podaniem zakresu powierzonych im części zamówienia lub oświadczenie, że zamówienie zostanie wykonane w całości przez Wykonawcę. - załącznik nr 16 do SIWZ (jeżeli dotyczy). ad.1.3 a.) aktualna informacje z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, nie mniejszą niż 150.000,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych ), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - załącznik nr 17 do SIWZ. b.) aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) - załącznik nr 18 do SIWZ. Wymagane dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta, są to: 1) oferta według załączonego wzoru formularza oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2) potwierdzenie złożenia wadium wraz z pismem przewodnim, na kopii którego zamawiający potwierdza fakt przyjęcia oferty - złącznik nr 19 do SIWZ 3) kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót i kosztorysu nakładczego z podaniem ceny - załącznik nr 2 do SIWZ 4) oświadczenie o formie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy - załącznik nr 20 do SIWZ 5) oświadczenie o przyjęciu postanowień specyfikacji oraz załączonych do niej dokumentów - załącznik nr 21 do SIWZ 6) wszystkie dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom, zgodnie z pkt. 1.1 - 1.3. 7) parafowany projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 8) Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegać będą się wspólnie, dołączają do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz dokumenty wymienione w pkt. 6 i 7.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmbelchatow.neostrada.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bełchatów ul. Kościuszki 13 97 - 400 Bełchatów pokój nr 2.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bełchatów ul. Kościuszki 13 97 - 400 Bełchatów pokój nr 21.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.