eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzenia wielofunkcyjnego OKI MC860

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-12

Kielce: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzenia wielofunkcyjnego OKI MC860
Numer ogłoszenia: 190565 - 2011; data zamieszczenia: 12.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173873 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, faks 041 3445265.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzenia wielofunkcyjnego OKI MC860.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego i rozładunkiem przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego wskazanej w rozdziale I SIWZ materiałów eksploatacyjnych tj. 12 sztuk tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego OKI MC860 wg wyszczególnienia wskazanego poniżej: 1) Toner czarny OKI MC860 lub równoważny ilość sztuk 9, wydajność kasety -min 9500 kopii 2) Toner błękitny OKI MC860 lub równoważny ilość sztuk 1, wydajność kasety-min.10000 kopii 3) Toner żółty OKI MC860 lub równoważny ilość sztuk 1, wydajność kasety-min.10000 kopii 4) Toner purpurowy OKI MC860 lub równoważny ilość sztuk 1, wydajność kasety-min.10000 kopii 2. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Toner do drukarek laserowych/ faksów 30125110-5. 3. Szczegółowy opis i zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty został w Dodatku nr 2 do SIWZ -Formularz cenowy. Wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę dokument stanowić będzie załącznik do oferty składanej przez wykonawcę. 4. Zamawiający zainteresowany jest zakupem materiałów eksploatacyjnych o najwyższej jakości, zapewniających bezawaryjną pracę urządzenia wielofunkcyjnego. 5. Przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości, fabrycznie nowy i kompletny, tonery -oryginalne lub równoważny muszą być dodatkowo wyprodukowane z nowych elementów, nie mogą pochodzić z recyklingu, czy też wcześniej być użyte lub modyfikowane, bez śladów uszkodzenia, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników, muszą pochodzić z bieżącej produkcji (2011rok) i w chwili dostawy muszą posiadać minimum 6 miesięcy gwarancji, muszą być opakowane w oryginalne, nienaruszone opakowania, w tym wewnętrzne opakowanie hermetyczne i zewnętrzne opakowanie tekturowe z naniesionym logo i nazwą producenta, opisem zawartości i numerem katalogowym produktu oraz listą urządzeń, do których dany artykuł jest przystosowany. 6. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz w Dodatku nr 2 do SIWZ. Wskazane tam ewentualne znaki towarowe są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jego jakości i wydajności. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uważane będą oferty zawierające tonery kompatybilne ze wskazanym sprzętem, spełniające opisane wymagania. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, leży po stronie wykonawcy. Wskazane w Dodatku nr 2 do SIWZ wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Podane w nim parametry wydajności odnoszą się do norm producentów drukarek. 7. Zamawiający wymaga, aby oferowane tonery były zgodne z instrukcjami użytkowania i warunkami gwarancji określonymi przez producentów urządzenia wielofunkcyjnego 8. W przypadku zaoferowania tonerów równoważnych, wyprodukowanych przez producentów nie będących producentami urządzenia, wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty dokumentacji, wskazanej w rozdziale VI część B SIWZ, potwierdzającej, że materiały te są fabrycznie nowe, oraz że spełniają wymogi co do wymaganej jakości oraz pojemności/wydajności tj. raporty z testów wydajności wykonanych wg standardów norm, przy czym raporty z testów muszą dotyczyć każdego artykułu oddzielnie i określać wydajności przetestowanego produktu. Dokumenty winny zostać wystawione przez producenta albo odpowiednie niezależne podmioty uprawnione do kontroli jakości produktów. 9. W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie tonera, produkt równoważny musi posiadać analogiczny funkcjonalnie element. 10. Wykonawca oferujący równoważne tonery musi dołączyć do oferty wzór opakowania oferowanego produktu równoważnego, w postaci wydruku strony producenta lub fotografii. 11. W przypadku zaoferowania tonerów równoważnych, wyprodukowanych przez producentów nie będących producentami , wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów wykonania ekspertyzy oraz naprawy urządzenia, gdy zastosowanie takich tonerów będzie przyczyną jego awarii. W przypadku, gdy awaria urządzenia spowodowana użyciem takich tonerów stanie się przyczyną utraty gwarancji udzielonej zamawiającemu przez producenta sprzętu, wykonawca zobowiązany będzie do przejęcia jego zobowiązań w zakresie świadczenia na swój koszt usług serwisowych w okresie trwania gwarancji oraz do wymiany na swój koszt pozostałych z dostarczonych materiałów eksploatacyjnych na oryginalne, wyprodukowane przez producenta urządzenia. 12. W przypadku wystąpienia uszkodzeń dostarczonego przedmiotu zamówienia, powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt do jego wymiany na nowy, wolny od wad. Wymagany przez zamawiającego czas na wymianę przedmiotu zamówienia wynosi dwa dni robocze licząc od dnia zgłoszenia telefonicznego przez zamawiającego. 13. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 14. Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. W przypadku, gdy wykonawca zostanie wybrany do realizacji zamówienia, podstawą odbioru przedmiotu zamówienia od wykonawcy będzie protokół odbioru i dokonanie rozliczenia dostaw z podwykonawcami..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt pn: Rozwój systemu kluczowych obszarów funkcjonowania i kompetencji kadr Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V - Dobre rządzenie, Działanie 5.2 -Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej- Człowiek najlepsza inwestycja.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Market Leszek Kulina Spółka Jawna, ul. Zagórska 118, 25-346 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3670,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4150,88

  • Oferta z najniższą ceną: 4150,88 / Oferta z najwyższą ceną: 4501,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.