eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonywanie remontów bieżących w zakresie robót elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-14

Wrocław: Wykonywanie remontów bieżących w zakresie robót elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia.
Numer ogłoszenia: 190553 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław, Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, fax 071 7779229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie remontów bieżących w zakresie robót elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów bieżących w zakresie robót elektrycznych, w tym usuwanie awarii, w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia przy: - pl. Nowy Targ 1/8, - ul. Sukiennice 8, 9, 10-14, - ul. Rynek-Ratusz 7/9, - ul. G. Zapolskiej 2/4, - ul. Świdnickiej 53, - ul. Kotlarskiej 41, - al. Kromera 44, - ul. Włodkowica 20/22 w zakresie niżej wymienionych robót zawartych w Przedmiarze robót: 1. Demontaż i montaż opraw oświetleniowych. 2. Demontaż i montaż gniazd wtyczkowych, puszek i łączników. 3. Demontaż i montaż rozdzielnic oraz aparatów w rozdzielnicach. 4. Montaż korytek i rur instalacyjnych. 5. Kucie bruzd. 6. Układanie przewodów. 7. Pomiary elektryczne. Opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1. Przedmiar robót - w branży elektrycznej (opracowany przez pracowników Działu Modernizacji, Remontów i Obsługi Obiektów - Wydziału Obsługi Urzędu UM) oraz 2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Robót Elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego we Wrocławiu W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1) Rozpoczęcie robót w terminie 2 dni po otrzymaniu od Zamawiającego karty remontu lub protokołu typowania robót. 2) Powiadomienie przedstawiciela Administratora o zamiarze przystąpienia do remontu i uzyskanie jego akceptacji. 3) Zabezpieczenie mienia ruchomego i nieruchomego Użytkownika oraz przywrócenie miejsca wykonywania prac do stanu pierwotnego. 4) Ponoszenie odpowiedzialności za jakość wykonywanych robót oraz za zgodność realizacji z Prawem Budowlanym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót oraz zasadami sztuki budowlanej. 5) Ponoszenie pełnej odpowiedzialność względem Zamawiającego za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo wykonywanych robót, które wykonuje siłami własnymi *i przy pomocy podwykonawców. 6) Zadeklarowanie obowiązkowego udziału w odbywających się spotkaniach w celu omówienia spraw związanych z realizacją prac o ile zaistnieje taka potrzeba. Za błędy w czasie realizacji, spowodowane nie uczestniczeniem w powyższych spotkaniach, odpowiedzialność ponosi wyłącznie Wykonawca, o ile o naradzie został powiadomiony. 7) Zapewnienie stałego dozoru nad mieniem. 8) Przystąpienie do usunięcia awarii i zabezpieczenia jej skutków w ciągu 2 godzin od telefonicznej informacji od Zamawiającego o zaistniałej sytuacji. Każdorazowo zostanie sporządzony przez zamawiającego Protokół konieczności usunięcia awarii wraz z określeniem zakresu robót do wykonania. Do obowiązków Wykonawcy należy również: 1) Zorganizowanie, zagospodarowanie oraz należyte zabezpieczenie, w szczególności przed dostępem osób trzecich miejsca realizacji przedmiotu umowy. 2) Zabezpieczenie miejsca (terenu) wykonywania prac w sposób nie zagrażający osobom przebywającym na miejscu (terenie) budynku (realizacja robót na czynnym obiekcie). 3) Zapewnienie dozoru nad mieniem oraz zawarcie stosownych umów ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 4) Wykonanie niezbędnych prób, badań, uzgodnień, nadzorów i odbiorów, skompletowanie atestów itp., 5) Systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót (uprzątanie gruzu, itp.). 6) Uporządkowanie po wykonaniu robót miejsca (terenu) wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia. 7) Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art.3 ust.3 pkt 22 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz.U.z 2007r., Nr 39 poz. 251) o odpadach, ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów, zgodnie z cyt. ustawą, oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawa ochrony środowiska (Dz.U. z 2006r, Nr 129 poz. 902 z późn.zm.) a także zgłoszenie informacji o wytwarzanych odpadach do Wydziału Środowiska i Rolnictwa oraz Zamawiającego. 8) Jeżeli Wykonawca planuje wytworzenie odpadów niebezpiecznych w łącznej ilości do 0,1 Mg rocznie albo powyżej 5 Mg rocznie odpadów innych niż niebezpieczne należy przedłożyć w Wydziale Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego Wrocławia informację o wytwarzanych odpadach oraz o sposobach gospodarowania wytworzonymi odpadami w terminie 30 dni przed rozpoczęciem działalności powodującej powstawanie odpadów zgodnie z art.17 i 24 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. 9) Jeżeli Wykonawca planuje wytworzenie odpadów niebezpiecznych w łącznej ilości powyżej 0,1 Mg rocznie zobowiązany jest przed rozpoczęciem działalności do uzyskania w Wydziale Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego Wrocławia decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami niebezpiecznymi, zgodnie z art.17 i 20 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o: - Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, - Ofertę Wykonawcy z załącznikami, Zakres robót obejmuje załączony do umowy kosztorys ofertowy Wykonawcy sporządzony na podstawie przedmiaru robót sporządzonego przez Zamawiającego. Ponadto, Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia następnego po zakończeniu odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą szczegółową na podstawie załączonych przedmiarów robót zachowując ilości podane w przedmiarze oraz podstawę wyceny. Sporządzenie kosztorysu w inny sposób powodować będzie odrzucenie oferty. Pozostałe warunki realizacji zamówienia są zawarte w projekcie umowy. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania części zamówienia, którą zamierza zlecić podwykonawcom.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.23.11 - Instalowanie oświetlenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), co najmniej dwa zamówienia dotyczące robót elektrycznych na kwotę o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł (brutto) każde oraz udokumentują, że zamówienia te zostały wykonane należycie, 3. dysponują kierownikiem robót, który: a) posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, b) przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, 4. dysponują co najmniej sześcioma osobami, z których co najmniej trzy posiadają świadectwo kwalifikacyjne do 1 kV, wydane przez Komisję kwalifikacyjną na podstawie Rozporządzenia Ministerstwa Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r., w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, 5. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 60.000 zł. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust.1 ustawy Pzp). Za podmioty występujące wspólnie uważa się spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (art. 23 ust. 2 ustawy Pzp). Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu do formularza oferty, Wykonawcy muszą dołączyć: w formie oryginału: 1. oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem: 2. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień dotyczących robót elektrycznych na kwotę o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł.(brutto) każde z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających, 3. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień wykazanych w Wykazie wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat ..., 4. dokument potwierdzający posiadanie uprawnień przez kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, 5. aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność kierownika budowy do właściwej izby samorządu zawodowego, 6. wykaz osób (co najmniej 6), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do realizacji zamówienia, w tym co najmniej trzech osób, które posiadają świadectwo kwalifikacyjne do 1 kV, wydane przez Komisję kwalifikacyjną, na podstawie Rozporządzenia Ministerstwa Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r., 7. Dokumenty kwalifikacyjne do 1 kV co najmniej trzech osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, wydane przez Komisję kwalifikacyjną na podstawie Rozporządzenia Ministerstwa Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r., 8. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 60.000 zł. Odpis (zaświadczenie), o którym mowa w pkt. 8, musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów zarządzających, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby). A) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 8, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. B) Dokument, o którym mowa w pkt. A) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt A), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt B) stosuje się odpowiednio. WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ WSPÓLNIE O ZAMÓWIENIE: 1. Dokument wymieniony w pkt. 8 musi być złożony odrębnie przez każdego z wykonawców, 2. Dokumenty wymienione w pkt 2, 3, 4, 5, 6 i 7 mogą wykonawcy złożyć jako jeden wspólny dla wszystkich wykonawców ze wskazaniem w tzw. ,,uwagach (w przypadku wykazów), którego wykonawcy i w jakim zakresie ów dokument dotyczy, 3. Oświadczenie wymienione w pkt. 1 wykonawcy mogą złożyć jako jeden wspólny dla nich dokument (oświadczenie podpisane przez pełnomocnika) lub każdy z nich odrębnie, 4. Polisa ubezpieczeniowa, o której mowa w pkt. 9, może zostać przedstawiona: a) odrębnie przez każdego z wykonawców. W takim przypadku za kwotę ubezpieczenia odpowiadającą warunkowi określonemu w SIWZ Zamawiający uzna łączną sumę ubezpieczeń tych polis, bądź też b) przez jednego z wykonawców w wysokości odpowiadającej wymaganej kwocie. Warunki dotyczące doświadczenia oraz potencjału osobowego, a także dotyczące sytuacji finansowej badane będą łącznie. 5. W Formularzu ofertowym w części dotyczącej wskazania Wykonawcy i dotyczących go danych (m.in. danych adresowych) - należy wpisać wszystkich Wykonawców i wszystkie dotyczące ich dane (m.in. dane adresowe), 6. Do oferty musi być załączone - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych, 51-163 Wrocław al. M. Kromera 44 pok. 339 (III piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych, 51-163 Wrocław al. M. Kromera 44 pok. 339 (III piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.