eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych finansowanych w ramach Projektu Odkryj swój kapitał dla 66 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy jako bezrobotne.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-01

Świdnica: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych finansowanych w ramach Projektu Odkryj swój kapitał dla 66 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy jako bezrobotne.
Numer ogłoszenia: 190592 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135560 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 5, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8561818, faks 074 8561813.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych finansowanych w ramach Projektu Odkryj swój kapitał dla 66 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy jako bezrobotne..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych finansowanych w ramach Projektu Odkryj swój kapitał współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla 66 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy. Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne muszą być przeprowadzone na terenie miasta Świdnicy. Zamówienie podzielono na 4 części. CZĘŚĆ 1 PROFESJONALNY SPRZEDAWCA, KASJER, FAKTURZYSTA - Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA, KAS FISKALNYCH Z MINIMUM SANITARNYM - 20 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 02.08.2010 r. oraz zakończyć w dniu 06.09.2010 r. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia wyłącznie przy zachowaniu wytycznych ujętych w INFORMACJACH UZUPEŁNIAJĄCYCH oraz zasady organizacji szkoleń opisanej w tej części zamówienia, tj. w wymiarze godzin zegarowych nie mniejszych niż 30 w tygodniu oraz 150 w miesiącu kalendarzowym. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: Sprzedawca, Magazynier, Obsługa kas fiskalnych, Minimum sanitarne, Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 180 godzin zegarowych, w tym: a) zajęć teoretycznych: 90 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, b) zajęć praktycznych: 90 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu oraz nie mniej niż 6 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, przy czym liczba godzin szkolenia w miesiącu kalendarzowym przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż: 1. 150 godzin zegarowych w pierwszym miesiącu szkolenia, 2. 30 godzin zegarowych w drugim miesiącu szkolenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób: a) zarejestrowanych w tut. Urzędzie, b) posiadających status bezrobotnego, c) które mają ukończone 18 lat - preferowane osoby powyżej 45 roku życia, d) z wykształceniem min. zawodowym, e) bez przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy przy żywności (badania w sanepidzie - książeczka zdrowia). Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: 1) zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, 2) dodatkowy dokument potwierdzający ukończenie szkolenia (certyfikat/świadectwo) wydany przez organizatora szkolenia Po zakończonym szkoleniu absolwent powinien m.in.: 1) samodzielnie obsługiwać kasy fiskalne, 2) przyjmować, przechowywać i wydawać towar, 3) prowadzić ewidencję ruchu i stanu zapasów, 4) wykonywać inwentaryzację przy wspomaganiu komputerowym, 5) znać podstawowe wymagania sanitarne. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: min. 20 szt. kas fiskalnych, min. 20 zestawów komputerowych z zainstalowanymi programami użytkowymi oraz finansowo - księgowymi, tj.: REWIZOR GT, REWIZOR 3EURO, SUBIEKT, zbiory biblioteczne, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. CZĘŚĆ 2 REFERENT BIUROWO - ADMINISTRACYJNY Z ELEMENTAMI KSIĘGOWOŚCI UPROSZCZONEJ - 20 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 26.07.2010 r. oraz zakończyć w dniu 31.08.2010 r. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia wyłącznie przy zachowaniu wytycznych ujętych w INFORMACJACH UZUPEŁNIAJĄCYCH oraz zasady organizacji szkoleń opisanej w tej części zamówienia, tj. w wymiarze godzin zegarowych nie mniejszych niż 30 w tygodniu oraz 150 w miesiącu kalendarzowym. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1. Obsługa programów komputerowych 2. Kadry i płace 3. Komputerowy program kadrowo - płacowy 4. Obsługa programu Płatnik 5. Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 180 godzin zegarowych, w tym: a) zajęć teoretycznych: 90 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, b) zajęć praktycznych: 90 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu oraz nie mniej niż 6 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, przy czym liczba godzin szkolenia w miesiącu kalendarzowym przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż: 1. 30 godzin zegarowych w pierwszym miesiącu szkolenia, 2. 150 godzin zegarowych w drugim miesiącu szkolenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób: a) zarejestrowanych w tut. Urzędzie, b) posiadających status bezrobotnego, c) które mają ukończone 18 lat - preferowane osoby powyżej 45 roku życia, d) z wykształceniem min. podstawowym. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: 1) zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, 2) dodatkowy dokument potwierdzający ukończenie szkolenia (certyfikat/świadectwo) wydany przez organizatora szkolenia. Po zakończonym szkoleniu absolwent powinien m.in.: posiadać wiedzę z tematyki kadr i płac, znać zasady prowadzenia księgowości uproszczonej, znać obsługę komputera. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: min. 20 zestawów komputerowych z zainstalowanymi programami użytkowymi oraz kadrowo - płacowymi, tj.: GRATYFINANT, księgi przychodów i rozchodów RACHMISTRZ GT, Płatnik, zbiory biblioteczne, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. CZĘŚĆ 3 OBSŁUGA PROGRAMU AUTO - CAD - 10 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 05.07.2010 r. oraz zakończyć w dniu 30.07.2010 r. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia wyłącznie przy zachowaniu wytycznych ujętych w INFORMACJACH UZUPEŁNIAJĄCYCH oraz zasady organizacji szkoleń opisanej w tej części zamówienia, tj. w wymiarze godzin zegarowych nie mniejszych niż 30 w tygodniu oraz 150 w miesiącu kalendarzowym. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1. Podstawy AutoCAD 2. Rysunek 3. Narzędzie do modyfikacji grafiki 4. Narzędzia służące do oglądania rysunku 5. Wymiarowanie 6. Komunikacja z rysunkiem i innymi programami 7. Modelowanie bryłowe 8. Modyfikacja modeli 3D 9. Wektoryzacja obiektów rastrowych 10. Rendering 11. Nowości w najnowszych wersjach programów 12. Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 150 godzin zegarowych, w tym: a) zajęć teoretycznych: 20 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, b) zajęć praktycznych: 130 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu oraz nie mniej niż 6 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, przy czym liczba godzin szkolenia w miesiącu kalendarzowym przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż 150 godzin zegarowych w kalendarzowym miesiącu szkolenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób: a) zarejestrowanych w tut. Urzędzie, b) posiadających status bezrobotnego, c) które mają ukończone 18 lat - preferowane osoby powyżej 45 roku życia, d) z wykształceniem min. zawodowym. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: 1) zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, 2) dodatkowy dokument potwierdzający ukończenie szkolenia (certyfikat/świadectwo) wydany przez organizatora szkolenia . Po zakończonym szkoleniu absolwent powinien m.in.: posiadać podstawową umiejętność projektowania w programie Auto - Cad, zdobyć umiejętności tworzenia i modyfikacji podstawowych obiektów wektorowych, zarządzać cechami rysunku i obiektów oraz wydrukować rysunek. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: min. 10 zestawów komputerowych z zainstalowanymi programami użytkowymi oraz programem do projektowania Auto - Cad, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. CZĘŚĆ 4 KURS KOSMETYCZNY - WYKONYWANIE ZABIEGÓW Z ZAKRESU KOSMETYKI PIELĘGNACYJNEJ, LECZNICZEJ I UPIĘKSZAJĄCEJ Z PODSTAWAMI PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ - 16 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 02.09.2010 r. oraz zakończyć w dniu 30.11.2010 r. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia wyłącznie przy zachowaniu wytycznych ujętych w INFORMACJACH UZUPEŁNIAJĄCYCH oraz zasady organizacji szkoleń opisanej w tej części zamówienia, tj. w wymiarze godzin zegarowych nie mniejszych niż 30 w tygodniu oraz 150 w miesiącu kalendarzowym. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1) Przepisy BHP 2) Warsztat pracy i narzędzia kosmetyczki wraz z ich obsługą 3) Wykonywanie zabiegów z zakresu kosmetyki pielęgnacyjnej i leczniczej (uwzględniając wskazania i przeciwwskazania do ich wykonania): 1. zabiegi na twarz i ciało, w tym zabiegi: regenerujące, liftingujące, SPA, nawilżające. 2. oczyszczanie twarzy, 3. kwasy owocowe, 4. peeling, 5. masaż twarzy, 6. zabiegi modelujące sylwetkę i antycellulitowe, 7. pielęgnacja okolic oczu, 8. zastosowanie różnego rodzaju masek, 9. kawitacja, 10. mikrodermabrazja diamentowa. 4) Wykonywanie zabiegów z zakresu kosmetyki upiększającej: 1) manicure, 2) pedicure, 3) barwienie brwi i rzęs, 4) zagęszczanie rzęs, 5) regulacja łuku brwiowego, 6) depilacja. 5) Makijaż i zasady jego wykonywania 6) ABC działalności gospodarczej z obsługą programu Płatnik 7) Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia. Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 450 godzin zegarowych, w tym: a) zajęć teoretycznych: 180 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, b) zajęć praktycznych: 270 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu oraz nie mniej niż 6 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, przy czym liczba godzin szkolenia w każdym miesiącu kalendarzowym przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż 150 godzin zegarowych. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób: a) zarejestrowanych w tut. Urzędzie, b) posiadających status bezrobotnego, c) które mają ukończone 18 lat - preferowane osoby powyżej 45 roku życia, d) z wykształceniem min. podstawowym. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: 1) zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, 2) dodatkowy dokument potwierdzający ukończenie szkolenia (certyfikat/świadectwo) wydany przez organizatora szkolenia . Po zakończonym szkoleniu absolwent powinien m.in.: 1. wykonywać zabiegi upiększające, pielęgnacyjne i lecznicze, 2. przeprowadzać zabiegi na życzenie klienta uwzględniając jego stan zdrowia i kondycję skóry, 3. obsługiwać sprzęty kosmetyczne, 4. oczyszczać, dezynfekować i konserwować sprzęt kosmetyczny zgodnie z przepisami bhp, 5. udzielać porad kosmetycznych w zakresie pielęgnacji skóry i pomagać w doborze kosmetyków, 6. znać podstawowe zasady zakładania, prowadzenia, rozliczania oraz likwidowania działalności gospodarczej. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: pracownia kosmetyczna wyposażona w min. 8 specjalistycznych foteli, sprzęt kosmetyczny, preparaty kosmetyczne, każdy uczestnik szkolenia będzie miał także udostępniony jeden zestaw komputerowy z zainstalowanymi programami użytkowymi oraz programem Płatnik, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE: 1. Wykonawca wyda uczestnikom szkolenia: 1. zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki 2. dodatkowy dokument potwierdzający ukończenie szkolenia (certyfikat/świadectwo) wydany przez organizatora szkolenia zgodnie z wytycznymi wskazanymi w pkt 2 informacji uzupełniających w terminie do 3 dni roboczych od daty zakończenia szkolenia. 2. Wykonawca przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany jest do: a) oznaczenia każdego pomieszczenia, w którym realizowany jest projekt, poprzez wywieszenie plakatu, tablicy informacyjnej, naklejki lub innego rodzaju materiału zawierającego: i. dwa podstawowe logotypy, tj.: - logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - z lewej strony dokumentu (www.pokl.dwup.pl w zakładce Promocja PO KL), - logotyp Unii Europejskiej (dwanaście złotych pięcioramiennych gwiazd na błękitnym tle) z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego - z prawej strony dokumentu (www.pokl.dwup.pl w zakładce Promocja PO KL), ii. informację o realizacji projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Informacja taka powinna znaleźć się w salach szkoleniowych i innych salach, w których realizowane jest wsparcie skierowane bezpośrednio do osób. Informacja o współfinansowaniu powinna być umieszczona w widocznym miejscu i być czytelna dla wszystkich osób uczestniczących w działaniach realizowanych w danym miejscu. W przypadku, gdy plakat nie zawiera wyłącznie informacji o współfinansowaniu i dwóch logotypów, informacja o współfinansowaniu wraz z wymaganymi logotypami musi zawierać co najmniej 15% powierzchni plakatu, tablicy; b) poinformowania wszystkich uczestników szkolenia o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego; 3. Wykonawca w trakcie trwania szkolenia musi zapewnić uczestnikom szkolenia warunki zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 4. Zajęcia dydaktyczne muszą być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni świątecznych). ? zajęcia teoretyczne muszą rozpocząć się nie wcześniej niż o godz. 800, trwać nie krócej niż 6, a nie dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie oraz zakończyć się nie później niż o godz. 2000, ? zajęcia praktyczne przypadające na jednego uczestnika szkolenia muszą rozpocząć się nie wcześniej niż o godz. 800, trwać nie krócej niż 6, a nie dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie oraz zakończyć się nie później niż o godz. 2000. Jednakże w przypadku zajęć praktycznych Części 4 zamówienia dopuszcza się, aby liczba uczestników szkolenia przypadająca na jedno stanowisko praktycznej nauki zawodu wynosiła 2 osoby (wymóg ten dotyczy wyłącznie zajęć, w których występują praktyczne ćwiczenia na sprzęcie niezbędnym do wykonywania zawodu lub umiejętności, których zdobycie jest przedmiotem zamówienia opisanego w Części 4) ? dzienna liczba godzin zegarowych - nie więcej niż 8. 5. Wykonawca w dniu rozpoczęcia szkolenia, jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać im harmonogram realizowanych zajęć. 6. Każdy uczestnik otrzyma na własność skrypt oraz podstawowe materiały piśmienne potrzebne do prowadzenia notatek (zeszyt/notatnik, długopis)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Odkryj swój kapitał współfinansowany przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: PROFESJONALNY SPRZEDAWCA, KASJER, FAKTURZYSTA - Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA, KAS FISKALNYCH Z MINIMUM SANITARNYM - 20 osób

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dolnośląski Zakład doskonalenia Zawodowego Oddział I we Wrocławiu, Biskupia 10a, 50-148 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28550,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21441,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: REFERENT BIUROWO - ADMINISTRACYJNY Z ELEMENTAMI KSIĘGOWOŚCI UPROSZCZONEJ - 20 osób

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Szkoleniowo - Doradcza Anna Szywała, Łukasińskiego 2/3, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27342,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21441,20

  • Oferta z najniższą ceną: 21441,20 / Oferta z najwyższą ceną: 21441,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: OBSŁUGA PROGRAMU AUTO - CAD - 10 osób

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodowego Oddział I we Wrocławiu, Biskupia 10a, 50-148 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16961,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10010,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10010,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27290,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: KURS KOSMETYCZNY - WYKONYWANIE ZABIEGÓW Z ZAKRESU KOSMETYKI PIELĘGNACYJNEJ, LECZNICZEJ I UPIĘKSZAJĄCEJ Z PODSTAWAMI PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ - 16 osób

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Akademia Szkoleń Supreme Katarzyna Rabiej, Gajowa 38, 50-525 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78146,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34560,00

  • Oferta z najniższą ceną: 34560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 98400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.